کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

اینتل نرم افزار ورود به اکانت جدید طراحی کرده است که با تکنولوژی تشخیص چهره کار می کند


asswords به راحتی فراموش، اما درست کلید فراهم می کند یک راه حل ابتکاری. این مدیریت رمز عبور شما سیاهههای مربوط به حساب های خود را با استفاده از بیومتریک، و شما می توانید می توانید یک مجوز یک ساله فقط برای $ 15.99 طریق تخفیف جدید اطلس است.

ذخیره تا 15 کلمه عبور در حساب واقعی کلید خود را، پس ورود به حساب در سوال یا با استفاده از احراز هویت اثر انگشت یا تشخیص چهره. این روش دسترسی منحصر به فرد اجازه می دهد تا شما را دو برابر کردن بر امنیت حساب های خود، اطمینان حاصل کرد که تنها شما می توانید دسترسی داشته باشید و به کار بردن کلمه عبور خود را از طریق درست کلیدی.

به علاوه، دسترسی به تنها دستگاه های شما تایید و از زمان خدمات نسخهها کار در تمام دسکتاپ های بزرگ و سیستم عامل تلفن همراه، شما می توانید آن را هر کجا که شما به آن نیاز دارید استفاده کنید محدود شده است.

شما در حال حاضر می توانید از یک سال از خدمات برای $ 15.99، پایین از به طور منظم $ 19.99 مشخص شده اند را دریافت کنید. اتمام گزینه طول اشتراک دیگر در صفحه معامله نیز هست.


تکنولوژی تشخیص چهره

رضا بیگدلی


گوگل از سال آینده صد در صد انرژی خود را از انرژی های تجدید پذیر تامین خواهد کرد


Google plans for renewables go beyond wind and solar
گوگل به طور کامل در انرژی های تجدید پذیر را اجرا خواهد کرد سال آینده، آن را می گوید. این غول فناوری قصد دارد به خرید به اندازه کافی باد و انرژی خورشیدی به قدرت تمام از عملیات جهانی آن، از جمله مراکز داده ها و دفاتر، و همچنین سرمایه گذاری در ایجاد منابع جدید انرژی تجدید پذیر است.

گوگل 5.7 تراوات ساعت برق در کل سال گذشته، که در آن ادعا برابر است با تقریبا نیمی از آنچه سان فرانسیسکو بیش از مدت مشابه مصرف استفاده می شود. در حال حاضر، گوگل در حال حاضر هر دو انرژی های تجدید پذیر در خرید و تولید خود را دارد. بخشی از انرژی آن را خرید از طریق مقیاس بزرگ می آید، قراردادهای بلند مدت با تامین کنندگان، چیزی از آن شروع به انجام در سال 2010 با یک مزرعه باد 114 مگاواتی در آیووا است.

و در حال حاضر آن را در نظر دارد به افزایش تلاش های خود و قرعه کشی در انرژی های تجدیدپذیر برای هر واحد آخرین برق مورد نیاز برای عملیات جهانی آن است. در یک پست وبلاگ امروز منتشر شد، معاون رئیس جمهور ارشد گوگل برای زیرساخت های فنی اورس هولزله اشاره به هزینه های کاهش انرژی باد و خورشید است که آن را از یک مسیر جذاب در یک مفهوم کسب و کار، در بالا از مزایای زیست محیطی آشکار است.

این شرکت در مجموع از 20 توافقنامه در محل برای انرژی های تجدید پذیر خرید، که می گوید امکان دسترسی به 2.6 گیگاوات برق بادی و خورشیدی، و نتایج در ایالات متحده 3.5 میلیارد $ ارزش سرمایه گذاری در زیرساخت انرژی های تجدید پذیر در سراسر جهان. و به دنبال به جلو، آن را در نظر به گسترش منابع انرژی تجدید پذیر خود را به فن آوری شامل است که می تواند قدرت در سراسر ساعت تکیه بر فقط باد و انرژی خورشیدی فراهم می کند، و نه.

مهندس رضا بیگدلی از سایت کافه ای ها
مهندسی الکترونیک
مهندسی رباتیک
مهندسی کامپیوتر

یک مشت آجیل می تواند بیماری های سرطانی را از شما دور نگه دارد


A new study reveals why you should go nuts ... for nuts


آجیل به مدت طولانی غذا پوستر برای سلامت قلب بوده است، اما آنها فقط به عنوان در کاهش خطر ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان و سکته مغزی موثر است؟ به گفته محققان در انگلستان و نروژ، پاسخ مثبت است. چه چیزی بیشتر، کمی می رود راه طولانی: همه شما باید هر روز به میزان قابل توجهی خطر ابتلا به این بیماری را کاهش تعداد انگشت شماری است.

در حالی که بدن در حال رشد از تحقیقات در مورد تاثیر مصرف آجیل در بیماری عروق کرونر قلب وجود دارد، است و توجه کمی به تاثیر آن بر خطر سکته مغزی یا سرطان وجود داشته است. از این رو محققان از کالج سلطنتی لندن و دانشگاه نروژی علم و صنعت تصمیم به تجزیه و تحلیل 29 مطالعه منتشر شده از سراسر جهان برای دیدن اگر آنها می توانند داده ها برای پشتیبانی ارتباط بین مصرف آجیل و خطر ابتلا به بیماری، و همچنین علل کمتر شایع مرگ پیدا . این شامل 819.000 شرکت کنندگان، از جمله بیش از 12000 مورد از بیماری عروق کرونر قلب، 9000 مورد سکته، 18،000 مورد از بیماری های قلبی و عروقی و سرطان، و بیش از 85،000 مرگ و میر.

نتایج حاصل از این تجزیه و تحلیل نشان داد آجیل به یک نیروگاه برای مبارزه با بیماری واقعی است. "ما یک کاهش مداوم در معرض خطر در بسیاری از بیماریهای مختلف، است که نشانه قوی است که یک رابطه اساسی بین مصرف آجیل و نتایج متفاوت سلامت وجود دارد، می گوید:" مطالعه همکاری نویسنده Dagfinn Aune. "این کاملا یک اثر قابل توجهی برای یک مقدار کمی از مواد غذایی است."

تحقیقات قبلی ایجاد کرده بود که کسانی که فقط تعداد انگشت شماری از آجیل می خوردند (حدود 20 گرم) در روز می تواند خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب نزدیک به 30 درصد بریده بریده، در مقایسه با کسانی که آنها را در تمام نمی خورند. یافته های تجزیه و تحلیل جدید در حال حاضر نشان می دهد که این افراد نیز خطر ابتلا به سرطان را تا 15 درصد و خطر ابتلا به مرگ زودرس از هر علت 22 درصد کاهش داد. همچنین پیشنهاد کرد که همان مقدار ممکن است خطر مرگ ناشی از بیماری تنفسی و دیابت نزدیک به 50 و 40 درصد به ترتیب کاهش می دهد، هر چند محققان توجه داشته باشید که داده ها کمتر در مورد این بیماری ها از دیگران وجود دارد.

این مطالعه نشان داد هر دو آجیل درخت، مانند آجیل درخت فندق و گردو و بادام زمینی - که در واقع حبوبات هستند - با کاهش خطر بیماری عروق کرونر قلب، بیماری های قلبی عروقی و مرگ و میر همراه بوده است. با این حال تنها مصرف بادام زمینی به کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی در ارتباط بود، در حالی که مصرف آجیل درخت با خطر ابتلا به سرطان را کاهش همراه بود.

برای کسانی که شمارش آجیل در میان تنقلات مورد علاقه خود را، یافته های این مطالعه باید جای تعجب ندارد، چرا که آنها منبع خوبی از فیبر، منیزیم، و چربی های اشباع نشده، همه از آن کمک به کاهش خطر ابتلا به بیماری و کلسترول سطح قلبی و عروقی هستند.

"برخی از آجیل، به خصوص گردو و آجیل گردو همچنین آنتی اکسیدان بالایی، که می تواند استرس اکسیداتیو مبارزه و احتمالا کاهش خطر ابتلا به سرطان هستند، می گوید:" Aune. "حتی اگر آجیل در چربی بسیار بالا هستند، آنها نیز سرشار از فیبر و پروتئین هستند، و برخی از شواهد نشان می دهد که آجیل ممکن است در واقع خطر ابتلا به چاقی را در طول زمان را کاهش می دهد وجود دارد."

گفت که، به عنوان سالم به عنوان آنها ممکن است، تجزیه و تحلیل همچنین دریافتند که خوردن بیش از 20G از آجیل در روز در مورد افزایش متناظر در فواید سلامتی به ارمغان بیاورد.

با این وجود، یک چیز روشن است: مگر شما آلرژی، شما احتمالا باید شروع به ساخت آنها را بخشی از روز خود را، اگر شما در حال حاضر نیست. و با کریسمس فقط در اطراف گوشه، این یک بهانه خوبی برای اضافه کردن یک پای گردو به جدول دسر خود را است.

