کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

اسپیس ایکس فرود زمین دیدنی و جذاب پس از پرتاب اژدها

اسپیس ایکس یک موفقیت دو با ارسال یک اژدها را به مدار و استخوانی فرود زمین دیگر به ثمر رساند امروز.
در 12:45 صبح به وقت واشنگتن، به CRS-9 ماموریت از فضا برداشته راه اندازی مجتمع 40 (SLC-40) در کیپ کاناورال ایستگاه نیروی هوایی در فلوریدا، تنظیم اژدها کشتی باری بدون سرنشین در دوره برای قرار ملاقات گذاشتن با ایستگاه فضایی بین المللی ( ISS).
اسپیس ایکس می گوید که راه اندازی، جداسازی مرحله دوم، و استقرار فضاپیمای اژدها بدون حادثه انجام شد. مدت کوتاهی پس از آن، مرحله اول فالکون 9 تقویت کننده پرواز را به کیپ کاناورال، که در آن در منطقه فرود 1. فرود آمد این دومین بار است که فالکون 9 فرود بسوی زمین و برای اولین بار از این ماموریت Orbcomm دسامبر 2 گذشته موفق شده است.
نهم تا 20 ماموریت توسط SpaceX به ایستگاه فضایی بین المللی، CRS-9 حمل 5000 پوند (2270 کیلوگرم) لوازم، تجهیزات، و آزمایش های علمی و همچنین به عنوان جایگزینی برای حلقه اتصال از دست داده در تخریب CRS-7. از docking جدید آداپتور-2 اجازه می دهد تا هر سفینه های سرنشین دار یا کشتی باری بدون سرنشین به اسکله با یکدیگر در هر زاویه ای چرخش است.اژدها در دو روز آینده صرف ساخت یک سری از دوره اصلاحات برای مطابقت با مدار آن با ISS، که بعد از آن خواهد شد توسط یک بازوی روباتیک دستگیر و به یک اسکله اتصال در ایستگاه هدایت می شود. پس از آن، بازو حلقه اتصال از بخش حمل و نقل unpressurized اژدها حذف و راهنمای آن را به واحد هارمونی، که در آن فضانوردان را به اتصال نهایی است.

اژدها برنامه ریزی شده است به صرف بیش از یک ماه در ایستگاه فضایی بین المللی قبل از بازگشت به زمین برای فرود در اقیانوس آرام کردن باخا کالیفرنیا، که در آن بهبود خواهد شد.

رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
cafeiha.ir
cafeiha.com
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ


