کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

9 ترفند کمتر شناخته شده درباره بهینه سازی نرخ تبدیل

حقیقت در مورد بهینه سازی نرخ تبدیل است که آن را تا به چیزی برای انجام با اینکه چقدر از شما در وب سایت خود و یا چقدر خوب سیگنال های اجتماعی خود را داشته باشد. بسیاری از کارآفرینان حضور بزرگ در رسانه های اجتماعی اما هنوز هم در تلاش برای گرفتن مشتریان بیشتر به خرید از آنها. در واقع با وجود در حال اجرا کمپین های بازاریابی و گران قیمت و به طور مداوم بهبود عوامل بهینه سازی موتور جستجو خود، بسیاری از صاحبان کسب و کار به طور کلی با نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه گذاری است.
اولین چیزی که هر بازاریاب و کارآفرین باید انجام دهید این است که مجموعه یک کریستال هدف هوشمند روشن و تعریف مجموعه ای از اهداف واقع بینانه است. اگر چه هیچ مشکلی با خواب در مورد outcompeting فیس بوک وجود دارد، آن یک هدف واقع بینانه به مجموعه ای برای راه اندازی شش ماهه خود را ندارد.
مرتبط: بهینه سازی نرخ تبدیل: از لوکس به یک ضرورت در سال 2016است هیچ یک سایز مناسب همه استراتژی وجود دارد.
تعریف نرخ تبدیل ممکن است جهانی، اما استراتژی شما باید پیاده سازی برای بهینه سازی نرخ تبدیل شما باید منحصر به فرد برای کسب و کار شما طراحی شده است. من نه ترفندهای کوچک شناخته شده است که ممکن است به شما کمک کند استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بهبود و افزایش نرخ تبدیل خود را مشخص کرده اند.
1. یکی از اهداف بیش از اندازه کافی است.
اگر شما انتظار برای تبدیل بازدید کننده به سرنخ، تشویق برای خرید محصولات محبوب خود را و جمع آوری آدرس ایمیل مشترک برای خبرنامه ماهانه خود را همه در همان صفحه، شما آن را انجام اشتباه است. شما باید یک هدف واحد برای کسب و کار خود را تعریف کنیم. سپس آن را به چند هدف دست یافتنی شکستن، و تنها با یک هدف در ذهن طراحی هر صفحه فرود.2. تراز قیف فروش و بهینه سازی فرایند تبدیل.
تمام آن می رود به استراتژی کسب و کار خود و روند فروش. این ضروری است به خط تا فرآیند بهینه سازی صفحه فرود خود را با قیف فروش خود را. به طور کلی، مشتریان که در حال رفتن را از طریق فرایند تبدیل را به پنج دسته گروه بندی می شوند.

    
غریبه - آنها مردم را به صورت تصادفی که در مورد شما شنیده اند. در این مرحله، تنها رسانه ای شما باید به تعامل با آنها وب سایت خود، صفحات فرود و تبلیغات.
    
کنجکاو - این گروه از بازدید کنندگان با پیشنهاد خود را شیفته و می خواهید به دانستن بیشتر در مورد کسب و کار خود را. بهترین استراتژی برای تبدیل آنها به مشتریان است که آنها را تغییر مسیر را به وبلاگ خود و آنها را فرصتی برای انتخاب کردن در است.
    
درگیر - در این مرحله، شما به نوعی از مقدار نشان داده شده اند، اما مشتریان بالقوه مطمئن نیستید که آیا آنچه شما پیشنهاد می نقاط درد خود را یا نه آدرس. ارائه آنها یک نسخه دانلود محاکمه و یا محصول نمونه راه های زیادی برای افزایش نرخ تبدیل می باشد.
    
کاربران - تبریک می گویم! در این مرحله، شما گزاره ارزش خود را ثابت کرده اند، موفق به فروش محصول خود را، و شما را ساخته اند پول کمی است.
    
طرفداران - داستان با خرید اول ختم نمی شود. اگر شما سعی می کنید برای سرگرم کاربران خود و افزودن ارزش به سرمایه گذاری خود را در راه حل خود، آنها را در مورد مراقبت از شما. این جایی است که مشتریان خود را به گسترش این کلمه، و دیگران را تشویق به استفاده از خدمات خود را.
مرتبط: این چیزی است که مکالمات نهایی فروش برای تلفن های موبایل مانند3. تنظیم پایه.
قبل از اینکه شما پیشرفت خود را پیگیری کنید، شما باید وضع موجود با جمع آوری داده های سنجش معتبر در مورد وضعیت فعلی کسب و کار خود را می دانم. نظارت بر خطوط خود را در میان مکانیسم دقیق ترین بدانید که آیا شما نرخ تبدیل خود را بهبود بخشیده اند یا نه.
اولین چیزی که شما باید به مجموعه پایه اصلی خود را است. هنگامی که شما سعی می کنید به مجموعه ای از اولین پایه خود، مطمئن شوید به تصرف اطلاعات زیر:

    
بودجه تبلیغات این سه ماهه
    
بازگشت سرمایه گذاری برای هر محصول
    
ترافیک آلی ماه گذشته
    
تعداد لیدهای گرفته شده در 30 روز گذشته.
    
