کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

نزدیک تکنولوژی پیوند پوست بدون درد می شود را به آزمایش گذاشته

انواع خاصی از زخم وجود دارد - زخم دیابتی: مانند زخمهای فشاری و یا - در برخی موارد که نه تنها زخم التیام یابد. در حالی که درمان های دیگر را می توان اولین بار سعی کردم که وجود دارد، گاهی اوقات پزشکان در نهایت مجبور به انجام پیوند پوست. با توجه به اینکه وجود اشکالاتی به تکنیک های پیوند سنتی، با این حال، دانشگاه میسوری پزشکی به تازگی به مطالعه بر روی یک سیستم موجود است که طراحی شده برای رسیدگی به برخی از این کاستی انجام شده است.

در یک پیوند معمولی، دو لایه سطحی پوست از یک محل دهنده در بدن بیمار گرفته شده است، و پیوند به زخم های مزمن. این روش وقت گیر باید در اتاق عمل انجام شده، و پس از آن وب سایت کمک کننده می تواند کاملا دردناک - زخم رخ می دهد، و گاهی اوقات سایت حتی می توانید یک زخم مزمن است.

به همین دلیل مفاهیم جنبشی توسعه CelluTome اپیدرمال برداشت سیستم، که پیش به چند سال راه اندازی شد.

در یک روش است که طول می کشد 30 تا 45 دقیقه به صورت سرپایی، گرما استفاده از سیستم، فشار و یک تیغه برش خلاء جزئی به برداشت فقط لایه سطحی پوست از یک محل دهنده - معمولا در ران. بدون بیهوشی لازم است، به علاوه حداقل درد در محل دهنده، که به طور کامل به طور معمول بهبود می یابد در عرض یک دو تا سه هفته ادعا وجود دارد.

رهبری استادیار جراحی جفری Litt، مطالعه میسوری با استفاده از سیستم همکاری CelluTome در 13 بیمار با انواع مختلفی از زخم های مزمن. محققان اشاره کردند که در واقع وجود دارد محل دهنده آسیب قابل توجهی کمتر و کمی به هیچ درد، با هشت نفر از بیماران دچار "شفا بسیار سریعتر از زخم های مزمن آنها" از می شده اند در غیر این صورت مورد. پس از زخم بود بدون عود گذشته وجود دارد، که از عوارض که گاهی اوقات می تواند رخ دهد هنگامی که درمان بیماران در خطر است.

"چهار نفر از این بیماران به طور کامل در کمتر از یک ماه شفا می گوید:" Litt. "علاوه بر این، بسته شدن در مقایسه سریع زخم های باز و همچنین هزینه های مراقبت های بهداشتی به طور متوسط ​​1.153 $ به ازای هر بیمار و 650 $ به برنامه سوختگی و زخم کاهش می یابد."

مرگبار ترفند زبان مار به فریب استخدام طعمه

در حالی که نیش از جمع کننده پف، یکی از مرگبارترین مارهای آفریقا، می تواند به پایین یک کرگدن در نهایت را، خزندگان فقط می توانید درسایت اعتصاب در 5/10 سانتی متر (2/4 درسایت در) در مقابل آن، که به دو سر طول درسایت . محققان دانشگاه عقل که کشف مار استخدام یک تاکتیک اب زیر کاه به نام "زبانه برگشتاندن" به داخل است که طعمه مرگبار حوزه خود را دریافت کنید.

زبان خود را بیشتر مارها تکان دادن به بوی خود را به طور مداوم محیط، و در واقع جمع کننده پف هیچ تفاوتی ندارد. "جمعکننده پف یک مثال کامل از سربرگ شدید کمین، می گوید:" خزنده شناسی عقل خاویر دانشگاه Glaudas در ویدیو زیر درباره تحقیق. "پس چه آنها را آنها بیرون می آیند، و برای آثار شیمیایی آنها توسط طعمه چپ نگاه کنید. و آنها را سخت یازده واقع یک نقطه خوب است که در آن شواهدی وجود دارد که طعمه وجود دارد بیش از حد طولانی پیش بود وجود دارد، آنها هم خودشان را در ماه های سپتامبر و تا زمانی که دروغ در طعمه بوش در می آید. "

اما مارها تعجب در فروشگاه برای Glaudas و پژوهشگر همکار گراهام الکساندر حال، جمعکننده پف 86 که با استفاده از فرستنده های بی سیم دوربین های جراحی تعبیه شده و دید در شب در طول دوره از سه سال، جمع آوری بیش از 4600 ساعت فیلم دنبال کرده بود.

