طرح کسب و کار می تواند خسته کننده.
مردم الک را از طریق مبارزات و رزین متعددی معمولا 100 دیده درست مثل مال شما قبل از قهوه صبح خود را. پس چگونه می تواند توجه خود را به شما گرفتن؟ کار خود را به ایستادگی کردن در یک بازار شلوغ دردناکی؟
به عنوان یک تولید کتاب به صفحه نمایش، آموخته ام که آیا برای فیلم،
بازاریابی و یا املاک و مستغلات، پاسخ شگفت انگیزی ساده است: با دقت سادگی
یک logline قدرتمند به عنوان جملهی آغازین خود را.
توجه کنید من ساده نوشت - آسان نیست.
اکثر مردم از بوش یکی، و یا حتی زمین آسانسور شنیده ام، اما سه مشکل
معمولا بوجود می آیند که در تلاش برای ایجاد این مورد را ارزیابی مهم است.
یک مسئله این است که اکثریت مردمی هیچ ایده از کجا شروع. دوم این است که یک بار آنها را در واقع انجام آهنگسازی چیزی، آنها نمی دانند که چگونه به آن پوست کندن به یک جمله. سوم، و بدتر از همه، آنها یک جمله است که به طور کلی آن در واقع نه کمک به آنها فروش هر چیزی را طراحی کنند.
اجازه دهید به مقابله این موضوع برای اولین بار از کجا شروع کنم.
قبل از قرار دادن قلم به کاغذ، تمرکز صرفا بر روی چه منحصر به فرد در مورد ایده خود، آیتم و یا گزاره کسب و کار است. آنچه در آن است که آن را از دیگران در حال حاضر در جهان مختلف باعث می شود؟
اگر شما جواب نمی دانم، شما قادر نخواهد بود به فروش آن به هر حال پس از آن کاملا کلیدی را برای شما به شناسایی این جلو. اگر شما در مورد آن فکر می کنم، هر کس می خواهد چیزی براق، جدید و مختلف به طوری که به عنوان پایه از ابزار فروش خود را.
حال با استفاده از یک مثال از سنگ فرشهای شرکت خود را در نرم افزار جدید سفر. اول، آنچه آن را می سازد از نرم افزار سفر؟ چه منحصر به فرد در مورد این برنامه خاص آن که از دیگران در همین زمینه است.
بعد، کشف کردن نیروی محرکه. چه انگیزه ضرورت برای مورد، ایده و یا گزاره کسب و کار؟ چرا نیاز به این آنقدر بزرگ است؟ آیا کارکنان سفر از همیشه قبل از.
در نهایت، چه اتفاقی می افتد اگر شرکت تصمیم می گیرد برای رفتن نیست با پیشنهاد خود را و این نرم افزار استفاده نمی شود؟ آیا شرکت در درخواست سفر های قدیمی که به صورت دستی پردازش می شود فرو رفته؟
عواقب تصرف در به دست آوردن که بسیار مهم آنچه ارائه می تواند یک محرک قوی "بله."
پس
از تعیین پاسخ به سوالات فوق، پیش نویس خشن logline می تواند چیزی شبیه به
این، "بسیاری از کارمندان بالا ما در سفر هر سال، به طوری که یک برنامه
است که توانایی به خاطر سپردن سفر شخصی تنظیمات تجربه خود را می توانید به
طور بالقوه نجات هزاران نفر از شرکت ما بر هزاران دلار در ساعت ورودی. "
در حال حاضر روند همه چیز در مورد برش آن پایین است.
مرتبط: 13 نکته برای نحوه ارائه یک سرمایه گذاران پیچ به سادگی نمی تواند پایین روشن
چرا؟ از آنجا که این روز، هیچ کس هم به طوری که اگر شما در حال رفتن برای گرفتن توجه، شما باید آن را به سرعت است.
سال پیش، من به تظاهر من مصرف 5 $ از کیف پول من برای هر کلمه در صفحه گفته شد. با تورم، من که به 10 $ اقتباس کرده ام، و آن را یک سیستم است که من به خوبی در خدمت است.