Spokeless سیکلوترون چراغ راه برای سواران مربوط به اینده

دوچرخه های مدرن سبک تر و کارآمد تر از همیشه قبل از، اما طراحی اولیه خود است و در گذشته ریشه دارد. سیکلوترون است تلاش برای تغییر است که با ایجاد کربن hubless، با مناسب روشنایی برای یک فیلم علمی تخیلی است. این فقط یک نگاه متفاوت به خاطر آن، هر چند، با سیکلوترون گفت دوچرخه خود را همه کاره و به اندازه کافی هوشمند به انقلابی که ما از فروتن دو چرخ انتظار است.
در بسیاری در رفتن با قاب شتاب دهنده وجود دارد، اما ما قصد داریم به با ساخت و ساز عمومی شروع می شود. این تیم در پشت دوچرخه می گوید ساندویچ کربن فضای درجه دوچرخه در اطراف یک ساختار هسته بسیار سبک وزن و پیچیده، اجازه می دهد آنها را به استفاده لایه های کمتری از کربن و رزین کمتر بدون تأثیر بر قدرت کلی و سفتی.
شکل خود را کمرنگ یادآور دوچرخه زمان محاکمه فعلی، البته blockier است، اگر چه این شرکت مصمم است آن را در فرم آیرودینامیکی هواپیما فوق سبک و جت های رادار گریز مدل شده است. بر خلاف متوسط ​​بمب افکن خفا خود را، این قاب می تواند با عکس برگردان بزنید سفارشی اگر شما می خواهید.
این که آیا آن دو چرخ سیاه یا نه، چند مزایای دیگر به طراحی قاب وجود دارد. در حالی که برخی از تولید کنندگان پنهان کابل کشی خود را در داخل قاب، دوچرخه Derailleur و زنجیره ای معمولا در معرض. که نه مورد در اینجا، با پیشرانه به طور کامل محصور و محافظت از عناصر، اگر چه ما مطمئن نیستید که چگونه است که راه اندازی وقتی که آن زمان می آید برای این سرویس سالانه پیشنهاد شده توسط شرکت خواهد رفت نیست.
فرار از پره ها و در حال اجرا با سخت لاستیک بدون هوا پلیمر ممکن است برای یک طراحی منحصر به فرد، اما آن را نیز آزاد می گذارد تا برخی از فضای که در آن پره استفاده می شود. سیکلوترون می خواهد به استفاده از آن فضا برای حمل بار یا کودکان، ساخت دوچرخه خود را عملی تر از آن در غیر این صورت خواهد بود. در حال حاضر، سه لوازم جانبی موجود برای آن اسلات ابزار، از جمله سبدهای خرید و صندلی کودک ضربه محکم و ناگهانی در هوشمندانه وجود دارد.
در همراهی با طراحی قاب مربوط به اینده، یک انتقال قدرت مربوط به اینده موجود برای این دوچرخه علمی تخیلی وجود دارد. و همچنین بیش سنتی 12- و کتابچه راهنمای کاربر 18-سرعت نصب، یک جعبه دنده متوالی الکترونیکی در دسترس وجود دارد. تغییر در کمتر از 0.2 ثانیه، گیربکس کار در متوقف و یا تحت بار کامل و می تواند برای خود تغییر. دوچرخه-گیربکس مجهز برقی فقط 11.6 کیلوگرم (25.57 پوند) وزن، آنها را در 100 گرم (3.5 اونس) سنگین تر از کتابچه راهنمای نسخه 12 سرعت، اما 200 گرم (7 اونس) سبک تر از کتابچه راهنمای 18 سرعت.
به اندازه کافی از بیت خسته کننده عملی، چه داستان با کسانی که چراغ؟ هنگامی که تاریکی می افتد، یک سنسور طور خودکار فعال می LED هاله چرخ و لیزر خط صفحه نمایش، در تلاش برای ایجاد آسان سوار برای دیدن در خیابان تاریک در تاریکی شب. ما می گویند کار می کند، بیش از حد، با آن چرخ Tron را به سبک سخت به تنگ است. قدرت از باتری لیتیوم-یون یکپارچه خوبی برای هشت ساعت است که توسط یک دینام داخلی عنوان، هر چند باتری را می توان از یک پریز به اتهام به عنوان.
همه این قابلیت از طریق سایکلو برنامه، که قلاب با 10 سنسور بلوتوث پراکنده در اطراف دوچرخه کنترل می شود. پس از یادگیری عادات سواری خود را، آن را می دهد به صورت دستی سواران بشود بالا و downshift به پیشنهادات، در حالی که دوچرخه اختراع الکترونیکی مطلع انتقال کاملا اتوماتیک از طریق برنامه.
یک مقدار زیادی از اطلاعات در دسترس سواران، با همه چیز از آهنگ و زمان به قدرت، سرعت و کالری سوزانده می تواند از طریق برنامه قابل دسترسی وجود دارد. این اطلاعات می تواند مهار به ایجاد یک برنامه آموزشی از طریق مربی چرخه، اما شما نیاز به پرداخت € 10 / ماه ($ 11) اضافی برای باز کردن آن تابع. اگر شما در حال پرداخت اضافی، آن را احتمالا همچنین ارزش stumping € 3 / ماه (US $ 3.30) برای ردیابی GPS، که اجازه می دهد تا شما برای پیدا کردن دوچرخه اگر آن را سرقت رفته است.
این تیم پشت سر سیکلوترون حال حاضر به دنبال بودجه در Kickstarter، که در آن پروژه بیش از 64.690 € (US $ 71،500) از هدف خود € 50،000 (55،250 $) با 12 روز باقی مانده مطرح شده است.
وعده در € 1 شروع، اما شما نیاز به بیخ و بن تا 899 € (US $ 993) به در خط کتابچه راهنمای 12 سرعت دوچرخه، در حالی که 1299 € (US 1450 $) حداقل شما برای یک 18- پرداخت مدل سرعت و 2599 € (2875 $) درخواست قیمت فعلی برای نسخه الکترونیکی بشود، اگر چه فقط 10 که در آن قیمت باقی می ماند.

