شرکت
وبینار رایگان ما 24 اوت و یاد بگیرند که چگونه برای ایجاد کمپین های پست
مستقیم بسیار سود آور است که کسب و کار شما رشد خواهد کرد. اکنون ثبت نام کنید »
اگر
شما در کمربند ابزار نجاری نگاه کنید، شما می خواهم از تمام ابزار های
مختلف او و یا او را به طور موثر تکمیل یک کار در یک موقع را ببینید. شاید یک مته، چکش، برخی از چسب، احتمالا یک سطح وجود دارد؛ اما هر چه کمربند شامل، هر یک از ابزار است با دقت انتخاب شده و به راحتی در دسترس است.
نرم افزار هیچ تفاوتی ندارد. مانند نجاران، فروشندگان باید انتخاب خود را از یک انتخاب گسترده ای از فن آوری به تقویت پایه و اساس پیام خود را. امروز جهان فروش پراکنده وجود دارد. است اطلاعات بیشتری در دسترس تر از همیشه قبل وجود دارد - مشتری، فعالیت های تماس، چشم انداز، از CRMs. توانایی مهار و عمل در آن داده جدایی ناپذیر به افزایش عملکرد و رانندگی درآمد است.
اما کدام ابزار نرم افزار قادر به پشتیبانی از دیوارهای باربر از شرکت شما خواهد بود؟ که پیش بینی دقیق و کمک به درک چشم انداز در حالی که مدیریت فرصت برای تضمین معاملات اندازه؟
ما کارشناسان فروش بالا که ابزار نرم افزار آنها را انتخاب و قرار دادن در کمربند خود را به درایو نتایج پرسید.مته به اکتشاف.
پیدا کردن کسب و کار جدید دشوار است، اما آن را در بخش اول و مسلما مهم ترین از چرخه فروش است. بدون چشم انداز، هیچ کس به فروش وجود دارد. اما چشم انداز فروش تغییر کرده است. در
حالی که فروش تلفن مبتنی بر پایه و اساس به تمام استراتژی های فروش است،
ظهور فروش های اجتماعی یکی دیگر از لایه که از طریق آن به فروش و کشف فرصت
های جدید اضافه شده است. اما رسانه های اجتماعی است که با داده های بدون ساختار مبهم، و مرور از طریق این داده می تواند یک چالش، به خصوص بدون زمینه.
مرتبط: 5 دلیل برای چشم انداز در خروج از پایه مشتری خود را
یکی از موثر ترین ابزار برای کشف چشم انداز جدید و مرتبط لینک فروش ناوبر است. این
یک چیز برای انجام یک جستجوی ساده برای حساب به نام است، اما شما نیاز به
استفاده از این ابزار از کمربند خود را و تمرین کردن به بیش از شرکت های
اساسی و اطلاعات تماس. به منظور واقعا درک چشم انداز و کشف نقطه ورود موثر ترین (ها)، شما نیاز
به دانستن اطلاعات مربوطه مانند پرسنل اخیر و اخبار شرکت، روابط موجود و
هوش رقابتی.
این سطح از بینش شما را قادر به به طور موثر تر با چشم انداز کنند.چکش پایگاه دادههای کسب و تماس.
پیدا کردن اطلاعات تماس مناسب ترین و به روز برای چشم انداز دشوار است. اطلاعات موجود در بسیاری از بانکهای اطلاعاتی نادرست است، که می تواند
شما را پایین هدایت البته اشتباه و چرخه زباله در فرآیندهای فروش خود را.
زمان پول است و هیچ جا این ضرب المثل درست تر از فروش. به همین دلیل آن را ضروری به چکش به جزئیات است. رسیدن
به مخاطبی که دیگر در این شرکت مورد نظر، و یا تماس با یک چشم انداز مستقر
در مکان های مختلف از اعلام است، نه تنها شرم آور، اما تاثیر بدی بر آن
شرکت خود را. بدانید که در آن اطلاعات در حال حاضر برای پیدا کردن تا شما می توانید این مناطق خطر اجتناب کنند.
مرتبط: چگونه CRM یک یک راه حل توقف برای کارآفرینان بیمه است
ابزارهای نرم افزاری مانند ZoomInfo ارائه کسب و کار دقیق و اطلاعات تماس. نه تنها وب سایت فراهم می کند تا به روز محتوا، ZoomInfo فراهم می کند
اطلاعات مالی، چه چشم انداز یک شرکت پدر و مادر یا یک شرکت تابعه است و
آشکار حساب های جدید بر اساس معیارهای خود را.ایجاد یک پلت فرم جامد با ایمیل.
زحمت کش و الک را از طریق می تواند خسته کننده. شما
صرف زمان زیادی جمع آوری و ارسال اطلاعات چشم انداز در مورد خدمات خود را
با امید به دست آوردن توجه خود و برافروختن شعله میل آنها را به خواهید به
یادگیری بیشتر. اما مگر اینکه شما در حال پیگیری این، کار سخت شما قابل بحث است. شما همچنین ممکن است حول شود مواد خود را به زباله دانی چرا که آن را دشوار است که چه اتفاقی می افتد بعد یک ایمیل به شما ارسال.
مرتبط: ایمیل قلب بازاریابی متقابل کانال باقی مانده است
Yesware ساخته شده یک پلت فرم جامد به ردیابی و وارد فعالیت های ایمیل. این شامل ارسال، باز و ایمیل، و همچنین به عنوان فایل پیوست را دانلود و ارائه مشاهده شده است. این نوع نرم افزار ارائه بینش به اثربخشی یک کمپین بازاریابی با نشان دادن چگونه مردم پذیرای باز و خواندن ایمیل های شما.سفت رابطه.
از آن زمان به خارج چسب خود را به دلیل فروش موثر نیاز به درک درستی حاد چشم انداز خود را. شما می خواهید برای ایجاد روابط موثر با چشم انداز خود را به درایو نتایج مورد نظر. سفت کردن باند نیاز به توانایی برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل و اقدام در مورد تمام داده های ارائه شده از فعالیت های یک فروش تکرار. این که در آن هوش فروش موثر است.
فروش
نرم افزار اطلاعاتی که می تواند داده فعالیت های تماس گرفتن و بلافاصله
دوشاخه آن را به سیستم های CRM فراهم می کند تکرار فروش و مدیران با دید و
زمینه لازم را به تعاملات مشتری مبتنی بر تلفن. این فعالیت های تماس پنجره بصری به رفتار فروش است که ماده و چگونه به منظور بهبود استراتژی خود را نشان می دهد.ساخت کمربند خود را.
ابزار نرم افزار های بی شمار موجود برای کمک به تکرار فروش و مدیران به طور یکسان رسیدن به اهداف وجود دارد. با که گفت، آن را حیاتی به شناسایی فعالیت فروش که پیش بینی موفقیت هستند، بنابراین شما لازم نیست برای بازگشت به تعمیر. پیدا کردن آنچه برای شما کار می کند، و ساخت کمربند خود را. که ابزار به شما تصمیم به اطمینان از شما ناخن بر روی سر در نوسان اولین ضربه؟
رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی