هر
چند TweetDeck به قبل ایجاد شده است تا به حال به مدیریت جریان توییتر،
گاسکوئین متوجه کاربران مورد نیاز اتوماسیون بیشتر و دسترسی به دیگر سیستم
عامل. بدون تمرکز زوم خارجی خود را در چه پلت فرم اجتماعی نداشت، او ممکن است هرگز که راه حل ایجاد کرده اند.
اغلب، بهترین نوآوری از تازه های صنعت و یا کارمندان در سطح پایین تر زنجیره کسب و کار آمده است. این پیشرفت ها ارائه ساده، راه حل های بصری، حتی به چالش های پیچیده. بنیانگذاران حال بارگذاری - که هرگز در صنعت تاکسی کار کرده بود - در
کرایه گران کابین، انتظار طولانی و استانداردهای پرداخت کثیف نگاه کرد و
گفت، "ما می توانیم بهتر انجام دهید."
در نتیجه، سیستم مبتنی بر برنامه آسان برای رزرو خودروهای شخصی بود. و مصرف کنندگان آن را دوست داشتم. اما چگونه، دقیقا، آیا شما یک تغییر مشابه در صنعت خود را تکرار؟پرورش ذهنیت خارجی.
شرکت اغلب در تلاش برای نوآوری. بسته به اندازه شرکت، سلسله مراتب آن ممکن است خلاقیت را خفه، ترک تفکر
خود را در زنجیره ارزش های موجود و پیش بینی درآمد تا جاسازی شده است که آن
را رد ایده هایی که الگوی خود را متناسب نیست.
نتیجه؟ تفکر راکد خواهد یک شرکت را بکشند. بنابراین، کارآفرینان باید از خارج در به طور مداوم ایجاد کنید. برای کمک به شرکت خود را توسعه یک ذهنیت خارجی، سعی کنید این پنج راهنمایی:1. فکر می کنم مثل یک طراح با در نظر گرفتن کاربران است.
برای ایجاد چیزی لبه برش، به چالش کشیدن وضع موجود است. نمایش محصول خود را از طریق چشم یک خارجی، به دنبال معایب طراحی که کاربران احتمالا نقطه خواهد شد. طراحان در کسب و کار ایجاد راه حل های زیبا، همین دلیل است که بسیاری از
نوآوری های بزرگ در سال های اخیر از ذهنیت طراحی برای اولین بار آمد هستند.
Airbnb را یک مثال است. این اولین شرکت به منظور بهبود در مدل زمان-سهم نیست، اما طراحان آن شرکت خود را با ساخت سایت شرکت بسیار کاربر محور افتراق داد. تفکر طراحی و یکم کمک کرده است مورد پسند عامه شرکت ها از GE بهداشت و
درمان به بانک از غرب، و در حال حاضر آی بی ام، توسط آنها را مجبور به در
نظر گرفتن کاربران و قابلیت برای اولین بار، به جای ویژگی های آنها فکر می
کنم کار خواهد کرد.
مرتبط: تفکر طراحی - آیا برای من و شما؟2. افراد استخدام که عملکرد متقابل هستند.
کل تیم خود را، نه فقط رهبری، نیاز به در هیئت مدیره باشد با این مفهوم تفکر مانند یک خارجی. با این حال رو به جلو فکر شما در نظر خودتان، تیم فروش خود را ممکن است تمایلی به انطباق با استراتژی های جدید. برای کمک به حل این مشکل، به شرکت خود را عبور کاربردی طوری که هر کس یک خارجی در برخی از نقطه است.
فناوری خواستار آن است که تیم های نوآورانه نشان دهنده ترکیبی از مهارت ها، بدون در نظر گرفتن صنعت. کارکنان شرکت جدید خود را با "افراد پای شکل،" و یا کارگران با "برش" از
تجربه و تخصص در زمینه های مختلف، که می تواند در سراسر بخش کار برای ایجاد
یک تیم واقعا متقابل کارکردی.
ایجاد محصول و تجربه کاربر شدیدا این روزها در هم تنیده، به ویژه هنگامی که آن را به تحویل دیجیتال می آید. چرخه سنتی از طریق خدمات تحقیق و توسعه و مشتری است تبدیل به سریع تر و کوتاه تر، نیاز به افزایش همکاری. مردم از بخش های مختلف باید با هم کار کنند به مبادله ایده دستیابی به
موفقیت، فشار از طریق نمونه سازی سریع، انجام آزمایش و ساخت محصول واقعی.3. محصول خود را توضیح به یک 5 ساله.
شما نمی توانید بیشتر از یک ذهنیت خارجی از شما می توانید با یک کودک است. قبل از رفتن به بازار، بپرسید که آیا شما می توانید محصول خود را به یک
kindergartener توضیح دهد، با شماره گیری تماس زبان خود را از عبارات
اصطلاحات مخصوص یک صنف صنعت و فوق العاده علمی به کلمات است که هر کسی می
تواند درک.
ساده تر توضیح شما، مردم هستند بیشتر احتمال دارد به درک استفاده از محصول و یا خدمات و از آنها بهرهمند شوند. هر چیزی می تواند به سادگی به شرح - از صفحات تکتونیکی به کنترل کابین
خلبان - بنابراین بهترین کار خود را به تمرکز بر شنونده، به جای سلسله
مراتب و تعداد فروش.4. محموله ای در ایده های گذشته است.
ایجاد چیزی جدید و مفید همیشه باید هدف خواهد بود، حتی اگر شما را با اتکا به ایده های شخص دیگری آغاز خواهد شد. اما هنوز هم که صنعت با مجموعه ای جدید از چشم reentered - خدمات وب
آمازون (AWS) یک مثال عالی از یک شرکت که یک صنعت بدون ایجاد یک راه حل
جدید است مختل شود.
آمازون تکنولوژی ابر اختراع نکردم؛ آن بود که حتی در کسب و کار ارائه خدمات فن آوری است. اما فرآیندهای داخلی خود را برای اجرای یک شرکت بزرگ مقیاس خیلی خوب بودند، رهبری آن تصمیم به ایجاد یک گزینه است. امروز، به دلیل اولیه "خارج از مجموعه« آمازون، AWS تولید بیش از 1.5
میلیارد $ در درآمد و یک نقش کلیدی در موفقیت بزرگتر این شرکت ایفا می کند.5. راه اندازی تنها زمانی که بازار آماده است.
به یاد داشته باشید که زمان کلید موفقیت محصول خود را است. حتی ایده های درخشان شکست اگر راه اندازی آنها را قبل از بازار آماده است. آمار از بازار خیلی زود است، و هیچ یک از نیاز به محصول خود را ببینید. آمار خیلی دیر شده، و مشکل آدرس خدمات خود را در حال حاضر حل شده است. چرا جهان نیاز به محصول خاص خود را در این لحظه؟ اگر شما می توانید به این سوال پاسخ دهد، مفهوم خود را نیاز به تصفیه شود.
مرتبط: چگونه به زمین ایده درخشان خود را بدون اینکه مردم شما نیاز احساس احمق
مانند
آنچه گاسکوئین توسط فکر کردن بافر انجام داد - - حتی اگر شما برای اولین
بار به ابداع یک راه حل نیست، شما می توانید یک را تمدید ارائه با اعمال
نفوذ صلاحیتهای اصلی خود را. ایجاد
محصولات جدید و یا بهبود در ایده های شخص دیگری کافی نیست: شما نیاز به یک
چشم انداز تازه برای رقابت و بازار یک محصول پیش از این هرگز دیده می شود.