کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

سلول های بنیادی ضرب و شتم ساعت برای سرطان مغز

مهندس رضا بیگدلی مخترع بزرگ ایرانی :
گلیوبلاستوما یک فرم تهاجمی سرطان مغز که در عرض دو سال مبتلا به بسیاری از تشخیص می کشد. در آزمایش بر روی موش در سال گذشته، یک تیم در دانشگاه کارولینای شمالی در سلول های پوست بزرگسالان چپل هیل نشان داد که می تواند به سلول های بنیادی تبدیل شده و مورد استفاده برای شکار کردن تومور است. ساخت و ساز در آن، آنها در حال حاضر روند که با سلول های انسان کار می کند، و می تواند به سرعت به اندازه کافی به ضرب و شتم تیک تاک زمان بمب اداره پیدا کرده ام.

درمان گلیوبلاستوما شامل گزینه های معمول از عمل جراحی، پرتودرمانی و شیمیدرمانی، اما هیچ کدام از آنها به خصوص موثر است. تومور قادر به گسترش پیچک را به مغز هستند و آن را می توانید در یک ماده پس از حذف رشد از ماه می باشد. در نتیجه، نرخ متوسط ​​بقا از افراد مبتلا به زیر 18 ماه، و تنها شانس 30 درصد از بیش از دو سال زندگی می کنند.

"ما به شدت نیاز به چیزی بهتر است، می گوید:" شاون Hingtgen، پژوهشگر ارشد در مطالعه.

یک نوع از سلول پوست و کلاژن است که به تولید بافت همبند - - برای پیدا کردن که چیزی بهتر است، در سال گذشته دانشمندان فیبروبلاست زمان از موش و آنها را به سلول های بنیادی عصبی ریزی می شوند. این سلول های بنیادی و چفت بر روی دنبال سلول های سرطانی در مغز است، اما به تنهایی قادر به مبارزه با تومور هستند. به آنها که توانایی به، دانشمندان مهندسی به آنها را بیان صاحبان سرطان کشتن پروتئین است. نتیجه موش بین 160 بود و زندگی می کردند 220 درصد طولانی تر است.

قدم بعدی برای آزمایش این روند با سلول های انسانی، و در سال از آن زمان، تیم نشان داده است که نتایج به دست آمده فقط به عنوان امیدوار کننده است. این روش کمی که برای انسان کوچک بالا متفاوت است. بیمار می تواند با یک ماده به نام پیش دارو، که به خودی خود هیچ کاری نمی کند اداره می شود، تا زمانی که، آن را باعث شده است. سلول های بنیادی در مهندسی برای انجام یک پروتئین به عنوان که ماشه، فعال پیش دارو تنها در هاله کوچک در اطراف خود به جای موثر بر بدن کل. که اجازه می دهد این دارو به هدف قرار دادن تنها یک منطقه کوچک مورد نظر، ایده آل کاهش عوارض جانبی بیمار مانند درمان های شیمی درمانی که در ایجاد.

نکته مهم، روش می تواند به سرعت اجرا، به بهترین شانس در بقای بیماران.

"سرعت ضروری است، می گوید:" Hingtgen. "این استفاده به هفته برای تبدیل سلول های پوست انسان به سلول های بنیادی، اما بیماران مبتلا به سرطان مغز لازم نیست که در هفته ها و ماه منتظر ما برای تولید این درمان ها است. این فرایند جدید ما توسعه یافته برای ایجاد این سلول های بنیادی به اندازه کافی سریع و ساده است به اندازه کافی برای برای درمان یک بیمار استفاده می شود. "

درمان یک گام مهم است، اما هنوز راه طولانی برای رفتن وجود دارد.

"ما یک تا دو سال به دور از آزمایشات بالینی است، اما برای اولین بار، ما نشان داد که استراتژی ما برای درمان گلیوبلاستوما با سلول های بنیادی انسانی و سرطان در انسان کار می کند، می گوید:" Hingtgen. "این یک گام بزرگ به سوی یک درمان سلطنتی است - و تفاوت واقعی"


سایت خبری ربلک
تحقیق و مقاله برای دانش آموزان
سایت ویژه دانشجویان
فروشگاه اینترنتی نروبیا
درباره برنامه های اندرویدی
درباره نرم افزارها
پشتیبانی از نرم افزارها
رویای عمیق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.