علاوه بر حکومت $ 10 من، من هم نگاه کنید که در موارد در حکم من را کمک نمی کند من آن را به فروش برساند. به عنوان مثال، آن را با بیش از حد بسیاری از صفت گرفتار؟
در تفاوت بین "نام تجاری جدید، بالای خط، دستی شیک پوش، پاک کردن خود میفشرد" و نگاه "پاک کردن خود میفشرد جدید است."
در نقل قول اول، بخش ویژه - پاک کردن خود wrings - در میان بیش از حد بسیاری از صفت خاک سپرده شد.
برش فقط هفت کلمات یک تفاوت بزرگ در به دلیل آن به ارمغان می آورد تمرکز را بر روی آن عنصر مهم است. برش آگاهانه می توانید به عنوان مثال پیش از آن برای بهتر و همچنین تغییر
دهید: "بسیاری از کارکنان ما سفر تا برنامه ای است که حفظ سفر خود تنظیمات
تجربه ما هزاران دلار در ساعت ورودی را نجات دهد."
مرتبط: 5 تاکتیک بهترین پیچ من به عنوان یک سرمایهگذار فرشته شنید
آخرین
و شایع ترین مشکل من را به اجرا است که اکثر فروشندگان فقط بیش از حد به
طور کلی، با استفاده از جملات شروع که ایده خود را و یا صدای کالا مانند
بسیاری دیگر خارج وجود دارد. در نتیجه، در حالی که آنها logline یا زمین آسانسور، آن است که در واقع آنها را برآورده نمیکند.
دیدن آنچه که یک تفاوت بزرگ بودن خاص به مثال قبل را می سازد: "هشت صد تن
از سرور مجازی ما سفر، بنابراین برنامه ای است که حفظ هتل و هواپیمایی
تنظیمات خود را به ما $ 10،000 در ساعت ورودی ذخیره"
یکی به عنوان مثال من می خواهم به استفاده از زمانی که توضیح می دهد چرا ویژگی همیشه جواب وجود دارد.
من یک کتاب در مورد یک زن، که جوانان خود را صرف درگیر در مواد مخدر، خرید و فروش کوکائین و خدمت به زندان آورده شد. متاسفانه، هیچ یک از این عناصر جدید و logline او منعکس شده است که:
"داستان یک زن که عمر خود را صرف گرفتن و خرید و فروش مواد مخدر، در نهایت
رفتن به زندان قبل از یادگیری چگونه است که واقعا زندگی می کنند"
مرتبط: 8 مشترک آسانسور پیچ اشتباهات، و چگونه به آنها ثابت
به نظر من، هیچ چیز تازه در مورد این داستان وجود دارد به دلیل آن را در
کلیات به دام افتاده، مانند عبارت "یادگیری چگونه به واقعا زندگی می کنند."
این یک عبارت مبهم است که این کار در واقع شما هر چیزی را بگویم. هیچ چیز برجسته تفاوت بین این داستان و بسیاری دیگر مانند آن به دلیل جمله فروش آنقدر گسترده است. با تمرکز تنها بر روی جزئیات از داستان خود را، با این حال، من یک بزرگ،
logline واقعا قابل عرضه در بازار گردد: "داستان یک زن، که در 19، فرار از
بزرگترین کارتل مواد مخدر در تاریخ ایالات متحده"
من در حال حاضر و نه فقط یک زمین آسانسور و یا logline اما یک جمله درست است که به فروش می رساند ایجاد کرده اید. و آن هدف، درست است؟ ویژگی کلیدی برای فروش است، زیرا این ویژگی که مورد شما، ایده و یا گزاره کسب و کار خاص است.
به یاد داشته باشید، تمرکز بر روی آنچه ترین و منحصر به فرد در مورد آنچه که شما در حال فروش است. پس از ایجاد حکم خود را، برش عبارت $ 10 یک کلمه خود را به نسخه ساده ترین آن است. سپس جزئیات و یا جزئیات است که کار خود را به ایستادگی کردن از بسته تأکید شده است. این استراتژی جمله واقعا می تواند تفاوت بین راه رفتن دور دست خالی و فروش می شود.