کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

پرینستون در حال ساخت یک سلفی بهتر

میلیون ها نفر از سلفی هر روز جامعی، در سراسر جهان. در حالی که مقدار زیادی از ابزار خارج وجود دارد برای اضافه کردن فیلتر به تصاویر وجود دارد، نتایج نهایی به ندرت همان به عنوان واقعیت، با نزدیکی به دوربین باعث اعوجاج ناخوشایند. ابزار پرینستون طراحی شده می تواند تغییر همه که، اجازه می دهد سلفی به تنظیم شود، به این تصور که آنها در حال از کمی دورتر گرفته، و حتی از یک زاویه کمی متفاوت است.
این هیچ راز که سلفی یک پدیده بزرگ است. آن را یک روند گسترده برای سال است، تخم ریزی همه چیز از چوب سلفی مخوف، به کوادکوپتر ساخته شده را به خود عکس. اما هنوز هم عکس به طور معمول بدجلوه دادن موضوع، ساخت بینی نگاه بیش از حد بزرگ، و یا چانه خیلی ضعیف است.
برای یک گروه از محققان پرینستون، به اندازه کافی به اندازه کافی بود. آنها در یک ماموریت به رفع سلفی بار و برای همه تعیین شده است. محققان یک ابزار طراحی شده به ماهرانه تغییر چهره یک فرد را به ایجاد این تصور که یک شات شده است از کمی دورتر گرفته، در فاصله یک عکاس حرفه ای ممکن است برای انتخاب کردن است. همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به کمی تغییر ژست از موضوع، و آن را به نظر می رسد که دوربین پایین تر قرار گرفتند، بالاتر، و یا به سمت.
تیم آغاز شده توسط ایجاد یک مدل برای تولید سر دیجیتال 3D، با استفاده از داده FaceWarehouse - یک پایگاه داده از 150 نفر، هر عکس در 20 شمار مختلف، ساخته شده توسط محققان دانشگاه ژجیانگ چین است. که با یک برنامه کارنگی ملون توسعه یافته است که قادر به انتخاب کردن برخی شش ده نقطه کلیدی مرجع در سراسر یک تصویر از یک چهره، مانند بالای سر، و گوشه های چشم ترکیب شد.

ابزار تیم پرینستون از مدل سر 3D تنظیم به طوری که آن نوری منطبق با نقاط مرجع تشخیص در یک عکاسی از خود، با قرار دادن چشم در مدل تطبیق که از سلفی، بینی بودن اندازه مناسب و در جای درست، و به زودی.


رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
cafeiha.ir
cafeiha.com
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید



از آن نقطه، ابزار را می توان مورد استفاده قرار گیرد برای به روز رسانی مختصات نقاط مرجع برای مطابقت با تنظیمات ساخته شده به مدل 3D، موقعیت دوربین دورتر تشکیل موضوع، و یا تنظیم زاویه. تمام چیزی که طول می کشد فقط ثانیه، و نتایج، هر چند ظریف، کاملا قابل توجه است.
به گفته محققان، دلیل ابزار بسیار موثر است این است که آیا بیش از حد در مورد تصویر را تغییر دهید:
"بنظر من علت تصویر مصنوعی به نظر می رسد خیلی خوب است که این دقیقا رنگ pizel همان عکس اصلی - این درست است که آنها را در اطراف یک کمی منتقل شده است به ارائه این توهم که دوربین را در مکان های مختلف بوده است، گفت: "مطالعه ارشد نویسنده آدم فینکلشتاین.
با توجه به تیم، تنظیم سلفی فقط آغاز برای تکنولوژی است. پایین خط، محققان بر این باورند که می تواند مورد استفاده برای ایجاد پرتره های "زنده" - مانند چیزی است که شما ممکن است در یک فیلم هری پاتر دیده می شود - و یا حتی برای ویرایش ویدیو.
محققان در نظر دارند همچنان به بهبود ابزار، در بخشی به منظور بهبود چگونه آن را با مو، که، به لطف بافت بسیار متنوع و رنگ آن، می توانید نگاه تحریف زمانی که یک تصویر تنظیم شده است می پردازد.
"ما هنوز بسیاری از تحقیقات به انجام داشته، گفت:" Ohad استان سرخ شده عضو پروژه. "ما با آنچه تا به حال به دست آورد، اما ما منتظر یادگیری چگونه ما می توانیم این تحولات سلفی به نظر می رسد حتی واقعی تر."


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.