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی شده، دوچرخه خواهد شد به حامیان در ژوئن 2017 تحویل داده است.


رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
cafeiha.ir
cafeiha.com
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ

هیوندای فراهم می کند زیرچشمی نگاه کردن در گل سرسبد پیدایش


پس از اعلام نام خط لوکس جدید خود را هفته گذشته - آن پیدایش، در صورتی که شما آن را از دست رفته - هیوندای اوج دزدکی حرکت کردن در طراحی خودرو است که در محدوده بالا داده شده است. G90 یا EQ900 در کره جنوبی، یک سدان بزرگ که سهام بیش از چند عناصر طراحی با کوپه چشم انداز G مفهوم است که در ماه اوت عرضه است.
شباهت G90 به چشم انداز G کوپه مفهوم تعجب آور نیست با توجه به اینکه هیوندای آن را به عنوان الهام بخش برای پیدایش خط در نظر گرفته شده. تفاسیر توسط تازه تشکیل پرستیژ بخش طراحی "ظرافت ورزشی" زبان طراحی است که محدوده پیدایش تعریف و شامل یک خط شخصیت بدن طول، پنجره مشبک رادیاتور غالب در صدر توسط نشان پیدایش و تیز، چراغ جلو متمایز نمایش می گذارد.
چیزی است که نشان داد نه واحد که G90 یا کشور، است که آنچه که واقعا جنبه لوکس از خودروهای لوکس را تعریف می کند قدرت اراده است. اما اگر الهام بخش است دوباره آن را از چشم انداز G مفهوم گرفته ما می توانیم انتظار برای دیدن تصفیه شده، خطوط ساده در داخل و نه چیزی آشکارا زرق و برق دار.
چشم انداز G مفهوم شامل یک 5.0 لیتری تاو V8 موتور مولد 420 اسب بخار (313 کیلو وات) در 6000 دور در دقیقه و 383 پوند فوت (519 نیوتن متر) گشتاور در 5000 دور در دقیقه، اما از آن باقی مانده است دیده می شود که آیا این اتومبیل که ظاهر خواهد شد است تحت کلاه سر گذاشتن G90 است.
هیوندای کند وعده G90 خواهد شد با آخرین ویژگی های ایمنی و آخرین نوآوری های تکنولوژیک بسته بندی شده، آن را به ایستادگی کردن در بازار لوکس هنگامی که آن را در اوایل ماه دسامبر در کره راه اندازی شد. از آن خواهد شد یکی از شش مدل های جدید پیدایش که قرار است به قبل از سال 2020 راه اندازی.


رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
cafeiha.ir
cafeiha.com
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ

