کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

رضا بیگدلی مدیر سایت کافه ای ها


مهندس رضا بیگدلی
مدیر سایت خبری ربلک و استارت آپ کافه ای ها و فروشگاه اینترنتی نروبیا توانسته است با ارائه راه کارهای کاربردی همواره در استفاده از رباتیک به عنوان نیرو ی کمکی  موثر واقع شود. رضا بیگدلی اختراعات متعددی در حوزه رباتیک دارد و همواره به عنوان پرچمدار رباتیک در ایران از وی یاد,می شود.رضا بیگدلی متولد,زنجان است و از باتجربه ترین مخترعین این استان با وجود جوان بودنشان می باشد.

مصاحبه رضا بیگدلی با ایسنا :

"لینک خبر در ایسنا"

رضا بیگدلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، با بیان اینکه امروزه استفاده از تکنولوژی و فناوری برای بهینه کردن کارها افزایش یافته است، تصریح کرد: از این‌رو تمامی فعالان این حوزه در تلاش هستند با بهره‌گیری از این علوم کارها را خیلی سریع و ارزان و با کیفیت انجام دهند.

 

این مخترع جوان، ولی با تجربه زنجانی که همگام با فناوری‌های روز دنیا پیش رفته و در این پروژه جدید خود نیز موفق به ثبت اختراع «خود فیلم‌بردار هوشمند رباتیک» شده است، اظهار کرد: این دستگاه برای انجام فیلم‌برداری هوشمند ربایتک از خود افراد طراحی و ثبت شده است تا بدون نیاز به یک فیلمبردار این کار به صورت کاملا حرفه‌ای و با کیفیت انجام شود.

 

بیگدلی با تاکید بر اینکه این دستگاه در مقایسه با اینکه یک فیلم‌بردار این کار را انجام دهد، بسیار به صرفه‌تر است، گفت: برای تبیین بیشتر این موضوع می‌توان این مثال زد که از این اختراع اساتید، معلمان و کسانی که در حوزه‌ای مهارت دارند و دوست دارند این دانسته خود را به صورت آموزش مالتی‌مدیا در اختیار علاقه‌مندان، دانش‌آموزان و دانشجویان قرار دهند، با استفاده از دستگاه «خودفیلم‌بردار هوشمند ‌رباتیک» به راحتی و با کمترین هزینه به این مهم دست می‌یابند.

 

وی در خصوص کاربردی بودن این دستگاه، اظهار کرد: امروزه تمامی دانشگاه‌های معتبر در حال توسعه مجهز به سیستم آموزشی آنلاین هستند و سایت‌های آموزشی فراوانی برای آموزش‌های مختلف راه‌اندازی شده است که این اختراع می‌تواند گامی بسیار بزرگ در راستای تولید محتوای آموزشی ارزان و با کیفیت باشد.

 

این مخترع زنجانی در خصوص قابلیت‌های حرکتی این دستگاه، یادآور شد: این دستگاه در سه بعد حرکتی عقب جلو، بالا و پایین، چپ و راست قابلیت حرکت کردن دارد و بدین صورت وقتی کاربری که جلوی این دستگاه قرار می‌گیرد تا از خود فیلمبرداری کند، این دستگاه با تشخیص حرکت و فاصله، او را تعقیب می‌کند و فیلم را از یکنواختی که در فیلم‌های آموزشی کنونی وجود دارد در می‌آورد و تصاویر ضبط شده همواره استاد را در نمای خوب نمایش خواهد داد.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.