کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

نخست روز شکست چه بازرگانان نیاز به دانستن

برای رایگان، وبینار زندگی می کنند به ما بپیوندید و یاد بگیرند که چگونه به درایو درآمد با بازاریابی محتوا. لحن در 8/4 در 10:30 PT. اکنون ثبت نام کنید »
امروز نشانه دوم سالانه آمازون نخست روز - یک رویداد فروش ایجاد شده توسط غول تجارت الکترونیک به درام تا افزایش درآمد در طول ماه های تابستان و آزمایش بازار برای فصل تعطیلات آینده. با وجود برخی از تمسخر و ضوابط سرگرم کننده در سال اول خود، طرح آمازون کاملا موفق بود، به عنوان شرکت 400 میلیون در مقایسه با یک روز استاندارد از فروش و 179 میلیون بازدید کننده در سایت $ درآمد دیدم تقریبا دو برابر ترافیک معمول است، و در نتیجه افزایش فروش خالص است که 18 درصد بالاتر از جمعه سیاه 2014 بود.
مرتبط: آمازون در پی رشد سود و ادراک با نخست روز دوم سالانه
برای بازرگانان، ترافیک نخست روز را یک فرصت بزرگ را به تصرف مشتریان جدید و روشن موجودی مورخ قبل از فصل تعطیلات است. قبل از پرتاب منابع را به سمت این رویداد، من مدافع که فروشندگان مشکلات رایج که اگر نادیده گرفته، می تواند به شهرت خود را با مشتریان و در نهایت تاثیر صدمه دیده خط پایین خود در نظر بگیرند.آیا شما ترس از از دست رفته؟
هیچ کس می خواهد به احساس می کنند در از دست دادن، به خصوص هنگامی که سود سالم است و روی خط، اما پیروی کورکورانه از اعتیاد به مواد مخدره برای فروشندگان مستقل خطرناک است. قبل از ارتکاب منابع قابل توجهی را به یک رویداد مانند نخست روز، مهم است که به تجزیه و تحلیل خطر و پاداش برای کسب و کار خود را. آیا شما قادر به حمایت از افزایش سفارشات و تحویل در انتظارات مشتریان خود را تحویل دو روزه؟ می تواند به افزایش درخواست خدمات به مشتریان است که حجم بالایی از فروش را دنبال خواهد کرد که شما را اداره کند؟ آیا شما کارکنان برای حمایت از گیج کننده 24 ساعت؟
مرتبط: 5 چیزهایی که بازاریابان دیجیتال می تواند از رشد 35 درصد آمازون نخست بدانید
اجازه دادن به FOMO (ترس از دست رفته) نادیده گرفتن منطقی، محاسبه تصمیم گیری می توانید کسب و کار خود را در معرض انبوهی از مسایل قابل اجتناب، از مشتریان ناراضی در کلی امتیاز گزینه خود را ترک، به کارکنان پرکار، به قطره.دور انداختن پول است.
خرده فروشان آنلاین مانند آمازون و eBay به اتهام 15 درصد کمیسیون استاندارد که تجار محاسبه کنند تا به هزینه های استاندارد انجام کسب و کار. با این حال، هزینه های سخت تر برای پیگیری زمانی که یک فروشنده است که اغلب ضربه زدن به یک پایگاه مشتری های بین المللی تبدیل شده است. پول در هر زمان عبور از مرز، یک حاشیه ارزی "تا 4 درصد" به ارزش معامله اضافه شده است.
برای یک تاجر موفق بین المللی، یک نخست روز در غیر این صورت موفق می تواند در نهایت هزینه آنها هزاران نفر در هزینه های پیش بینی نشده - $ 1 میلیون درآمد کسب و کار می تواند به 40000 $ یا بیشتر در هزینه های مرزی برابر - مقدار قابل توجهی در هنگام کار با تیغ نازک حاشیه که خرید و فروش آنلاین را دیکته کند. راه هایی برای دقیق در مورد حضور خود را آنلاین برای دور زدن آن 4 درصد، مانند استفاده از یک متخصص ارز خارجی به عنوان مثال و تفکر استراتژیک در مورد رویکرد خود را به ارز مبادله کاهش هزینه وجود دارد.
مرتبط: آمازون نخست روز هایلایت شده توسط ناامیدی

بخش سرگرم کننده برای فروشندگان هوشمند است که نخست روز باید در به عنوان یک جایزه بود. پس از همه، آمازون رویداد خرید از هوا نازک، و خلاق و استفاده از روز را به ساخت ارزش برای نمای خود را. با فصل خرید تعطیلات تنها چند ماه دور، نخست روز فرصت ارزشمند برای تست ارائه شده خود را ارائه می دهد. به جای رفتن برای پیروزی آسان است، خودتان را تا بدانید مشتریان شما چه می خواهید، و قرار دادن این اطلاعات را به عمل در ماه های آینده. آنچه که به عنوان یک آزمایش نخست روز می تواند در نهایت بزرگترین موفقیت تعطیلات خود را.


رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
cafeiha.ir

cafeiha.com
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.