کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

ماه آوریل است

یک دختر خوب کمی وجود دارد. او 10 ساله بود. نام او ماه آوریل بود.

یک روز، آوریل پدر و مادر او به همین دلیل او آوریل نامیده می شد پرسید. مادر او پاسخ داد که آوریل نامیده می شد چرا که او در ماه آوریل به دنیا آمد. دختر کوچک بسیار خوشحال به شنیدن آن بود. او نام او را دوست داشت.

آوریل واقعا دوست ماه آوریل، TOO. این بود چرا که او تولد خود را در آن ماه بود. پدر و مادرش او یک حزب ساخته شده است. همه دوستان او آمد و با او جشن، و او بسیاری از ارائه شده است.

یک روز، مادر او باردار شد و به زودی آوریل برادر کوچک بود. برادر او در فوریه به دنیا آمد. همه آمد به دیدار خانواده است. همه نام برای تولد نوزاد جدید پیشنهاد شده است.

آوریل نمی فهمیدم چه مشکل بود. این بسیار ساده برای او نگاه کرد. او گفت که اگر کودک در فوریه متولد شد، نام درست فوریه بود.

پایان




رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی

دانیل عاشق ساحل

هر شنبه دانیل و خانواده اش رفتن به ساحل. آنها زندگی به دور از ساحل، اما یک بار در هفته از خانواده می شود به ماشین و پدر دانیال درایو برای ساعت تا زمانی که آنها می رسند.
پدر و مادر دانیال عشق ساحل. دانیل و خواهر و برادر خود را دوست دارم ساحل. سگ خانواده را دوست دارد در ساحل بسیار.
اما یک مشکل برای رفتن به ساحل هر هفته است. پدر دانیال می شود از رانندگی ساعت بسیاری خسته می شود. بقیه خانواده می شود از نشستن در ماشین برای ساعت های بسیاری خسته می شود. مادر دانیال می گوید: "آن را سرگرم کننده در ساحل، اما طول می کشد بیش از حد زمان برای رسیدن به آنجا و بازگشت!"
دانیل و خواهر و برادرش بسیار غم انگیز است. آنها می خواهند به رفتن به ساحل، اما این یک مشکل است. آنها سعی می کنند به استخر شنا، اما از آن است که همان چیزی نیست.
یک روز پدر و مادر دانیال می آیند تا با بچه ها صحبت کنید. آنها می گویند: "ما یک مشکل برای رفتن به ساحل هر هفته، اما عشق ما ساحل، و تو را دوست دارم در ساحل، و سگ را دوست دارد در ساحل بنابراین ما باید یک راه حل ما نیاز به نزدیک ساحل زندگی می کنند..!"
دانیل و خواهر و برادر خود را بسیار خوشحال هستند! در حال حاضر آنها در نزدیکی ساحل زندگی می کنند. آنها به ساحل بروید هر روز!

