کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

سیستم ممانعت DroneSentry برای سفارشات باز است


هواپیماهای بدون سرنشین می توانند تقریبا در هر کجایی - که یک مشکل برای فرودگاه ها، تاسیسات دولتی یا هر جایی که نفوذگران هوائی خوش آمدید نیستند. در گذشته، اسلحه های خالص و عقاب های خمپاره ای استفاده شده اند تا آنها را خفه کنند، اما دو سیستم جدید که به زودی در ایالات متحده راه اندازی خواهند شد، ممکن است حفاظت دائمی خود را ارائه دهند. DroneSentinel هواپیماهای غیر مجاز را شناسایی خواهد کرد و اگر قوانین محلی اجازه دهد، سیستم DroneSentry هماهنگ کننده سیگنال های آنها را به زمین بسپارد.

این دو سیستم بر اساس یک تکنولوژی پایه ساخته شده است که برای شناسایی هواپیماهای بدون سرنشین ورودی از طریق روش های مختلف طراحی شده است. DroneSentinel و DroneSentry هر دو رادار بسته، فرکانس رادیویی، سنسورهای صوتی، حرارتی و نوری و یک بار یک مزاحم بالقوه مشخص شده است، اطلاعات در برابر پایگاه داده داخلی امضا های هواپیماهای بدون سرنشین قبل از هشدار دادن به کاربر از طریق SMS، ایمیل یا از طریق امنیت موجود مقایسه می شود شبکه.

اما DroneSentry می رود مایل فوق العاده، با گزینه ای برای رها کردن یک اقدام متقابل فرکانس رادیویی. این سیستم مانند مستقل DroneGun شرکت می تواند تا 2 کیلومتر (1.2 مایل) از مزاحمان را درگیر کند، سیگنال بین هواپیمای بدون سرنشین و کنترل کننده را به هم متصل می کند و باعث می شود که هواپیما به زمین برسد یا به خانه برگردد. این امر می تواند به خصوص برای مکان هایی مانند زندان ها مفید باشد که به طور فزاینده ای در حال مبارزه با هواپیماهای بدون سرنشین است که بسته به مواد مخدر را به زندانیان منتقل می کنند.
مهندس رضا بیگدلی
رضا بیگدلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.