این جفت کشف کردند که زبان جمع کننده پف دارای یک تابع ثانویه ویژه - به عنوان یک زبانه فریب است. ظاهرا، زبان جمع کننده پف می تواند مانند یک کرم کوچک است که یک میان وعده خوشمزه برای یک قورباغه را نگاه کنید. وقتی خزندگان که دروغ گفتن در انتظار، می تواند ترک از زبان خود را تا 30 ثانیه، و هنگامی که یک قورباغه می آید به اندازه کافی نزدیک به آنچه فکر می کند از آن خواهد شد نیش خوردن، آن را می شود در عوض وعده غذایی مار.

محققان می گویند که حیوانات دیگر مانند egrets، لاک پشت خوراکی و چند زبانه برگشتاندن مارها مبتنی بر آب نیز استفاده را به مواد غذایی خود را در نزدیک، اما این اولین بار است که چنین رفتار است، شده است در مارها زمینی یافت می شود.

آن چه محققان را شگفت زده کرد حتی بیشتر این بود که تنها مارها به نمایش گذاشته پروازها رفتار زمانی که آنها در نزدیکی محیط های آبی مانند لبه یک برکه یا دریاچه شد.

"همه موارد زبانه برگشتاندن که ما مشاهده می شود، رخ داده است با قورباغه ها، که نشان می دهد جمعکننده پف قابل اعتماد برای تمایز بین طعمه دوزیستان و طعمه های دیگر مانند پستانداران کوچک هستند،" می گویند.

چه چیزی بیشتر، مارها همچنین ممکن دم فوت و فن است. Glaudas و الکساندر گرفتار آنها تکان دادن در اطراف تماس خود را در راه است که ممکن است است حال حاضر تلاش برای فریب طعمه نزدیک به پایان می رسد. این جفت ارز می گویند تحقیقات بیشتری برای تایید این نظریه، با این حال نیاز است.

"ما گمان پروازها آن است که رفتار مورد استفاده قرار به طور رسمی برای جذب طعمه، آن را به عنوان در مارها، مارهای جعفری از جمله بسیار رایج است، اما ما مطمئن به مشاهده گرفتن شکار با فیلم نیست، می گوید

USS شرکت پس از نیم قرن خدمت از خدمت خارج

پس از تقریبا 55 سال خدمت فعال، USS شرکت نوع است، شده است از خدمت خارج. نه، ما در حال صحبت کردن درباره یک کشتی فضایی خاص، اما اولین ناو هواپیمابر اتمی جهان، که در نیروی دریایی ایالات متحده در سال 1961 راه اندازی شد و در حال حاضر خرس تمایز بودن اولین حامل هسته ای به خدمت خارج شود. این کشتی هشتم نیروی دریایی ایالات متحده به تحمل نام، شرکت نوع از لیست نیروی دریایی امروز برداشته شد به عنوان کاپیتان تاد بلتز فرمان او در مراسمی در خلیج آشیانه کشتی را واگذار کرد.

دلسرد شدن از USS شرکت در سال 1958 در نیوپورت نیوز شرکت کشتی سازی گذاشته شد و کشتی در تاریخ 24 سپتامبر سال 1960 توسط خانم برتا ایرنه فرانکه، همسر وزیر سابق نیروی دریایی ویلیام ب فرانکه، تعمید شد، قبل از اینکه به سفارش در 25 نوامبر، 1961. شرکت اولین و تنها یکی از کلاس خود بود و توسط راکتورهای هسته ای A2W وستینگهاوس هشت طراحی منحصر به فرد برای آن زمان بود - شش تر از طرح حامل بعد. این به شرکت طیف نامحدود و آن فقط نیازمند سوخت گیری هر 20 تا 25 سال است.

جابجایی 93.284 تن (84.626 تن)، شرکت نوع مکمل انجام از 5828، رفتار از جمله خدمه هوا از 1300 به حفظ و پرواز هواپیما 60 تا 90 سرنشین. در طول زندگی حرفه ای خود، نیروی دریایی ایالات متحده می گوید شرکت نوع بخار پز برای بیش از یک میلیون مایل دریایی و انهدام سوم قدیمی ترین کشتی در نیروی دریایی بود.