3 تحویل در محل از رحلت Theranos موسس الیزابت هولمز

از آن روز آشکار شد که Theranos به طول های بزرگ برای مخفی کردن مسائل جدی با تکنولوژی آزمایش خون خود رفته بود، از آن سخت بود به پیش بینی است که همه چیز بد برای 9 میلیارد $ راه اندازی بسیار نگران و بنیانگذار یاد آن، الیزابت هولمز پایان . اما من شک دارم اگر کسی پیش بینی آن رفتن این بد این سرعت.
اواخر هفته گذشته، تنظیم کننده های فدرال یک ضربه خرد تحویل به شرکت، صدور گواهینامه از خروج آزمایشگاه سیلیکون ولی و آن زمان که قطراتش هولمز با ممنوعیت دو سال از کسب و کار آزمایشگاه تست. آن را سخت به ببینید که چگونه کارآفرین مشهور با یک راه غیر طبیعی از گرفتن آنچه که او می خواهد می شود از این آشفته.
تا همین اواخر، ترک تحصیل استنفورد که Theranos در 19 آغاز شده به نظر می رسد سرمایه گذاران، رسانه ها و شریک فروشی والگرینز غذا خوردن از دست او. اما پس از آن، ادعای این شرکت مرموز آن می تواند طیف گسترده ای از آزمون از چند قطره خون به حال هنوز به توسط هر کسی مورد بررسی اجرا شود. که به اثبات می شود در حال لغو آن است.
هنگامی که فیلم های پرفروش جان Carreyrou در معرض در صفحه اول از وال استریت ژورنال در ماه اکتبر گذشته ظاهر شد، همه چیز به سرعت شروع به باز کردن برای بومی پالو آلتو و 13 سال شرکت قدیمی خود را. پس از تحت پوشش این داستان جذاب از یک روز، در اینجا سه ​​درس بزرگ شما باید به دور از هولمز و Theranos، مرگ را می باشد.1. مدیران اجرائی راه اندازی باید دست در باشد.
در ماه آوریل، پس از ماه ها همه چیز را انکار هیچ چیز به جز رضایت مندانه در شرکت بود، هولمز انجام یک کامل در مورد صورت، گفتن ماریا شرایور ان بی سی "من احساس ویران که ما متوجه نشدم و رفع این مسائل سریع تر است." او قول داد که آن را هرگز دوباره اتفاق می افتد.
اما همیشه در حال زیرک شرایور شد خرید آن نیست. او گفت: "شما در حال اجرا راه اندازی بهداشت و درمان، شما با خرید و زندگی مردم، شما با خرید و نتایج آزمون که پزشکان تجویز دارو بر اساس". "شما گمان کرده اند که شما می خواهم از دریافت که در محل."
"مسلما،" هلمز گفت. "و احتمالا بخشی مخرب ترین آن این است که من فکر کردم ما انجام داد."
حتی فرض هولمز بود گفتن حقیقت (من تردید دارم)، بیانیه ای او را کاملا غیر قابل توجیه است برای هر مدیر عامل شرکت به، چه رسد به کسی که فکر می کند او را به رفتن به ناراحت وضع موجود و تغییر جهان است.
این که آیا شما در کسب و کار بهداشت و درمان یا نه، شما باید بدانید که آیا محصولات و خدمات خود را در واقع کار ... قبل از اینکه شما ادعاهای جسورانه به رسانه ها، پس از.
شما باید دست در باشد. که محتاط است. که انجام کار خود را.
مرتبط: چرا Theranos مدیر عامل الیزابت هولمز باید ممنوع2. عدم تحویل در اعتیاد به مواد مخدره دستور غذا برای فاجعه است
پس از یک دهه در حالت خفا، در سال 2013، Theranos ساخته شده چلپ چلوپ روابط عمومی بسیار زیاد، تحسین بنیانگذار یاد آن و چشم انداز نوع دوستانه خود را از اخلال در صنعت آزمایشگاه 76 میلیارد $ با ارائه تشخیص کم هزینه برای توده ها در زمان واقعی از ساده چوب انگشت.
این ادعاها را تبدیل به راه، راه بیش از بالا. فن آوری بدیهی است برای زمان مناسب آماده بود. اما این هولمز از گرفتن سرفصل در همه جا از فوربس و فورچون به نیویورکر و غرور نمایشگاه متوقف نمی شود. او یک نماد کارآفرینی از طریق مسنجر که برخی به عنوان دوم آمدن استیو جابز اعلام شد.
نگاه کنید، مهم نیست که چقدر پول شما را بزرگ کرده، چگونه بسیاری از مردم شما را استخدام کرد، و یا چه مقدار فشار شما را تحت برای ارائه است. پیشرفت های فن آوری در زمان خود رخ می دهد. ایجاد یک پیش وزوز از عرضه محصول بزرگ یک چیز است. ایجاد اعتیاد به مواد مخدره عظیم که شما می توانید کالا را تحویل نمی باشد به وضوح دستور غذا برای فاجعه.
مرتبط: از خون: Theranos هماهنگی کودتای PR پررنگ در برابر اتهامات محکم3. حتی یک بحران مبتنی بر ادراک واقعی است.
هنگامی که داستان وال استریت ژورنال را شکست، هولمز در CNBC رفت و گفت: "این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که شما کار به تغییر چیز. در ابتدا آنها فکر می کنم شما دیوونه ای. سپس آنها شما مبارزه کنند. و سپس به طور ناگهانی شما جهان را تغییر دهید. باید بگویم من شخصا به دیدن که مجله چیزی شبیه به این را منتشر شوکه شده بود ... "
به مدت شش ماه، موقعیت Theranos این بود که گزارش مجله بود "نادرست، گمراه کننده و توهین آمیز" و این که اتهامات به "ریشه در ادعاهای بی اساس توسط کارمندان سابق ناراضی و متصدیان صنعت."
مرتبط: آیا ادعا می کند که "وال استریت ژورنال 'علیه Theranos دقیق؟
که یک اشتباه بزرگ بود. بنابراین فکر آنها دور می تواند با سنگ ولنج در کسب و کار شاید بهترین سازمان رسانه ای تحقیقی بود. حتی اگر آنچه هولمز معتقد درست باشد درست بود، این یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد، "تصور واقعیت است." شما هنوز هم باید برای مقابله با آن است. درمان هر بحران را به عنوان واقعی، حتی اگر شما فکر می کنم آن را در درک است.
به عنوان آنجا که می رود، سه قانون مدیریت بحران ساده هستند: اول، خود را تا حقیقت و آن را انجام سریع. دوم، حرکت آسمان و زمین به کارهای درست. و سوم، بی سر و صدا اجازه دهید همه حرکت می کند.
که همه به آن وجود دارد.