پایان



رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی

مایکروسافت هولولنز بررسی کیت توسعه تمدن: یک روزنه به آینده

بررسی مایکروسافت کیت توسعه تمدن هولولنز کمی شبیه گرفتن یک سفر به آینده، بازگشت به خانه و سپس تلاش برای توصیف آن به دوستان خود. نسخه امروز کاملا آماده برای بار نخست نیست، و حتی ممکن است دهه بود قبل از هدست AR رسیدن به پتانسیل کامل خود را. اما سیگار مقدس، مایکروسافت گرفته شده اولین گام قابل ملاحظه است.
قبل از پریدن در، در نظر داشته باشید که "بررسی" به معنی چیزی کمی متفاوت است زمانی که ما در حال صحبت کردن در مورد سخت افزار توسعه پیش مصرف کننده. معمولا ما این چیزها انتشار به شما کمک کند تصمیم گیری یا نه به خرید محصولات، اما در این مورد که پاسخ ساده است: مگر در مواردی که شما یک توسعه دهنده و یا adopter اولیه غنی از کثیف هستید، هولولنز خرید نیست. انتخاب برنامه آن است که هنوز کوچک است، و نسخه مصرف کننده تقریبا به طور قطع هزینه کمتر و بهبود در چیزهای دیگر.
با توجه به آن، چه نسخه توسعه دهنده هولولنز کند این است که زمینه را برای یک نوع محصول که بر خلاف هر چیزی که ما قبل از دیده می شود. در حالی که ما در حال حاضر واقعیت مجازی و سایر محصولات ما به عنوان واقعیت افزوده (AR) دیده ام، این چیزی است که ما اولین هدست AR "واقعی" است. نه تنها هولولنز پوشش اشیاء مجازی در بالای نمایش در دنیای واقعی خود را، اما آن را نیز می داند که در آن کف، دیوار، لامپ ها و جداول خود را - اجازه دادن به درآمیزند مجازی و واقعی به عنوان اگر آنها همه محدودیت های فیزیکی همان محدود شد.
بنابراین ما باید چیزهایی مانند شخصیت های بازی های ویدئویی که اجرا تا کنار دیوار خود را، جهش تماس خاموش و سپس بر روی بیش از هاپ تماس سگ خواب خود را است. شما مشاهده صفحات برنامه، آیا اسکایپ، له آب نبات و یا یک مرورگر وب، دوخته به دیوار خود را و یا تلویزیون. یا انسان به اندازه شخصیت های مجازی که یک صندلی در صندلی کنار شما، در حالی که توجیه شما در ماموریت بعدی خود را.
وجود دارد شرکت های دیگر در حال حاضر در چیزهای مشابه در پشت درهای بسته (از جمله راه اندازی سحر و جادو جهش) کار می کند، اما مایکروسافت بصورتی پایدار و محکم پرچم خود را در این چمن AR کاشته هنگامی که آن را هولولنز 19 ماه پیش نشان داد، و هیچ محصول دیگر عمومی انجام هر کاری از راه دور نزدیک به این.
اگر تالار GO است "لطفا لطفا به من" از AR، پاپ آدامس بادکنکی که چیزی جدید و متفاوت را به کانون توجه تجاری جریان اصلی کشش، پس از آن هولولنز یک برش خشن از سفید آلبوم است.
هدست AR نهایی، یک پاره پاره از یک میلیون توهمات علمی تخیلی، انجام خواهد داد آنچه هولولنز امروز می کند، در حالی که همچنین با اضافه کردن چیزهایی مانند یک میدان 180 درجه نظر (FOV)، تمام طول روز عمر باتری و یک فاکتور فرم که باعث نمی شود شما مانند روبوکاپ است. آنچه که ما امروز یک قطعه قطعا در خانه از چرخ دنده ها، با تنها چند ساعت از زمان فعال و یک میدان کوچیک نظر است.
هولولنز، FOV، هر چند، که چه چیزی ناامید کننده ترین: این جایزه را به تصاویر بازاریابی مایکروسافت برای هولولنز، که رنگ یک تصویر گمراه کننده از آنچه شما امروز دریافت کنید. عکس های مطبوعاتی این شرکت را نگاه هدست می خواهم آن را به خوبی در راه خود را به این است که هدست AR نهایی، FOV فوق العاده گسترده ای و تمام.
برای قرار دادن میدان دید را به چشم انداز، در اینجا یک شات ما با هم متصل است که نشان تقریبا چه مواد تبلیغاتی مایکروسافت که ما باور به دنبال از طریق هولولنز است مانند امروز:اما در اینجا تقریبا آنچه شما واقعا می خواهم دید، به دنبال در همان صحنه از همان زاویه ای:
هنگامی که سر خود را شما حرکت می کند و راه رفتن در اطراف برای دیدن "هولوگرام" را از زوایای مختلف، و سپس ذهن خود را شروع خواهد شد به قرار دادن با هم قطعات و احساس اشیاء مجازی همه در اطراف شما وجود دارد. اما در هر نقطه داده، شما تنها به رفتن به مجازی از طریق یک پنجره کوچک شناور به طور مستقیم در مقابل از شما. این یک سازش بزرگ است - و یکی مایکروسافت کمتر از صف مقابل در مورد بوده است.
ضربه زن این است، هنگامی که شما یک گام به عقب و در چگونه جلا دستگاه در کل نگاه کنید، و در نظر گرفتن چگونه بسیار زود آن را در این بازی AR است، FOV هولولنز "کاملا قابل قبول است. اگر جایگزین شد مایکروسافت نگه داشتن دستگاه قفل شده پشت درهای بسته، در انتظار به آن را آشکار به مردم تا زمانی که FOV به محدوده 96-110 درجه واقعیت مجازی نزدیک بود، پس ما می توانیم با این دیدگاه کوچک زندگی می کنند. ما عاشق این نوع از پیش نمایش که دنده قبل از انتشار مانند هولولنز اجازه می دهد تا ما را به.
ما نه تنها می تواند کمک کند اما نقطه حوض هنگامی که یک شرکت بی ارزش مجموعه مانند انتظارات غیر واقعی - که همچنین شامل مایکروسافت دموی مختلف رویداد و فیلم تبلیغی. مایکروسافت گلگون فروش زمین برای هولولنز امروز چیزی کمتر از یک دروغ آشکار است.
اگر شما می توانید گذشته که فریب دور چندان گاه به گاه، به هولولنز می تواند به شما در سفر جادویی حتی با انتخاب برنامه در حال حاضر اندک و FOV خندهدار کوچک،. بر خلاف VR، که در آن شما در مورد محیط واقعی خود را فراموش حالی که شما به ظاهر به سرزمین های فانتزی دوربری، AR به جای شما mystifies با ادغام فانتزی با واقعی است. بنابراین شما می توانید یک تماس تصویری با کسی که دستورالعمل هایی که در هوا شناور خط خطی، پشت پا زدن و تماشای فیلم های یوتیوب در چه به نظر می رسد مانند یک تلویزیون 50 اینچ حلق آویز بر روی دیوار خود یا حل یک جرم و جنایت با بررسی صحنه جرم بازسازی در، باید خود را اتاق نشیمن را.
در حالی که آنچه هولولنز هم اکنون می توانید درست انجام فوق العاده هیجان انگیز است، تصورات ما واقعا شروع به شلیک هنگامی که ما نگاه به آینده در جایی که در نهایت می توانید بروید.
اولین AR مصرف کننده به احتمال زیاد فقط یک نیم قدم یا دو جلوتر از آنچه که ما امروز را ببینید. اما حتی یک دستگاه در درجه اول در خانه مثل این با زمینه بسیار محدود از نظر هنوز هم می تواند یک قاتل کالا نسل اول است. مهم این است که به توسعه دهندگان زمان برای ایجاد بیشتر، برنامه های عمیق تر و تخیلی تر است که بر روی نمونه کوچک امروز ما می بینیم ساخت.
خیلی بیشتر پایین جاده، یک بار معمای FOV حل شده است، هنگامی که عوامل شکل به اندازه کافی ظریف به زندگی اجتماعی قابل قبول و باتری می تواند یک روز کامل گذشته، پس از آن آسمان خواهد بود که حد. در این نقطه، شما ممکن است قادر به دور انداختن گوشی های هوشمند خود. هنگامی که شما می توانید قطع (و یا شناور) یک صفحه نمایش در هر نقطه که شما می خواهید، ایجاد نسخه مجازی از دستگاه های واقعی استفاده می کنید امروز، و تماس ویدیویی داشته هولوگرافی با کسی که در طرف دیگر از جهان، شما ممکن است دریابید که کامپیوتر صفحه نمایش لمسی نشستن در جیب شما هیچ ضروری بیش از یک تلفن ثابت امروز است.
اگر شما همیشه تصور آینده ای علمی تخیلی پاره پاره از گزارش اقلیت (یا هر یک از صدها نفر از دیگر علمی تخیلی / مواد فانتزی)، با صفحه نمایش و هولوگرام همه در اطراف شما شناور، با دست خالی خود را کنترل، پس از آن که به احتمال زیاد به رخ از طریق توهم AR از هر راه دیگری.
برگشت به هدست فیزیکی به خودی خود، آن را بسیار بیشتر جلا از شما می خواهم از قبل از انتشار دنده توسعه انتظار می رود. من آن را به سبک و راحت، و بد نیست برای پوشیدن حتی با عینک در زیر. ساخته شده در بلندگوهای خود استفاده صوتی موضعی، به طوری که برای تلفن های موبایل به نظر می رسد از همان جهت آینده شود که آنها شبیه آنها در حال آمدن از. و در حالی که ما آسیب آزمون واحد بررسی ما 3000 $ جرأت نیست، آن را حداقل احساس محکم است، با پلاستیک است که بیشتر از انواع ضخامت و جامد از افراطی نازک و شل و ول کمتر مطلوب.