"بزرگ E،" آن را به عنوان نام مستعار بود، تقریبا در هر تعامل عمده نیروی دریایی ایالات متحده از بحران موشکی کوبا به استثنای جنگ سال 1991 خلیج فارس، زمانی که آن را برای تعمیرات اساسی عمده گذاشته شد درگیر شد. در آوریل 1983، آن را بازی میزبان را به حال حاضر بازیگر جورج Takei، سولو سکاندار WHO در داستان های علمی تخیلی نسخه فضا رفتن از شرکت نوع تصویر کشیده است. متاسفانه، در مناسبت است که، حامل واقعی گل نشسته در یک سد شنی کردن سان فرانسیسکو بود.

شرکت از سرویس فعال در سال 2012 در پایگاه دریایی نورفولک، ویرجینیا برداشته شد و تحت یک فاز 48 ماه هنگامی که آن را غیر فعال برای خدمت سربازی نامناسب ساخته شده بود و راکتور آن از خط خارج شد. حامل در حال حاضر در سراسر جنوب امریکا به کشتی سازی Puget صدا نیروی دریایی برای حذف سوخت هسته ای خود و لغو نهایی یدک کشیده می شود. USS شرکت نهم (CVN 80)، یکی از کلاس جرالد فورد R از supercarriers هسته ای، برنامه ریزی شده است برای ورود به خدمت در سال 2027.

"همانطور که کشتی پروازها بازنشسته،" می گویند بلتز، "ما می دانیم که حافظه را به فراتر از خود زندگی می کنند و ما - ملوانان، کشتی سازی طرفداران شرکت - ما که لینک به شرکت آینده"

گزارش DMV نشان می دهد ماشین خود رانندگی در حال یادگیری - سریع

مهندس رضا بیگدلی مخترع بزرگ ایرانی :
در میان تمام سوالات در مورد ماشین خود رانندگی، یکی از جدی ترین مربوط به ایمنی. هیچ کس می خواهد برای قرار دادن زندگی خود را به دست یک ماشین بدون راننده با چیزی کمتر از قابلیت اطمینان ضد گلوله، و یک با مشخصات بالا تصادف مستقل می تواند نژاد تماس مجموعه ای با سال، مجبور به امثال گوگل به موضوع اتومبیل خود را به میلیون ها مایل از تست. کسانی که هزاران نفر شروع به ایجاد یک تفاوت، بیش از حد، با چهره های جدید نشان دادن تعداد disengagements خود رانندگی حذف 2015-2016.

Disengagements، یا راننده مصرف بیش از از نرم افزار خود رانندگی، یکی از معیارهای مهم است که آن را به آزمایش خودروهای بدون راننده می آید. گوگل (و Waymo پروژه خود رانندگی آن) توصیف آنها به عنوان یک "بخش طبیعی از روند آزمون،" چرا که آنها کمک به شناسایی شرایطی که در آن نرم افزار خود رانندگی نمی دانم چه کاری انجام دهید، مجبور به راننده را به کنترل.

بر اساس آخرین گزارش متارکه ارائه شده به کالیفرنیا DMV، تعداد سیستم های مستقل مشکوک حذف در یک سرعت سریع است. در سال گذشته، اتومبیل Waymo تحت پوشش 635.868 مایل (1023330 کیلومتر) و فقط 124 آزاد گزارش، در مقایسه با 341 آزاد فقط در 424.331 مایل (682.895 کیلومتر) در حین آزمایش در سال 2015.

که بهبود قابل توجهی است، بهبود است که با وجود گوگل آمده می گوید اتومبیل در موقعیت های مشکل شهری تست شده، از به اشتراک گذاری در جاده ها با دوچرخه سواران به دست زدن به تقاطع چند خط. زمانی که خودرو را دست کردن به راننده، تیم می گوید: می توان آن را تعمیم داده که به تناسب صدها نفر از حالات مختلف در شبیه سازی، اضافه کردن میلیاردها مایل به ارزش دانش با ارزش به برنامه است.

گوگل تنها شرکت گامهای بلندی در برنامه تست STI نیست. فورد تنها در سه disengagements رنج 590 مایل (950 کیلومتر)، دو که با اتومبیل سبقت در تغییر خط با سرعت بالا در طول یک ایجاد شده است. BMW تنها یک متارکه در جاده های کالیفرنیا در سال 2016 رنج می برد، با وجود پوشش نمی ناچیز 638 مایل (1027 کیلومتر) است.

