بسیاری از شرکت های سرمایه گذاری به شدت به کامل فرایند توسعه محصول خود را، به امید نتیجه این خواهد مشتریان به خرید جلب کردن. اما بسیاری از کارآفرینان را نادیده می گیرند روند بازار است که می تواند مشتریان بیشتری را جذب و حفظ فروش خود را.
هنگامی که آن را به کار می آید، همه چیز در مورد تصمیم گیری مبتنی بر داده و اجرای استراتژی های مناسب برای افزایش نرخ رشد خود را. اول، شما باید ایده ها و پیش فرض های خود را از طریق نتایج تحقیقات بازار اعتبار.
بسیاری از کارآفرینان به اشتراک گذاشتن یک سوء تفاهم مشترک: آنها معتقدند محصولات نوآورانه ضبط به اندازه کافی در بازار است. متاسفانه، نوآوری به تنهایی می تواند موفقیت راه اندازی خود را تضمین نمی کند. دیگر، عوامل غیر قابل پیش بینی را تحت تاثیر قرار نرخ رشد خود را.
انجام تحقیقات بازار است مانند داشتن دسترسی به فن آوری نظارت ماهواره ای. اگر شما با دقت می تواند تفسیر داده ها، شما قادر خواهید بود برای مشاهده استراتژی رقیب، نظارت بر نوسانات صنعت و درک رفتار مشتری.
تحقیقات بازار در بسیاری از مراحل کسب و کار شما ضروری است. با این حال، مرحله افکار، زمان ضروری ترین برای شروع تلاش های خود را است. تحقیق نیازهای مشتریان خود را به بهترین دوره از عمل در این نقطه است. محصول خود را باید کمک به مشتریان دستیابی به اهداف خود، پس از آن حیاتی به یاد بگیرند که چگونه برای انطباق با بازار
در اینجا چهار مرحله به انجام نوع تحقیقات بازار است که کمک خواهد کرد که
به تصمیم گیری آگاهانه و رشد خود را راه اندازی سریع تر می باشد.1. جمع آوری اطلاعات دست اول از کاربران است.
دعوت از مشتریان بالقوه را به دفتر خود در عمق مصاحبه و یا گروه های تمرکز می تواند بسیار سودمند باشد. اگر شما جلسه مشکل چهره به چهره با مشتریان روبرو، ابزار دیجیتال مانند
بررسی میمون، Qualaroo و بررسی فوق العاده ساده می توانید داده های اولیه
به شما اجازه می شنوید به طور مستقیم از کاربران جمع آوری کند.
به سادگی یک پرسشنامه استاندارد ایجاد و ارسال آن از طریق ایمیل و یا رسانه های اجتماعی. این نرم افزار به شما اطلاع به طور خودکار زمانی که یک کاربر کامل این بررسی است. فرم های دیجیتال مناسب برای ایجاد و توزیع هستند، اما آنها دارای سمت پایین: نرخ پاسخ پایین.
مرتبط: چرا تحقیقات بازار مهم
بررسی داده ها خود را در آن کافی برای تامین امنیت محل خود را در میان راه اندازی موفقیت آمیز نبود. شما همچنین نیاز به اهرم روش های نوآورانه برای تایید، ترویج و ارزیابی اطلاعات:
آماده 5 تا 10 پرسش شرطی و اعتبار آنها را با یک متخصص تحقیقات بازار.
ایجاد یک صفحه فرود و مشتریان به طور مستقیم به صفحه خود را.
اجرای یک مسابقه و یا ارائه یک سادگی منحصر به فرد برای کسانی که در پژوهش خود شرکت کنند.
بازدید کننده با ارائه یک گزینه برای شرکت در مسابقه.
هنگامی که کاربران سوالات خود را پاسخ داده، تجزیه و تحلیل نتایج به انتخاب سه عامل است که بیشتر به مشتریان خود مهم است.
این بسیار مهم است برای گوش دادن به نظرات مشتریان. اگر
بازخورد نشان می دهد شما نیاز به ایجاد تغییرات قابل توجهی در جهت خود را،
شما ممکن است بخواهید دوباره استراتژی کسب و کار خود را. در
مقابل، اگر نتایج نشان می دهد که ساخت تنها تغییرات اندکی را به مشتریان
بیشتری را جذب، شما باید اطلاعات را با تیم خود به اشتراک بگذارید. شما خود را خرید و پشتیبانی نیاز به ترکیب این ایده مشتری محور در چرخه توسعه محصول خود را.2. نظارت بر حرکت استراتژیک رقبای شما.
