کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

هسته آسیب دیده برای Oculus ریفت: از کجا داستان و گیم پلی VR با هم مخلوط به عنوان یکی

مهندس رضا بیگدلی از کافه ای ها:اگر شما بازی بسیار نسل اول VR، پس شما احتمالا نمی خواهد رها کردن آنچه شما انجام می دهند در اخبار است که یک بازی شوتر اول شخص جدید است که با استفاده از سیستم انتقال برای جنبش وجود دارد. وجود دارد، انجام داده است که - در مورد 297 بار. اما بازی آسیب دیده جدید هسته ولتاژ بالا قرار می دهد پیچ ​​و تاب و هوشمندانه در این اوایل ترفندهای بازی VR خوبی استفاده می شود. این نیز اتفاق می افتد بارهای سرگرم کننده، و یکی از بهترین راه ها برای صرف دلار VR خود را.
Core آسیب دیده است که نه تنها یکی از بازی های Oculus ریفت ترین AAA مانند و جلا، آن را نیز یکی از شایع ترین ترفندهای بازی VR در راه است که توسعه دهندگان دیگر با زحمت توجیه می کند.
اول اجازه دهید کمی عقب: از teleporting است در همه جا در بازی های اولیه VR به دلیل استفاده از یک چوب کنترل به حرکت در اطراف در بازی های اول شخص می تواند شما را احساس شما در حال رفتن به یک نگاه دوم در ناهار خود را. نحو از یک نقطه به نقطه دیگر است یک راه حل ایده آل حرکت به دلیل نه تنها آن را هدایت شما را از بیماری حرکت روشن، آن را نیز باعث می شود شما مانند کاملا رشته badass احساس می کنم.
از سوی دیگر، از teleporting ما به عنوان بیشتر از یک چاره موقت کوتاه مدت از راه حل های طولانی مدت به جنبش در مقیاس گسترده تر در VR ضربه می زند. این یک چیز را اگر شما در حال بازی در نقش یک جادوگر گندالف مانند، مجموعه ای در یک سرزمین خیالی دور، اما برای تنظیمات عابر پیاده بیشتر و شخصیت، چگونه می توانم این واقعیت است که شما فورا می توانید از یک نقطه به دیگری پرش شما را توجیه کند؟ چرا می توانید شخصیت های همه بیش از حد انسان به طور ناگهانی در اطراف چشمک زدن مثل ها nightcrawler بدون هیچ توضیحی. و چگونه می توانم شما را با چیزی غیر قابل پیش بینی و غیر ممکن است برای دفاع در برابر در بازی های چند نفره مقابله؟
ما غالبا می گویند VR است "جادویی"، اما بیش از حد فراوانی از شخصیت از teleporting جادویی به سرعت شروع به بازی به عنوان تقلید و تکراری است.
Core آسیب دیده متکی بر از teleporting بیش از حد، اما تفاوت این است آن را شعاری به دنیای بازی در چنین راهی اساسی است که باعث می شود شما آن را فراموش کرده یک ترفند گیم پلی عملی و نه فقط یک محصول فرعی طبیعی از داستان است. در این بازی، شما را به کفش (یا، اوه، 1s و 0s؟) از یک نهاد هوش مصنوعی به گام. شما را به یک ماشین فیزیکی و یا بدن افسار نیست، بنابراین شما می توانید منطقه برای ماشین آلات، دوربین های دیجیتال و ربات اسکن و پیدا کردن یکی برای انتقال آگاهی خود را به.
در سطح گیم پلی، آن را نزدیک به همان مکانیک teleporting شما در دیگر عناوین اول شخص بی شماری را ببینید، اما بافی آن را به ریشه های از داستان است، از زمین تا، باعث می شود بازی احساس بیشتر شبیه یک محصول کامل و کمتر به مانند یک تکنولوژی نسخه ی نمایشی. در حالی که از teleporting در دیگر عناوین است که به سادگی راه را برای حرکت در اطراف، در اینجا آن را به یک استراتژی هسته ای تبدیل می شود. که دشمن ربات انجام دارای من بعدی؟
ما که تازه شروع به بازی نسخه نهایی هسته آسیب دیده، اما جدا از دست زدن به ماهرانه و متفکرانه بازی از رایج ترین ترفند جنبش، آن را نیز یک انفجار مطلق را به بازی. به قدم زدن اغلب دیوانه است، با تصمیم گیری سریع تشخیص حیات خود را حداقل به همان اندازه که چگونه به خوبی شما می توانید شات بعدی خود را هدف. توسط ساخت و ساز چالش VR به هسته ی اصلی بازی، ولتاژ بالا تیرانداز که کمی متفاوت از هر FPS شما قبل از بازی ایجاد شده است. در دنیای بازی های ویدئویی است که با بورس از آنجا 90s روز پیشگام رستاخیز و زلزله (که هر دو اتفاق افتاده است به توسط یک شخص که در حال حاضر برای Oculus کار می کند ساخته شده است) اشباع شده است، که چیزی گفته باشد.
Core آسیب دیده حاضر در دسترس است برای ما $ 29.99 از فروشگاه Oculus و، اگر شما خود را یک ریفت، به خوبی به ارزش چک کردن. اگر شما می خواهید به شنیدن بیشتر در مورد آن مستقیما از دهان توسعه دهنده سرب، شما می توانید از اوایل امسال ضربه تا مصاحبه ما با اریک Nofsinger ولتاژ بالا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.