چه چیزی را ثابت؟ خوب، ماشین خود رانندگی هنوز آماده برای بار بزرگ است. اگر هیچ فرمان در خودرو وجود دارد، و این چیزی است که گوگل در حال برنامه ریزی، نیاز به هیچ شانسی برای سردرگمی و یا عدم مشارکت وجود دارد. با این حال، پیشرفت در حال ساخته قابل توجه است، و نشان می دهد که در آینده از خودروهای بدون راننده ممکن است که به جایی دور.

عمیق مغزی تحریک کمک می کند تا ضربه هروئین معتاد موش

مهندس رضا بیگدلی مخترع بزرگ ایرانی :
اگر شما تا به حال تجربه منحصر به فرد را به تلاش برای به دست آوردن یک موش آزمایشگاهی را از هروئین، سپس شما می دانید که می توان آن بسیار دشوار است - مواد مخدر بدنام اعتیاد آور است. دانشمندان در موسسه تحقیقاتی اسکریپس، با این حال، به تازگی تقریبا موفقیت در استفاده از تحریک عمیق مغزی (DBS) به منظور کاهش اجبار موش معتاد به مصرف دارو گزارش شده است.

در این مطالعه، موش با فشار دادن یک اهرم، به مدت 12 ساعت در روز و به مدت دو هفته قادر به هروئین خود اداره شد. آن دو هفته همانطور که توسط رفت، آنها به طور داوطلبانه مصرف خود را از مواد مخدر افزایش یافته است. دسترسی خود را به آن پس از آن یک برش برای دو هفته دیگر بود. یازده که دوره ترک تمام شد، رفتار افزایش را انتخاب کنید تا به طور معمول جایی که شما را ترک کرده بودند.

مورد آخر به تمام موش صدق نمی کند، با این حال.

از طریق الکترودهای کاشته برخی از آنها تحریک الکتریکی ضعیف به منطقه هسته subthalamic از مغز دریافت کرده است. پس از استراحت دو هفته از هروئین، این موش تنها از سر گرفته مصرف دوز پایین از مواد مخدر است. آنها همچنین نشان دادند انگیزه کمتری به آن را - همتایان هنگامی که تنظیم تغییر داده شده بود به طوری که اهرم که تا به حال چندین بار فشرده قبل از هر گونه هروئین توزیع شد، موش DBS-درمان داد تا زودتر از غیر درمان آنها.

زمانی که درمان به مدت دو روز به حالت تعلیق درآمد، موش DBS شروع افزایش آنها مصرف هروئین، درست مثل گروه کنترل است. آنها هروئین مصرف آمد دوباره، هر چند، یازده بود درمان از سر گرفت.

هسته Subthalamic DBS از برای درمان پارکینسون در حال حاضر بیماری و لرزش است، با تعدیل فعالیت عضلانی غیر طبیعی استفاده می شود. به نظر می رسد به کنترل رفتار اجباری، به عنوان DBS-درمان بیماران مبتلا به پارکینسون را تجربه کرده اند کاهش قمار علاوه بر اجباری و خرید.

این احتمالا به خاطر این واقعیت است که DBS هنگامی که شما سطح فعالیت هسته subthalamic کاهش می دهد، بخش دیگری از مغز نهفته است که "پایین دست" از آن حل و فصل کردن در حال حاضر. آن منطقه، شناخته شده به عنوان پوسته هسته اکومبنس، که در عدم تمایل از تجارب لذت بخش است، و تصور می شود مسئول حفظ اعتیاد.

"نتایج اینجا بسیار موثر بوده است، می گوید:" اولیویه جورج استاد، محقق اصلی این مطالعه. "این نوع شواهد بالینی که یکی از نیاز، به منظور شروع به تست استراتژی پروازها در انسان است."

مقاله در تحقیقاتی که اخیرا در مجله Neuropsychopharmacology منتشر شد.


 سایت خبری ربلک
تحقیق و مقاله برای دانش آموزان
سایت ویژه دانشجویان
فروشگاه اینترنتی نروبیا
درباره برنامه های اندرویدی
درباره نرم افزارها
پشتیبانی از نرم افزارها
رویای عمیق