آن را کلید به رقبای مستقیم و غیر مستقیم خود را نیز تجزیه و تحلیل. درک نقاط قوت و ضعف خود شما را قادر به حمایت از کسب و کار شما در شرایط دشوار و استفاده از فرصت های جدید است. برنامه هایی مانند تشخیص تغییر اجازه می دهد شما را به دنبال و به طور منظم پیگیری تغییرات ایجاد شده به وب سایت های رقبای شما.
مرتبط: 5 راه به سرقت ترافیک وب سایت رقیب خود را
گوگل ارائه می دهد برخی از بهترین ابزار جستجو برای صنعت و چشم انداز در رفتار. گوگل بینش و فشار سنج قابل فروش متحدان قدرتمند برای انجام تحقیقات بازار سریع و دقیق می باشد. گوگل ترند نشان می دهد که آخرین جنبش در صنایع مختلف.
بسته
به تو رفتگی در دیوار خود را و نیازهای خود را، شما ممکن است بخواهید به
سرمایه گذاری در یک سرویس حق بیمه پرداخت می شود مانند گارتنر یا Statista.
این جمع آوری داده ها و بوسیله اسباب گردنده از مقالات سفید و گزارش. شما همچنین می خواهید مقدار زیادی از منابع رایگان و یا مقرون به صرفه تر برای بازگشت به نتایج کارآمد را پیدا اینترنت بایگانی، استراتژی گسترش و SEMrush برای راه اندازی سه در نظر بگیرند.3. کشف شخصیت مشتری متفاوت است.
درک شخصیت از مشتریان خود را نیاز به یک رویکرد تحقیقاتی مختلف. اعمال
نفوذ بر روی نقشه همدلی می تواند یک راه بسیار خوبی برای به دست آوردن
بینش در مورد نگرانی های مشتری، نگرش ها، دردها و خواسته ها. شما می خواهید به کشف مناطق مختلف:
مشتریان شما به چه ترس، سرخوردگی و یا موانع انجام چهره؟
هنگامی که آنها احساس موفقیت؟
چیزی که آنها فکر در مورد غالبا؟
چه آنها می گویند و در ملاء عام انجام دهید؟
جاه طلبی های آنها چیست؟
که الهام بخش و تأثیرات آنها؟
که آنها را احاطه کرده؟
چه نوع از محیط زیست که در آن زندگی؟
چگونه رفتار خود را تغییر داده است؟
استخراج داده ها از همدلی نقشه ورزش خود را و به اشتراک گذاری این یافته ها با تیم توسعه خود را. شما باید همه چیز شما نیاز به توسعه یک حداقل محصول قابل دوام بر اساس
داده های تحقیقات بازار خود را و در نتیجه بر روی نقشه همدلی دارند.
مرتبط: 10 راه برای وارد شدن به سر مشتریان خود را فراتر از ایجاد خریدار Personas به
قبل
از اینکه شما استراتژی خود را راه اندازی نهایی و راه اندازی تولید انبوه و
یا سرمایه گذاری در تبلیغات، اعتبار نتایج خود را برای آخرین بار. به محض این که محصول خود را آماده است، آن را به اشتراک با بخش مشتری است. اگر شما بازخورد مثبت، شما را در مسیر درست است. در مقابل، اگر نتایج تعجب کنید، این امر می تواند عاقلانه برای انجام چند دور تکرار قبل از محصول نهایی خود را آزاد کند.4. اجرا و نظارت بر پیشرفت.
مقدار داده شما تا کنون جمع آوری کرده ایم باید کمک به تصمیم گیری در مورد صدا جهت راه اندازی خود را. شما نیاز به ادامه نظارت بر ترجیحات مشتری در طول چرخه عمر محصول، به
طوری که شما می توانید کانال های فروش تنظیم برای رفع نیازهای خود.
نرخ تبدیل خود را به بهترین اندازه گیری تنها از ویژگی های که درخواست تجدید نظر را به مشتری خود است. در شرایط عمومی، نرخ تبدیل خود را تعداد بازدید کنندگان که تصمیم به
انتخاب کردن یا خرید محصولات خود را، در مقایسه با همه ی بازدید کنندگان
است.
اگر چه هر صنعت یک نرخ تبدیل های مختلف، قانون کلی غالب: بالاتر نرخ تبدیل، بهتر است. ابزار
رایگان مانند گوگل آنالیز و یا خدمات مانند Unbounce.com به شما کمک کند
انجام آزمایش تقسیم کارآمد، بهینه سازی صفحات فرود خود و افزایش درآمد.
رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
cafeiha.ir
cafeiha.com
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