تعدادی از بررسی آنلاین مثبت و منفی در مورد کسب و کار شما
    
نسبت بازدید کنندگان همراه در مقابل کاربران دسکتاپ
با تشکر از ابزارهای تحلیلی مانند تجزیه و تحلیل گوگل، این همه می توانند در عرض چند دقیقه انجام می شود. هنگامی که شما انجام گرفتن پایه اصلی خود را، شما باید در حرکت و پیاده سازی استراتژی های بهینه سازی تبدیل خود را.
به خاطر داشته باشید که شما باید برای اجرای آزمایش بهینه سازی خود را برای مدتی، به طوری تنظیم مدت زمان واقعی برای محاکمه خود، و گرفتن خطوط جدید به صورت روزانه. در واقع، رعایت این خطوط به شما کمک کند تا به راحتی انجام مقایسه جانبی توسط سمت و برجسته پیشرفت شما را.4. کاوش شخصیت مشتری خود را.
شما هم می توانید با استفاده از روش مشارکتی مثل نقشه همدلی به کشف بیشتر در مورد شخصیت مشتری خود را، و یا تکیه بر ابزار دیجیتال مانند Typeform و Qualaroo به برخی از سوالات مشروط از بازدید کنندگان خود را بپرسید در حالی که آنها گشت و گذار وب سایت خود را.
مرتبط: چرا نتایج زندگی واقعی آیا انتظارات را برآورده خریدار شخصی5. به حداقل رساندن حواس او را پرت.
در حقیقت، دستیابی به نتایج مطلوب زمانی ممکن است که شما در محیط ها برای بازدید کنندگان خود را برای تبدیل به مشتریان آماده کند. لیزر، هدف قرار دادن بخش مشتریان خود و ارائه دقیقا همان چیزی بازدید کنندگان خود را می خواهید می توانید آنها را آغاز کند به انتخاب کردن در. در مقابل، نشان دادن آگهی ها منحرف و تبلیغات می تواند از سر باز کردن خریداران بالقوه خود و رها کردن نرخ تبدیل خود را به طور چشمگیری.6. اشکال استفاده از ساده شده است.
دانستن نام خانوادگی مشتری شما و تولد می بیش از حد از تفاوت را ندارد اگر او را از شما خرید نمی کنند. بنابراین، آنها را با پرسیدن سوالات زیادی در اشکال انتخاب کردن در شما دلسرد نشد. بهترین راه برای جمع آوری آدرس ایمیل است که برای طراحی فرم خود را به نشان می دهد یک زمینه را برای یک آدرس ایمیل و تماس به عمل دکمه برای انتخاب کردن اگر شما می خواهید به خلاق - این روش ممکن است برای همه بازدید کنندگان کار نمی کند - شما می توانید ارائه یک دکمه یکپارچه تا بازدیدکنندگان ثبت نام با استفاده از حساب رسانه های اجتماعی خود.7. در retargeting تاکید است.
هر مشتری مایل به اشتراک گذاشتن آدرس ایمیل خود را با شما و یا خرید محصول خود را در حال حاضر آنها در وب سایت خود زمین است. بهترین استراتژی به آنها را درگیر retargeting است. شما می توانید کوکی ها در وب سایت خود استفاده کنید و جمع آوری داده ها در مورد آنچه آنها دوست دارید بیشتر. سپس، سفارشی کردن استراتژی تعامل خود را، خیاط، پیشنهادات خود را نسبت به معیار ها، و زمانی که آنها بازدید از صفحه فرود خود را به آنها یک پیشنهاد دیگر نشان می دهد.8. آیا به فروش برسانند.
هر چند که همه پایین می آید به دلار و ارقام، ارائه یک تجربه مشتری بزرگ می توانید نرخ تبدیل و درآمد خود را تاثیر مثبت.
حتی کسب و کار با دشواری شهرت چهره جهانی تبدیل بازدید کننده های جدید به مشتریان زیرا کاربران و بازدید کنندگان از گزینه های مختلف دیگر را انتخاب کنید مارک. از این رو، آن را بسیار بعید است که کاربران را به خرید اولین بار آنها به وب سایت شما است.
به جای ساخت پیشنهادات به هر بازدید کننده جدید، تجربه گشت و گذار خود را لذت بخش کنید و سعی کنید برای افزودن ارزش به زندگی خود را. وبلاگ نویسی یک سرویس افزودنی ارزش زیادی برای وب سایت های تجاری است. نرخ تبدیل خود را افزایش خواهد شد که شما به سادگی برخی از پست های با کیفیت بالا و کمک به مردم حل مسائل چند بدون پرداخت یک سکه.9. ارائه یک تجربه خرید شفاف است.

هنگامی که یک کاربر را می سازد ذهن او تا قبل از خرید از وب سایت خود، او در حال حاضر تصمیم به اعتماد کسب و کار خود را. به یاد داشته باشید که این اعتماد می تواند آسیب دیده اگر شما شفاف با مشتریان خود را نمی. هنوز کاربران در صفحه پرداخت با اضافه کردن هزینه های پنهان، نرخ حمل و نقل اضافی، مالیات، و غیره به جای تعجب نیست، ارائه قیمت واقعی، همه را شامل به دست آوردن مشتریان شادتر.


کافه ای ها

سایت خبری ربلک

رضا بیگدلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.