کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

خیاط بازاریابی دیجیتال خود را به تجربه مشتری

به اندازه دو دهه پیش، راه مصرف کنندگان تصمیم گرفتند برای خرید مارک های وابسته در چه مقدار از مارک های قادر به محصولات خود را به مجاورت مصرف کنندگان محوری و در همان زمان، درخواست تجدید نظر به سلیقه خود بودند. به عنوان مثال، یک آگهی صابون تجاری در بین یک سری تلویزیون و یا یک برنامه رادیویی، به اندازه کافی به نوسان تنظیمات مصرف کنندگان از خرید یک محصول صابون. در واقع، که باعث به اصطلاح «اپرا صابون. پراکتر و گمبل (P & G) می رادیو و تلویزیون تولید به طوری که آنها می تواند محصولات خود را در طول استراحت تبلیغ.
سریع به جلو به سال 2016، و شما خواهید دید که مارک های به شدت راه آنها با مصرف کنندگان ارتباط برقرار تغییر کرده است. در عصر اینترنت، مارک های فشار محصولات خود را به مصرف کنندگان خود را در قالب توصیه های. به همین دلیل است آمازون و دیگر سایت های تجارت الکترونیک قادر به اجرای تبلیغات هدفمند در قالب پیشنهادات و توصیه.
مرتبط: 16-مرحله طرح به استاد بازاریابی دیجیتال خود را در سال 2016
مصرف کنندگان فن آوری زرنگ و دانا امروز آگاهانه تر و آگاه هستند، و در حال حرکت از مسیر سنتی از تحقیق و تصمیم گیری خرید در مورد محصولات. آنها به خوبی قبل از خرید یک محصول یا یک سرویس تحقیقات. در این ارسال که برجسته از جستجو برای ذخیره، توسط مت لاوسون عدالت و انصاف بزرگ در مورد چگونگی مارک باید "تحویل در انتظارات در لحظات مهم را. پس سوال مربوط به بازاریابان دیجیتال است:

    
سفر تصمیم گیری مشتری ما چیست؟
    
چرا و چگونه باید استراتژی های بازاریابی دیجیتال ما که در محل با تصمیم مشتری سقوط خواهد کرد چین؟
بیایید یک نگاهی گذرا به آنچه تصمیم مشتری ما ساخت سفر به نظر می رسد مانند: شناخت → آشنایی → توجه → خرید
ایده این است که برای جلوگیری از بهینه سازی زودرس در بازاریابی است. ما یک مشکل غیر موجود را حل نمی کند، که آن را به مهندسی می آید. اما یک مشکل شناسایی و ساخت یک راه حل در اطراف آن. به طور مشابه ما باید در همه چیز به درستی در مرحله درست تمرکز که آن را به بازاریابی دیجیتال می آید.به رسمیت شناختن.
اگر شما در مورد ایجاد کسب و کار فکر می کنم، وب سایت خود را می تواند یک مکان طبیعی به نمایش گذاشتن همه چیز در مورد کسب و کار و محصول خود را. و یک راه برای ساخت حداکثر آگاهی و شناخت است ایجاد ترافیک وب سایت خود را. بنابراین، اولین هدف شما خواهد بود برای به دست آوردن، می گویند، 100 بازدید کننده در روز، و سپس، 1000 بازدید کننده در هفته است.37Signals یک پست جالب در مورد چگونگی آنها وزوز با پروژه های خود را به سمت ساخته شده است. "طول می کشد بسیاری به افتراق نام تجاری خود را در امروز" من بیش از حد "جهان از راه حل های کسب و کار الکترونیکی"، آن را می گوید. و این بسیار مهم است که در چنین پروژه هایی که اطمینان حاصل شود که ترافیک رهبری راه خود را - به طور مداوم. چگونه:

    
آویزان کردن که در آن مخاطبان خود را آویزان کردن و خروج از سیستم را با اطلاعات وب سایت شما - پاسخ به سوالات مربوطه در ق، HackerNews، اورجینال و غیره، به طوری که مخاطب می آموزد از تجربه و تخصص خود را در فضا.
    
استفاده از تماس به عملیات در مکان های مختلف در سایت طوری که بازدید کنندگان درگیر هستند و مجبور به کشف وب سایت، به جای انتخاب کردن برای خروج زود هنگام هستند.
    
سرمایه گذاری در تلاش جستجوگرها به درایو ترافیک جستجو آلی به وب سایت خود را.
    