من نمی توانم باور من به هر کسی این کار را در سن چرخه 24/7 اخبار معروف سیری ناپذیر ما، ظروف سرباز یا مسافر با رسانه ها نیست. از آن خواهد شد در حال لغو خود را.

رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
cafeiha.ir
cafeiha.com
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ


5 چیزهایی که کسب و کارهای کوچک باید برون سپاری

برای راه اندازی و یا کسب و کار کوچک، هر گونه کاهش در بالای سر شما اجازه می دهد تغییر درآمد بیشتری برای رشد عملیاتی، در حالی که به طور همزمان آزاد کردن وقت خود را. برون سپاری می تواند تداوم، کنترل هزینه های عملیاتی و مدیریت ریسک فراهم می کند. همچنین می تواند کار / تعادل زندگی خود را بهبود بخشد.
در اینجا پنج وظایف شما به راحتی می توانید برون سپاری برای کمک به رشد کسب و کار خود را، در حالی که آزاد کردن زمان شما می باشد.1. بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا استفاده از آسان به هضم محتوای طراحی شده است که برای آموزش مخاطبان هدف خود را بدون اینکه بیش از حد است "salesy." هدف این است که منجر به تولید، اما محتوا نیز پرورش روابط شما با کسانی که منجر به بهبود شانس خود را از بسته شدن یک فروش.
"بهترین راه برای فروش چیزی - هیچ چیز را به فروش نیست،" توضیح می دهد رند Fishkin، بنیانگذار Moz.com. "کسب آگاهی، اعتماد و احترام کسانی که ممکن است خرید."
بیش از 40 درصد از شرکت ها دارای یک مدیر اجرایی در سازمان های خود را که به طور مستقیم مسئول بازاریابی محتوا است. متاسفانه، کسب و کارهای کوچک مثل مال شما ممکن است بودجه برای آن ندارد.
به جای صرف وقت خود را تولید و توزیع محتوا، و یا استخدام یک تیم بازاریابی به حل آن، توصیه میکنم آن را برون سپاری. با توجه به گزارش های مربوط به بر اساس یک نظرسنجی از متخصصان بازاریابی، 75 درصد از بازاریابان می محتوای برون سپاری در برخی از راه.
شما می توانید با استخدام یک نویسنده مستقل کوچک شروع، و یا شما می توانید یک آژانس استخدام. هر دو گزینه به شما پول را نجات دهد، و به شما کمک روابط بهتر با مشتریان خود را ساخت.2. کار
تحقیقات از انجمن روانشناسی آمریکا نشان می دهد که هنگامی که شما چند کاره هستند، و یا مدیریت پروژه های متعدد در یک بار، شما می توانید یک افت 40 درصدی در بهره وری را تجربه کنند. پروژه های خود را دیگر به کامل، و شما سطح استرس خود را به طور کلی افزایش می دهد.
"دستکاری یک توهم است،" می نویسد گری کلر، رئیس شرکت Keller Williams Realty. "در واقع، توپ به طور مستقل گرفتار و پرتاب در جانشینی سریع. این است که در واقع تغییر وظیفه. "
به طور متوسط، چند وظیفه ای هزینه اقتصاد جهانی بیش از 400 میلیارد $ در سال.
شما واقعا نمی خواهید به اشتباه در هنگام رسیدگی به امور مالی برای کسب و کار خود را. من حسابداری در فقط در مورد همه سرمایه گذاری های من برون سپاری است. شما اغلب تجربه از یک تیم زمانی که شما برون سپاری. من خدمات مانند Indinero.com برای بسیاری از من وظایف عقب دفتر استفاده می شود.3. حقوق و دستمزد
