کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

مرگبار ترفند زبان مار به فریب استخدام طعمه

در حالی که نیش از جمع کننده پف، یکی از مرگبارترین مارهای آفریقا، می تواند به پایین یک کرگدن در نهایت را، خزندگان فقط می توانید درسایت اعتصاب در 5/10 سانتی متر (2/4 درسایت در) در مقابل آن، که به دو سر طول درسایت . محققان دانشگاه عقل که کشف مار استخدام یک تاکتیک اب زیر کاه به نام "زبانه برگشتاندن" به داخل است که طعمه مرگبار حوزه خود را دریافت کنید.

زبان خود را بیشتر مارها تکان دادن به بوی خود را به طور مداوم محیط، و در واقع جمع کننده پف هیچ تفاوتی ندارد. "جمعکننده پف یک مثال کامل از سربرگ شدید کمین، می گوید:" خزنده شناسی عقل خاویر دانشگاه Glaudas در ویدیو زیر درباره تحقیق. "پس چه آنها را آنها بیرون می آیند، و برای آثار شیمیایی آنها توسط طعمه چپ نگاه کنید. و آنها را سخت یازده واقع یک نقطه خوب است که در آن شواهدی وجود دارد که طعمه وجود دارد بیش از حد طولانی پیش بود وجود دارد، آنها هم خودشان را در ماه های سپتامبر و تا زمانی که دروغ در طعمه بوش در می آید. "

اما مارها تعجب در فروشگاه برای Glaudas و پژوهشگر همکار گراهام الکساندر حال، جمعکننده پف 86 که با استفاده از فرستنده های بی سیم دوربین های جراحی تعبیه شده و دید در شب در طول دوره از سه سال، جمع آوری بیش از 4600 ساعت فیلم دنبال کرده بود.

این جفت کشف کردند که زبان جمع کننده پف دارای یک تابع ثانویه ویژه - به عنوان یک زبانه فریب است. ظاهرا، زبان جمع کننده پف می تواند مانند یک کرم کوچک است که یک میان وعده خوشمزه برای یک قورباغه را نگاه کنید. وقتی خزندگان که دروغ گفتن در انتظار، می تواند ترک از زبان خود را تا 30 ثانیه، و هنگامی که یک قورباغه می آید به اندازه کافی نزدیک به آنچه فکر می کند از آن خواهد شد نیش خوردن، آن را می شود در عوض وعده غذایی مار.

محققان می گویند که حیوانات دیگر مانند egrets، لاک پشت خوراکی و چند زبانه برگشتاندن مارها مبتنی بر آب نیز استفاده را به مواد غذایی خود را در نزدیک، اما این اولین بار است که چنین رفتار است، شده است در مارها زمینی یافت می شود.

آن چه محققان را شگفت زده کرد حتی بیشتر این بود که تنها مارها به نمایش گذاشته پروازها رفتار زمانی که آنها در نزدیکی محیط های آبی مانند لبه یک برکه یا دریاچه شد.

"همه موارد زبانه برگشتاندن که ما مشاهده می شود، رخ داده است با قورباغه ها، که نشان می دهد جمعکننده پف قابل اعتماد برای تمایز بین طعمه دوزیستان و طعمه های دیگر مانند پستانداران کوچک هستند،" می گویند.

چه چیزی بیشتر، مارها همچنین ممکن دم فوت و فن است. Glaudas و الکساندر گرفتار آنها تکان دادن در اطراف تماس خود را در راه است که ممکن است است حال حاضر تلاش برای فریب طعمه نزدیک به پایان می رسد. این جفت ارز می گویند تحقیقات بیشتری برای تایید این نظریه، با این حال نیاز است.

"ما گمان پروازها آن است که رفتار مورد استفاده قرار به طور رسمی برای جذب طعمه، آن را به عنوان در مارها، مارهای جعفری از جمله بسیار رایج است، اما ما مطمئن به مشاهده گرفتن شکار با فیلم نیست، می گوید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.