کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

5 باهوش خرده فروشی ارائه می دهد که سود خود را خوردن


تخفیف و معاملات. این کلمات را واکنش های مختلف بسته به نوع که شما بخواهید. اگر شما مصرف کننده هستید، این شرایط به احتمال زیاد تولید خواهد شد هیجان. شما گرفتن تا، و شما می خواهید برای بررسی کردن آنچه که از فروشگاه ارائه کرده است.
اما اگر شما یک خرده هستید، شما احتمالا نمی خواهد بیش از حد هیجان زده است. مطمئنا، محصولات قرار دادن در فروش می تواند ترافیک و مشتریان تولید، اما آن را نیز کاهش می دهد حاشیه سود. و خرید و فروش در حال اجرا بیش از حد اغلب ممکن است نام تجاری خود را کاهش و جذب خریداران که هرگز نمی خوام به پرداخت قیمت کامل برای هر چیزی.
برای جلوگیری از این، خرده فروشان باید هوشمند در مورد استراتژی های تخفیف خود باشد. بر خلاف آنچه برخی ممکن است فکر می کنم، آن را ممکن است برای اجرای فروش در حالی که حفظ حاشیه سود و تصویر نام تجاری سالم است. نگاهی به ایده های زیر، و ببینید اگر شما می توانید آنها را به کسب و کار خود را اعمال می شود.1. پاداش دادن به مشتریان سودآور به جای معامله شکارچیان.
به جای ارسال پیشنهادات برای مقابله-شکارچیان، تعیین که بهترین مشتریان شما هستند - مانند خرج خود را بالا و خریداران مکرر - و آنها را هدف قرار پیشنهادات ارسال. انجام این کار نه تنها حداکثر سودآوری بلکه کمک می کند افزایش وفاداری در میان خریداران که مهم ترین است.
مرتبط: طراحی یک استراتژی متمرکز بر مشتری بر وفاداری اصل
اگر شما در حال برنامه ریزی برای اجرای یک فروش، از طریق پایگاه داده های مشتری خود را برای اولین بار، و ارائه تخفیف به کسانی که احتمال زیاد به صرف تر هستند. این ایده خوبی است به تجزیه و تحلیل انواع مشتریان که از طریق کانال های بازاریابی مختلف آمده است را نیز. از آنجا، شما می تواند تعیین کند که کدام ارائه می دهد به سادگی و چگونه به ترویج آنها.
«درک ارزش طول عمر مشتری در هر وسیله نقلیه بازاریابی کمک می کند تا خرده فروشان سادگی پیشنهادات راست در حالی که اطمینان حاصل کرد که آنها در حال غذا به مشتریان که خرید را حفظ خواهد کرد و امیدوارم صرف دلار افزایشی، می گوید Antonella است Pisani با، بنیانگذار OfficialCouponCode.com
"به عبارت دیگر، بهتر است برای تجار برای ارائه معاملات با استفاده از کانال بازاریابی است که جذب مشتریانی که دوباره از طریق کانال های رایگان و یا ارزان قیمت مانند جستجو آلی، ایمیل، و یا کلمات کلیدی با نام تجاری"2. آیا گل سرسبد محصولات خود را در فروش قرار داده است.
اجتناب از تنزیل گل سرسبد خود را و یا محصولات بیشترین مورد نظر. بودن انتخابی با آیتم های شما را در فروش محافظت حاشیه برای بهترین کالا خود را. همچنین افزایش محصولات بالا خود را به طوری خریداران نمی خواهد شما را به عنوان یک نام تجاری معامله محور را ببینید.
تام اولری، رئیس جمهور در دلال گروه مشاوره، می گوید که نگه داشتن موارد خاص در قیمت کامل خرده فروشان را قادر می سازد به ادامه درآمد رانندگی را از طریق فروش بدون کاهش ارزش برند. "برخی از فروشگاه های آنلاین تن فروش را اجرا خواهد کرد، اما هرگز بر روی آیتم های گل سرسبد آنها. آنها حتی آن را روشن سازد که کسانی که در مورد هرگز در فروش، و یا فقط در فروش یک بار در سال است. این کار را معمولا بر روی آیتم های مطلوب ترین یا بهترین و شناخته شده آنها انجام شود. "
او ادامه می دهد، "مشتری من، SCOTTeVEST، این کار را. جلیقه گل سرسبد آنها تقریبا هرگز به فروش رفتن، و استراتژی خوبی برای آنها کار کرده است. "3. اجتناب از افتادن به یک الگوی تخفیف.
بودن قابل پیش بینی با کی و چگونه اجرا می کنید فروش قطار مشتریان برای معاملات صبر کنید. یکی خرده که این راه سخت به دست تخت حمام و فراتر از. خرده مبلمان خانه یک کمی تهاجمی با استراتژی کوپن خود را، پستی را تن "20٪ تخفیف" کوپن را به صورت منظم.