من به شدت توصیه برون سپاری حقوق و دستمزد خود را، با توجه به نیاز های متعدد، مقررات و قوانین مالیاتی. "حقوق و دستمزد" به خوبی می رود فراتر از به سادگی محاسبه ساعت و پرداخت حقوق و دستمزد برای کارکنان. یک اشتباه با حقوق و دستمزد می توانید حسابرسی مالیاتی را آغاز کند و هزینه هزاران کسب و کار شما دلار است.
در سال 2014 به تنهایی، IRS بیش از 2 میلیارد $ جریمه در برابر کسب و کارهای کوچک به عنوان یک نتیجه از اشتباهات، حذفیات و براده نامناسب وضع.
به جای دست زدن حقوق و دستمزد خود را، و یا حفظ سربار از یک حسابدار تمام وقت، برون سپاری حقوق و دستمزد خود را به یک سرویس قابل اعتماد. شرکت هایی مانند Wagepoint یا اگاه می توانید به شما کمک کند از اشتباهات پرهزینه جلوگیری از، و آزاد کردن وقت خود را به طوری که شما می توانید در حال اجرا کسب و کار خود تمرکز کنید.
مرتبط: باید راه اندازی خود را برون سپاری فناوری؟ 4 سوال به شما کمک می کند.بهینه سازی 4. تبدیل
بیشتر کسب و کار تولید منجر از طریق بازاریابی اینترنتی، و محتوایی را که تولید کار می کند به آنها را تبدیل به منجر می شود. با توجه به موتور جستجو زمین، نرخ تبدیل متوسط، در اغلب صنایع بیش از 2 درصد است، با 25 درصد از سایت های دیدن تبدیل در 5 درصد و یا بالاتر.
کارهای زیادی را می توانید انجام دهید برای بهبود نرخ تبدیل شما وجود دارد، اما این یک فرایند زمان بر است. بسته به مدل کسب و کار و حاشیه خود را، حتی یک آسانسور کوچک در تبدیل می تواند ده ها تا صدها هزار نفر یا بیشتر درآمد سالانه اضافه کنید.
"کشف آنچه مهم مهم است،" می نویسد شهر فرنگ Laja، بنیانگذار ConversionXL. "اگر شما آن را کشف کردن، شما می دانید چه برای بهینه سازی، و که در آن. . .شما می توانید یاد بگیرید آنچه مهم از طریق آزمایش و تحقیقات است. "
به جای تلاش برای مدیریت، آزمون و پیگیری چرخه پیوسته از تغییرات، شما باید با یک آژانس که متخصص در بهینه سازی تبدیل کار می کنند.5. برنامه ریزی و اداری وظایف
این آسان است به پایین در ده ها تن از کارهای کوچک است که هر روز غذا خوردن تا زمان خود را گرفتار. به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، شما نیاز به تمرکز بر فرایندهای اصلی خود را به رشد کسب و کار خود را. هنگامی که شما یک دستیار مجازی استخدام، شما پرداخت تنها برای ساعت که در آن وظایف در حال انجام است، و شما می توانید زمان زیادی را تلف صرف شده در ایمیل، قرار ملاقات تنظیم و دیگر کارهای تکراری از بین بردن. هنگامی که شما به طور خودکار وظایف کارمند برنامه ریزی با استفاده از نرم افزار، شما می توانید در کار مشغول است و بیشتر بر روی تصویر بزرگ تمرکز کمتر.
مرتبط: هر کارآفرین باید این 3 وظایف کلیدی برون سپاریبرون سپاری ضعف خود را.

هستند بسیاری از مناطق به برون سپاری وجود دارد. در تیم خود، فرآیندهای خود را و کار شما باید به را به صورت منظم انجام است. در نظر بگیرید برون سپاری آن مناطق که در آن شما و مبارزه تیم خود را. همچنین، در تفاوت در هزینه بین اجارهای تمام وقت و برون سپاری است. این تفاوت به تنهایی می تواند به شما کمک کند تصمیم می گیرید.


رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
cafeiha.ir
cafeiha.com
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