مهندس رضا بیگدلی از سایت کافه ای ها
مهندسی الکترونیک
مهندسی رباتیک
مهندسی کامپیوتر

نانوبلورها ممکن است عینک عادی تبدیل به عینک دید در شب نمایند


Researchers at ANU have developed a nanocrystal that could allow for night vision technology to be...

عینک دید در شب انجام یک کار بزرگ برای مقابله با توانایی پایین چشم انسان برای دیدن در تاریکی، اما دستگاه های معمولا حجیم هستند، نیاز به لایه های مختلف لنز و مقدار زیادی از قدرت.
اما به لطف تحقیقاتی از دانشگاه ملی استرالیا (ANU)، یک نوع جدید از نانوبلورها می تواند قدرت دید در شب برای یک جفت استاندارد از مشخصات عطا کند، بدون اضافه کردن هر وزن است.


تاریکی، که ما آن را درک، فقدان نور در طیف مرئی است که چشم ما می تواند تشخیص است، اما هنوز هم مقدار زیادی از نور را در فرکانس های دیگر که ما می توانید استفاده کنید وجود دارد. عینک دید در شب استفاده از طیف مادون قرمز نزدیک، و تبدیل فوتون از نور را به الکترون که نور صفحه نمایش فسفر در داخل دستگاه برای ایجاد تصویر. اما همه که باعث می شود برای، دستگاه تشنه قدرت دلپذیری.

نانوبلورها تیم ANU را می توان مورد استفاده برای ایجاد دستگاه های دید در شب که چشم پوشی برق به طور کامل، با تبدیل فوتون های دریافتی از نور مادون قرمز را به دیگر فوتون در طیف مرئی، اجازه می دهد تا چشم انسان برای دیدن در تاریکی.

"عینک دید در شب کنونی ترکیبی از اپتیک و الکترونیک،" محسن رحمانی، همکاری محقق در این مطالعه، می گوید جدید اطلس. "آنها نزدیک به مادون قرمز طیف، که قابل مشاهده نیست، دریافت و تبدیل فوتون به برق است. اما با این فن آوری، ما نیاز به برق نیست، ما به طور مستقیم تبدیل نور به نور، ما فقط رنگ و فرکانس را تغییر دهید."

اجازه می دهد تا نور را از خود عبور، نانوبلور در یک هواپیما از شیشه ساخته شد، به مناسبت اولین بار در این انجام شده بود. نمونه اولیه فعلی شامل فقط یک نانوذره تک، 300 نانومتر، اما ایجاد آرایه ای از هزاران یا میلیون از آنها یک سطح فراماده است که می تواند به شیشه به کار گرفته ایجاد کنید.
Ultra-thin nano crystal film developed at ANU

"کریستال نانو قدری کم است که می تواند به عنوان یک فیلم فوق العاده نازک به عینک طبیعی چشم را قادر می سازد دید در شب مجهز می گوید:" Dragomir به نشف، نویسنده ارشد این مطالعه است.

در این سطح، نانوبلورهای فردی، و یا تکه های از آنها، می تواند به فرکانس های مختلف تنظیم، برای گرفتن نور تا حد امکان و تلاش برای غلبه بر چالش بهره وری در مقیاس نانو است.

"هنگامی که شما میلیون از آنها، شما یک مقدار زیادی از توانایی و مقدار زیادی از اتاق را به کار با تمام رنگ ها و تمام فرکانس های، و دارای یک سطح که می تواند تمام این نور نامرئی ضبط و تبدیل آن به نور مرئی،" رحمانی به ما می گوید.

در حال حاضر، نانوذرات نیاز به نور شدید به تبدیل، اما محققان امیدوارند توسعه بیشتر آنها اجازه خواهد داد به منظور بهبود کارایی آن است. این نانوبلورها نیز می تواند برنامه های کاربردی در سلول های تصویربرداری، اقدامات ضد جعل و تقلب که در تکنولوژی DNAwatch، و یا برای ساخت هولوگرام دیده را پیدا

مهندس رضا بیگدلی از سایت کافه ای ها
مهندسی الکترونیک
مهندسی رباتیک
مهندسی کامپیوتر

تحریک مستقیم مغز اجازه می دهد پارسه بازی کور


In a University of Washington experiment, players were able to navigate through virtual mazes without ever...
همانطور که توسط نام نشان داد، بازی های ویدئویی رسانه ای بصری. اما است که شرکت کنندگان در یک مطالعه در دانشگاه واشنگتن متوقف نشده موفقیت بازی را از طریق یک بازی تا کنون که بدون در واقع در آن به دنبال، شنیدن آن یا با استفاده از هر یک از حواس پنج گانه استاندارد. در عوض، آنها را از طریق mazes مجازی از طریق تحریک مستقیم مغز، هدایت در تظاهرات از تکنولوژی که می تواند یک روز فرم اساس پروتز حسی برای کمک به مردم در دید، اختلال حرکت به جهان واقعی، و یا ارائه یک راه جدید برای هر کسی به تعامل با مجازی شد آنهایی که.

پنج بازیکن که در این مطالعه UW با بازی از طریق یک فرایند شناخته شده به عنوان تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال، که در آن یک سیم پیچ مغناطیسی است که در پشت جمجمه قرار داده به طور مستقیم تحریک نقاط خاصی از مغز با خیال راحت و بدون دردسر تعامل. این روش پتانسیل نشان داده است برای درمان میگرن، کمک های اولیه آموزش، بهبود حافظه و امکان ارتباط مستقیم مغز به مغز می شود.

در این مورد، مغز بازیکنان تحریک آنها را از طریق 21 mazes های ساده در این بازی بود. راه رفتن به جلو و یا صعود از نردبان: هر مرحله از راه انتخاب دودویی ارائه شده است. وقتی به یک مانع در مقابل آنها ظاهر شد، دستگاه را در مغز تحریک و ایجاد یک مصنوع بصری به نام فسفن - که اساسا به معنی آنها نور را دیدم زمانی که وجود دارد هیچ بود. اگر بازیکن یک فسفن احساس، آنها نیاز به حرکت رو به پایین، در حالی که فقدان نشان داد که راه پیش رو روشن بود.

"راه واقعیت مجازی است که این روزها انجام می شود از طریق صفحه نمایش، هدست و عینک ایمنی، اما در نهایت مغز شما است که چه چیزی واقعیت خود را ایجاد می گوید:" راجش رائو، نویسنده ارشد این مطالعه است. "سوال اساسی ما می خواستیم به پاسخ این بود: می توانید مغز. استفاده از اطلاعات مصنوعی که آن را هرگز دیده می شود قبل از آن به طور مستقیم به مغز تحویل به حرکت یک دنیای مجازی و یا انجام کارهای مفید و بدون ورودی دیگر حسی و پاسخ مثبت است. "
با استفاده از این روش، بازیکنان موفق به را به حرکت صحیح 92 درصد از زمان، در مقایسه با میزان موفقیت فقط 15 درصد بدون آن. توانایی های خود را در طول زمان بهبود یافته بیش از حد، نشان می دهد که افراد قادر به ایجاد حس بیشتر از ورودی ناآشنا بودند.
The game that the test subjects played required the player to move either forward or down,...

"ما در حال اساسا تلاش برای به انسان حس ششم می گوید:" نویسنده، داربی Losey. "تلاش بسیاری در این زمینه مهندسی عصبی در رمزگشایی اطلاعات از مغز متمرکز شده است. ما علاقه مند به چگونه شما می توانید این اطلاعات را به مغز رمز هستیم."
در حالی که ورودی از یک بازی ساده در این آزمایش آمد، محققان می گویند که در نهایت این حس ششم مصنوعی می تواند به طیف گسترده ای از سنسورهای دیگر، مانند دوربین و یا rangefinders قلاب، مردم در دید، اختلال برای هشدار به موانع در راه خود.
"این فناوری هنوز وجود دارد - ابزار استفاده می کنیم برای تحریک مغز یک قطعه بزرگ از تجهیزات است که شما نمی خواهد با شما حمل در اطراف است، می گوید:" همکاری نویسنده، آندریا Stocco. "اما در نهایت ما ممکن است قادر به جای سخت افزار با چیزی است که متمایل به برنامه های کاربردی جهان واقعی است."
گام بعدی برای تیم است را به آزمایش با ایجاد نشانه های پیچیده تر، چه بصری و یا از طریق حواس دیگر، توسط جزئی با شدت و محل تحریک مغز. برنامه های کاربردی نهایی حتی ممکن است به اضافه کردن حواس دیگر به واقعیت مجازی و تکمیلی را گسترش دهد.

مهندس رضا بیگدلی از سایت کافه ای ها
مهندسی الکترونیک
مهندسی رباتیک
مهندسی کامپیوتر
"ما در این به عنوان یک گام بسیار کوچک به سمت چشم انداز بزرگتر ارائه ورودی حسی غنی به مغز به طور مستقیم و غیر تهاجمی نگاه کنید، می گوید:" رائو. "در دراز مدت، این می تواند پیامدهای عمیقی برای کمک به افراد مبتلا به مشکلات حسی در حالی که همچنین راه را برای تجربه واقعیت مجازی واقعی تر داشته باشد."