و در حالی که تلاش فروش درایو، آن هم سود برای خرده کاهش داد. در سال گذشته، حمام تختخواب و فراتر ساخته شده اخبار فروشی زمانی که اعلام بر درآمد Q3 آن پاسخ که با وجود افزایش درآمد 1.7 درصد، سود پایین 10 درصد بود، بیشتر به دلیل استراتژی کوپن شاد آن است.
مرتبط: خطر تخفیف مکرر و قابل پیش بینی
اجازه ندهید که شرکت شما به همین سرنوشت گرفتار. اگر شما در حال رفتن به اجرای فروش، نگه داشتن خریداران حدس زدن از طریق تبلیغات پراکنده و کوتاه مدت است. یا بهتر است، توان هدف قرار با تبلیغات شما با قرار دادن خارج وجود دارد. بخش مشتریان خود را بالا و سپس آنها را پیشنهاد غیر منتظره مانند دسترسی منحصر به فرد به فروش فلش و یا یک کوپن سخاوتمندانه ارسال. شما پاداش چشم انداز مثبت در فروش بدون آموزش خریداران به صبر در اطراف برای یک معامله درو.4. پیشنهاد مشروط حمل و نقل رایگان.
شما در نظر گرفته ارائه حمل و نقل رایگان است؟ تو باید. مطالعه کامسکور پیدا شده است که 58 درصد از خریداران خریداری آیتم های بیشتر به واجد شرایط برای حمل و نقل رایگان، و 83 درصد از ذهن نیست انتظار برای چند روز برای تحویل اگر حمل و نقل رایگان است.
به وضوح، حمل و نقل رایگان می توانید خرید تجارت الکترونیک رانندگی کنید. مشوق حمل و نقل می تواند به طور متوسط ​​مقدار سفارش را افزایش دهد و - اگر درست انجام - می تواند حاشیه خود را در همان زمان محافظت می کند. که گفت، شما باید هوشمند با چگونه می توانید ساختار ارائه دهد. به جای ارائه قرارداد به هر کسی که از شما اقدام به خرید، پیاده سازی شرایط خاص برای رستگاری معامله.
به عنوان مثال، شما می توانید یک حداقل مقدار سفارش مجموعه قبل از خریداران می تواند معامله گرو در اوردن. رویکرد دیگر خواهد بود به ارائه حمل و نقل رایگان برای آیتم های مقدماتی. برخی از خرده فروشان ارائه حمل و نقل رایگان فقط برای مدت زمان محدود. روش حمل و نقل رایگان حق بستگی به کسب و کار خود را. اگر شما فروش اقلام کوچک است که بسیار آسان برای بسته بندی، پس شما احتمالا می تواند ارائه دهد حمل و نقل رایگان در آستانه هزینه کمتر از یک خرده که مبادرت به فروش محصولات سنگین تر است.
مطمئن باشید که به مطالعه هزینه های حمل و نقل خود را هنگامی که گر چه هنر معامله خود را. به یاد داشته باشید، مهم این است که ایجاد یک پیشنهاد فریبنده بدون کشتن حاشیه سود خود را.5. پیاده سازی تبلیغات است که اضافه کردن مقدار است.
تخفیف تنها در مورد تخفیف. در نظر بگیرید حال اجرا و تبلیغات که در آن شما ارزش اضافه کردن به فروش به جای کاهش قیمت محصول می باشد. به عنوان مثال، شما می توانید یک محصول رایگان با هر خرید ارائه می دهند. این یک راه عالی برای حرکت موجودی که شما قادر به فروش هستید است. شما همچنین می تواند ارزش را از طریق شخصی اضافه کنید. اگر شما فروش طلا و جواهر، به عنوان مثال، چرا در یک کتیبه رایگان پرتاب نمی کند؟
در مورد اینکه چرا مشتریان خود را در حال خرید یک محصول خاص فکر می کنم. چه آنها می خواهند با آن انجام؟ آیا شما می تواند ارائه دهد که آیتم تکمیل و یا می کمک به مشتریان دریافت بیشتر از آن وجود دارد؟ یافتن پاسخ به این پرسش ها، و استفاده از آنها به سادگی پیشنهاد ارزش افزوده خود را.
مرتبط: این قدرت را از کوپن در استراتژی تلفن همراه شما تخفیف نمیخط پایین.
تصویر نام تجاری و حاشیه سود خود را مجبور را به یک ضربه در هر زمان شما یک فروش. با ارائه داده های مورد حمایت و خوب فکر کردن معاملات، شما می توانید به طور موثر جذب مشتریان، درایو فروش و حفظ سود مناسب و معقول در همان زمان.


رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
cafeiha.ir
cafeiha.com
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.