جستجو پرداخت یکی از موثر ترین راه هدایت ترافیک به وب سایت خود است، اما کسب و کار باید قادر به توجیه هزینه در حالی که اندازه گیری نخواهد کرد. (در اینجا یک هک است - شما می توانید با یک کانال جستجو پرداخت مانند Adwords گوگل آزمایش حتی قبل از اینکه محصول خود را ساخت، اگر شما بودجه این کار به خوبی به عنوان یک ابزار تحقیقاتی، برای دیدن اگر محصول شما در حال ایجاد است تقاضا و به فروش برساند. ).
آشنایی.
راست، در حال حاضر که شما یک 1.000 منجر بالقوه بازدید از سایت شما، چگونه می توانم آنها را با محصول خود را گرفت؟ چگونه می توانم شما اطمینان حاصل شود که آنها می دانند که چه می کنند برای امضا کرده اند؟ مشتریان در حس مشترک خود را از آشنایی از انتخاب یک نام تجاری آشنا و شناخته شده تکیه می کنند. چگونه می توانم شما ویژگی های وجود دارد؟ ساده - معنی دار و جذاب محتوا.
مرتبط: 10 استراتژی های بازاریابی دیجیتال بودجه آگاه
بازاریابی محتوا ریشه های خود را در سال 1891. بیشتر از یک قرن پیش پیدا شده است، اوت Oetker را، مخترع آلمانی بکینگ پودر - Backin، بسته به فروش می رسد به خانواده. چه چیزی ساخته شده Backin یک نام تجاری آشنا دستور العمل کمی چاپ شده در پشت این بسته بود. در سال 1911، او کتاب آشپزی خود را منتشر و بیش از 100 سال، آن را به مخاطبان جهانی با حدود 19 میلیون نسخه رسیده است. که اولین نمونه از بازاریابی محتوا بود.
آن را سال 2016، و هنوز هم تقریبا چگونه ما می تواند آن را بیش از حد همراه با مزیت اضافه شده از با استفاده از رسانه های اجتماعی است. با پیام حق و محتوای مربوطه، در سراسر رسانه، بازاریابان باید توجه خود را بر روی بازار هدف خود تمرکز کنند. چگونه:

    
پیغام مناسب برای ثبت نام از نوع راست از کاربران و به نوبه خود جذب ترافیک حق بسیار مهم است. شما نیاز به خاص در مورد آنچه محصول خود را است و چه کسی آن را به برآورده سازد در عنوان بسیاری از نقاط که ممکن است. این می تواند بر روی وب سایت، در برنامه، ایمیل خوش آمد گویی پیام ها و غیره KiSSFLOW کار فوق العاده از رسیدن به نقطه با نسخه خود را از ایمیل خوش آمد گویی به شرح زیر -

    
بازاریابی محتوا موثر در یک ابزار ضروری بازاریابی در راه است که اطلاعات مفید، مرتبط و ارزشمند را فراهم می کند
    
مشتری / کاربر نامزدی طریق رسانه های اجتماعی
در نظر گرفتن.
بالای مسئله ذهن برای مدت کوتاهی تبدیل ثبت نام است. بنابراین شما به مرحله بعدی است که تعامل کاربر حرکت می کند. در حال حاضر، در اینجا چیزی در مورد در نظر گرفتن نام تجاری است. در دنیای دیجیتال امروز، مصرف کنندگان با مارک های به اندازه صحبت می کنند که مارک های با مصرف کنندگان صحبت می کنند. در این دو راه ارتباطی، شما نیاز به توانمند سازی مشتریان را به کاوش محصول خود را، به بازی در اطراف محل آزمون گودال ماسهبازی، به سوال بپرسید. چگونه:

    
دو راه تعامل با مشتریان
    
تست و اهداف اولویت بندی کنید. بهینه سازی CTAs. در اینجا برخی از پست بزرگ در بهینه سازی CTAs توسط HubSpot را و CrazyEgg است.
    
درمان قیمت گذاری به عنوان یک فیلتر. تغییر قیمت گذاری برای جذب مخاطب حق است که شما نیاز دارید.
خریداری کردن.
در حال حاضر شما با تعامل کاربر هستند، چرا آنها را به پرداخت به مشتریان زودتر تبدیل نیست. چگونه:

    
ادامه ساخت ترفند - نیشگون گرفتن و کشیدن برنامه فرایند های Onboarding.
    
نسخه ی نمایشی راه اندازی می نامد با چشم انداز به درک نیازهای کسب و کار خود و پیشنهادات در مورد چگونگی محصول خود را می توانید به آنها تهیه شده است.
    
رفع های Onboarding نرم افزار با ایمیل های قطره ای، اسناد ساده، محصول و مدت زمان لازم را برای مشتریان به برو، زندگی می کنند اندازه گیری کند.

در حالی که شما در آن می باشد، شستشو و تکرار آنچه در حال حاضر کار برای کسب و کار خود را به در ترافیک بیشتری به ارمغان بیاورد. با صدها نفر از جمله تکرار شما در حال حاضر یک لوله به جای یک نی برای تبدیل بازدید کننده به مشتریان است. یک تجربه کاربری مثبت از طریق تمام این تنگناها اطمینان خواهد داد که مشتریان خود را که در حال حاضر محصول خود را خریداری کلمه مثبت در مورد نه فقط کسب و کار خود را گسترش خواهد داد، اما توجه شما به جزئیات به منظور بهبود تجربه مشتری می باشد.



رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
cafeiha.ir
cafeiha.com
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.