عمر باتری چند ساعت است تنها در حال حاضر، که مقدار زیادی برای ما. مگر اینکه شما در حال عبور هولولنز برای دوستان مختلف و یا اعضای خانواده به صرف یک ساعت یا بیشتر، ما فکر نمی کنم شما نیاز به آن را ترک بر روی هر طولانی تر از آن در حال حاضر. عمر باتری نمی خواهد نیاز به خارج از نمودار تا زمانی که شرکت شروع به ساخت نسخه های است که چیزی شبیه عینک های عادی، که شما می خواهید به پوشیدن در ملاء عام. هولولنز امروز قطعا وجود ندارد.
در هوا کنترل حرکت خوب کار می کند برای استفاده محدود از مدل فعلی است. ما نه در نقطه هنوز، هر چند، که در آن شما می توانید برسد، کش رفتن و دست های خود را به طور کامل شیر به طور مستقیم، و نگاه کنید به "هولوگرام" پاسخ به آرامی به عنوان اگر شما کشیدن شد گوشی های هوشمند خود: از آن نیاز حرکات بسیار خاص است که هدست را قدم به قدم شما را از طریق اولین بار شما را در هدست قرار داده است. در این روش انسانی هنوز هم خواسته برای انطباق با تکنولوژی، به جای راه دیگری در اطراف، که معمولا یک پرچم قرمز بزرگ که چیزی هنوز آماده برای مصرف مصرف کننده نیست (است).
مایکروسافت شامل یک دستگاه کنترل صدای کلیک بلوتوث را فعال کنید کمی، آن پیدا کنیم و ترجیح داده به حرکات دست را تا حدودی دست و پا گیر.
با نگاهی به هولولنز برای آنچه در آن است، ما می بینیم کوچک - اما باور نکردنی - نگاهی به آینده.
بر اساس نظر عموم مردم است که مدیران مایکروسافت ساخته شده اند، آن را مانند به طور چشمگیری بهبود میدان دید ممکن است نیاز به بیشتر از یک بازاندیشی در طولانی مدت از یک سری از تکرار کوتاه مدت برای تلفن های موبایل. که کمی نگران کننده است. و، دوباره، انفجار سپر طراحی کلاه ایمنی نیز حکم می کند که ما سال های بسیاری، احتمالا دهه هستید، به دور از نوع دنده AR ظریف که هر کسی اما برجسته ترین پیشگامانی می خواهید به لباس در ملاء عام. ما اعتقاد داریم که گوشی های هوشمند خواهد شد AR جایگزین روزی، اما آن روز ممکن است خیلی دور است که آن را آیفون 27 یا Galaxy Note 38 که شما در حال پرتاب به نفع کسانی که عینک سحر و جادو است.
وجود خواهد داشت یک دوره انتقالی طولانی در بین آنچه که ما امروز می بینیم که آینده AR نهایی. گام بعدی خواهد بود AR-کیفیت بالا است که چیزی است که شما برای کار استفاده کنید و یا بازی پشت درهای بسته را در درجه اول - و هنوز هم یک محصول بسیار سرد خواهد بود. قبل از آن را جایگزین گوشی های هوشمند، AR بعدی به VR نشستن به عنوان پسر عموی دور خود - نه که شجاعانه به سرمایه گذاری را به مکان های عمومی است.
همانطور که ما در بالای گفت: هولولنز امروز چیزی است که شما می خواهید برای خرید مگر اینکه شما در حال ساخت برنامه های کاربردی برای آن نمی باشد. اما اگر مایکروسافت می تواند اولین نسخه مصرف کننده قیمت پایین را به یک طیف مشابه به عنوان دسته کوچک موسیقی جاز بهترین هدست 1 نسل VR + کامپیوتر دریافت (اجازه دهید بگویم اطراف 1500 $)، سپس هولولنز می تواند نقشی مشابه به عنوان Oculus ریفت امروز و HTC Vive به بازی: اینده دنده متشکریم که شما دوستان خود را دعوت به سعی کنید، لبخند که شما تماشا دهان خود را آگاپه اولین بار آنها آن را در قطع. یک قطعه کوچک از هری پاتر-مانند سحر و جادو از ورود جهان قطعا مشنگ ما است.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد 3000 $ هولولنز کیت توسعه تمدن در صفحه محصول زیر را بخوانید. فقط همه چیز را به یاد داشته باشید آن را به شما نشان میدهد یک دروغ است.




رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی

این یخچال دار نمی خواهد در هر چرمی قدیمی مرده گرفتار می شود

اگر تا به حال فکر کرده اید که چه مد مردانه مانند 5300 سال پیش بود، یک تیم از دانشمندان توسط نیال اسولیوان از دانشگاه کالج دوبلین (UCD) منجر بخشی از پاسخ است. با استفاده از تجزیه و تحلیل DNA، لباس و لوازم جانبی با جسد یخ زده یک مرد عصر مس در کوه های آلپ را نشان می دهد که آنها تا حداقل پنج گونه مختلف از حیوانات اهلی و وحشی ساخته شد.
در سال 1991، یک جفت از گردشگران آلمانی طریق کوه های آلپ Ötztal راه رفتن بودند در مرز اتریش و ایتالیا در زمانی که آنها بر روی بدن خشکی از یک مرد منجمد در یخ بود. در ابتدا، آن تصور می شد به جای مانده از یک کوهنورد، اما تحقیقات بعدی نشان داد که اوتسی مرد یخی، به عنوان تیرولی یخی لقب، یک مرد 45 ساله و ملبس به پوست که به شدت قبل از راه رفتن مورد ضرب و شتم بود و شات با پیکان و یا به داخل کوه تعقیب به مرگ 5300 سال پیش است.
هر چند شرایط دقیق مرگ خود باقی می ماند یک موضوع بحث، بدن اوتسی مرد یخی بوده است این موضوع از 25 سال از تجزیه و تحلیل، با خود آناتومی، زخم، محتویات معده، اموال، و لباس همه زحمت به امید یادگیری بیشتر در مورد اصل و نسب خود را مورد بررسی، رژیم غذایی، و فرهنگ است. از آنجا که از مرحله پیشرفته خود از تجزیه، لباس است به خصوص سخت برای یادگیری در مورد بوده است.
با استفاده از نه قطعه از لباس نام The Iceman است، O'Sullivan و دانشمندان از مدرسه UCD باستان شناسی و موسسه زمین UCD، و موسسه مومیایی و یخی، تحقیق EURAC، ایتالیا یک رویکرد جدید است. آنها از ژنوم میتوکندری از پوشاک چرم و تیردان پیدا شده است با اوتسی مرد یخی توالی. با هدف قرار دادن و بزرگنمایی رشته DNA خاص، UCD می گوید که ممکن بود به شناسایی گونه که از آن چرم برای اولین بار آمد.
چه توالی مشخص شد که چرم استفاده می شود برای لباس نام The Iceman از حیوانات مختلف وحشی و خانگی برای مقاصد مختلف آمد، با از گوسفند و بز. بند کفش خود را از چرم گاو در حالی که پارچه کمر خود را از پوست گوسفند بود و شلوار استرچ چرم بز بود. در همین حال، کت خود را از چهار پوست های مختلف از دو گونه بود. اسولیوان می گوید که این عدم تطابق گوسفند و بز نشان می دهد که کت ممکن است یک "اتفاقی" کوک با هم.
با این حال، کلاه اوتسی مرد یخی از خرس قهوه ای ساخته شده بود در حالی که ترکش خود را از گوزن های کوچک بود. با توجه به اسولیوان، این نشان می دهد که او ممکن است به یک کشت و گله داری است، یک کشاورز و دامدار دام همانطور که قبلا تصور، بلکه یک شکارچی،

"با توجه به نظر می رسد که به الگوی به یخی لباس مجموعه وجود داشته باشد، او را به عنوان فردی مدبر با استفاده از تمام که در دسترس او بود، می گوید:" اسولیوان. "کت در درجه اول گوسفند. بز در شلوار استرچ دو نفر باستان از اروپا آلپ پیدا شد. این ممکن است برای انعطاف پذیری [جنبش] بوده است."




رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی

کاوشگرهای وان آلن ضبط چگونه کمربندهای تابشی زمین پاسخ به طوفان خورشیدی غول پیکر

با توجه به مقاله توسط دانشمندان ناسا در مجله پژوهش های ژئوفیزیکی منتشر شده، یک رویداد آب و هوای فضا نادر از نوعی که می تواند فن آوری وابسته به ماهواره های آینده مانند شبکه های قدرت و شبکه های ارتباطی آسیب در فقط در لحظه مناسب در مارس 17، 2015 رخ داده است . در این ویدئو ناسا تولید زیر را توضیح دهید کمک می کند تا آنچه را که آموخته زمانی که یکی از پروب تحقیقات دوقلوی وان آلن خود را از طریق یک شوک از یک فوران تاج (یک انفجار ماده خورشیدی از خورشید) منتقل می شود.
هنوز اطلاعات دانشمندان در مورد وان آلن کمربند، که اولین بار در سال 1950 کشف شد یاد بگیرند. کمربند عظیم، حلقه شیرینی به شکل ذرات باردار که دایره سیارات مغناطیسی مانند زمین هستند. آنها حاوی اشکال به خصوص خطرناک تابش، در محل توسط میدان مغناطیسی اطراف این سیاره برگزار شد، و متورم شده و کوچک در پاسخ به تغییر شرایط در فضا. این فعالیت ممکن است نقش مهمی در حفاظت فضای درونی زمین از تابش بازی، اما آن را نیز تهدیدی برای فضانوردان و سفینه های فضایی که در کمربند دور.
درک این که چگونه کار کمربند در حال تبدیل شدن مهم تر به عنوان جهان بیشتر وابسته به تکنولوژی ماهواره ای تبدیل می شود. به همین دلیل، در ماه اوت سال 2012، ناسا دو کاوشگر ون آلن به مدار زمین راه اندازی شد.
اثرات شوکهای بین سیارهای تمایل به بسیار موضعی. اگر فضانورد و یا یک فضاپیما است در دقیقا در جای مناسب که آن اتفاق می افتد نیست، ممکن است این رویداد در تمام ثبت نام نیست. خوشبختانه، در این مورد پروب وان آلن در دقیقا در جای مناسب بود. طوفان مارس 2015 رویداد دراماتیک ترین از نوع خود در دهه گذشته بود.
به عنوان شوک به کمربند تابشی بیرونی ناودان، کاوشگر ثبت یک پالس ناگهانی الکترون انرژی به سرعت های شدید - تقریبا به عنوان سریع به عنوان سرعت نور است. نبض الکترون بنابراین کوتاه مدت که انرژی خود را در عرض چند دقیقه از بین می رود بود. اما الکترون پشت یک محیط بسیار پویا در کمربند وان آلن سمت چپ، با امواج الکترومغناطیسی طولانی برای روز. پنج روز بعد - مدت ها پس از اثرات دیگر از طوفان پایین فوت کرده است - پروب افزایش تعداد الکترون های دارای انرژی به سطح و حتی بالاتر. داشتن چنین یک افزایش بزرگ بسیار بعد نشان می دهد که فرآیندهای برق منحصر به فرد زیر از طوفان است. الکترون در حال حرکت با این سرعت می توانید دست کشیدن از مدار و به شدت آسیب بافت زنده است.
"شوک تزریق - به معنی آن تحت فشار قرار دادند - الکترون ها را از بخش بیرونی مگنتوسفر عمیق در داخل کمربند، و در این فرآیند، الکترونها انرژی به دست آورد، گفت:" شری Kanekal، نویسنده برجسته کاغذ و معاون دانشمند ماموریت برای کاوشگرهای وان آلن در مرکز پرواز فضایی گودارد ناسا در گرین بلت مریلند.

به عنوان دانشمندان داده جمع آوری از چنین رویدادهایی، آنها می توانند مقایسه و تضاد آنها، در نهایت کمک به ایجاد مدل های قوی از فرآیندهای کمی قابل درک در کمربندهای تابشی ون آلن اتفاق می افتد. این به نوبه خود کمک خواهد کرد ما را بهتر نقشه از حوادث آب و هوا فضا و بهبود راه ما به آنها پاسخ، و چگونه ماهواره آینده، فضاپیما و لباس های فضایی طراحی کنیم.




رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی