کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

دانلود PDF Scanner App + OCR Full 1.2.15 – تبدیل اندروید به اسکنر متحرک!

PDF Scanner App + OCR v1.2.15 – اپلیکیشن جالب و کاربردی تبدیل اندروید به اسکنر متحرک
نسخه حرفه ای و کامل با دسترسی به تمام قابلیت ها تقدیم شما

PDF Scanner App + OCR Pro Unlocked عنوان برنامه ای فوق العاده در زمینه تبدیل دستگاه های هوشمند اندروید به اسکنر جیبی و متحرک می باشد که توسط استودیوی scanner studio توسعه و منتشر شده است. توسط این نرم افزار می توانید با دسترسی به سیستمی ساده تمامی اسناد و مدارک خود را اسکن کرده و آن ها را در فرمت PDF دریافت نمایید. یکی از مهم ترین ویژگی های این اسکنر جیبی پشتیبانی از حالت های اسکن مختلف می باشد، به گونه ای که خواهید توانست نوع تصویر اسکن شده را انتخاب نموده تا همه چیز را به صورت کاملا خودکار دریافت نمایید. همه چیز در دست شماست ؛ بنابر نیاز خود فایل های پی دی اف دریافت شده را در سایز های A4، legal و … دریافت و در حافظه دیوایس اندرویدی خود ذخیره نمایید. علاوه بر این همان طور که از عنوان مطلب مشخص است این اپلیکیشن هوشمند از سیستم بی نظیر تشخیص متون بهره می برد! بر خلاف دیگر برنامه های مشابه یک سیستمی امنیتی در موتور قدرتمند این نرم افزار گنجانده شده است که می توانید برای حفظ حریم شخصی و محافظت از اسناد و مدارک خود از آن بهره برده و از فایل های خود به وسیله پین کد محافظت نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه PDF Scanner App + OCR اندروید :

  • اسکن اسناد و مدارک با ساده ترین حالت ممکن
  • متصل شدن مستقیم به رایانه شما به وسیله وای فای
  • سیستم هوشمند تشخیص متون با پشتیبانی از 80 زبان مختلف
  • دریافت فایل های خروجی با دو فرمت pdf و jpeg
  • کیفیت بالا در دریافت فرمت تصویری اسناد
  • 5 حالت مختلف برای دریافت خروجی ها
  • تشخیص کاملا خودکار لبه صفحات
  • دریافت خروجی پی دی اف در اندازه های مختلف
  • مرتب سازی خودکار فایل های اسکن شده بر اساس معیار های مختلف
  • محافظت از اسناد خود به وسیله رمز عبور

اپلیکیشن PDF Scanner App + OCR با سیستم منحصر به فرد خود و توانایی تبدیل دستگاه اندرویدی به اسکنر همراه توانسته است امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران پلی استور دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از سرور های پر سرعت کافه ای ها در ایران دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.2.15 :

* برطرف سازی مشکلات برنامه
* پشتیبانی از تابع سوئیچینگ ذخیره سازی کارت SD



جعبه دانلود

دانلود فایل نصبی خریداری شده برنامه با لینک مستقیم - 24 مگابایت

رضا بیگدلی

مهندس رضا بیگدلی

OfficeSuite 9 Pro + PDF Premium v9.1.9732 Unlocked – نرم افزار آفیس قدرتمند Mobile Systems با پشتیبانی از زبان فارسی

OfficeSuite 9 Pro + PDF Premium v9.1.9732 Unlocked – نرم افزار آفیس قدرتمند Mobile Systems با پشتیبانی از زبان فارسی
نسخه پولی به ارزش 14.99 دلار در پلی استور به صورت رایگان برای شما
آپدیت جدید و آخرین نسخه برنامه

OfficeSuite 9 Pro + PDF نسخه ی هشتم از نرم افزار پرطرفدار و فوق العاده ی آفیس کمپانی موبایل سیستم برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن نسخه ی فول و پولی (پرداخت شده) آن را برای شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. نسخه ی هشتم این نرم افزار عالی همانند نسخه ی هفتم هست به گونه ای که با آن می توانید به آسانی به ایجاد، مشاهده، چاپ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد، اکسل و پاورپوینت بپردازید و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید! نسخه هشت نسبت به نسخه قبلی دارای پیشرفت های زیادی است و با دارا بودن یک رابط کاربری جدید تجربه ای متفاوت از برنامه های آفیس را در موبایل و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد.

برخی از امکانات و قابلیت های OfficeSuite 8 + PDF اندروید :

  • امکان ایجاد، ویرایش و مشاهده فایل های آفیس و پی دی اف
  • سازگاری کامل با همه فرمت های فایل های مایکروسافت آفیس
  • دسترسی اسان به فایل های ذخیره شده برروی سرورهای محلی
  • امکان تبدیل فایل های پی دی اف به ورد، اکسل و یا ePUB
  • شامل ویژگی های امنیتی فوق العاده برای تجربه افیسی امن
  • سازگاری با سرویس های ابری مختلف از جمله دراپ باکس
  • پشتیبانی از 56 زبان زنده دنیا برای مشاهده فایل های افیس
  • به اشتراک گذاری اسان فایل ها از طریق وای فای، بلوتوث و غیره

اپلیکیشن OfficeSuite 9 + PDF هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما در فارسروید ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. بهتر است ذکر شود که نسخه ی پیش رو از نرم افزار OfficeSuite 8 + PDF پرمیوم و آنلاک شده است و تمامی قابلیت ها و ویژگی ها را شامل می شود و نیازی به پرداخت درون برنامه ای ندارد و هم اکنون در پلی استور با قیمت 14.99 دلار یه فروش می رود!

قابل توجه دوستان عزیز: نسخه پولی و پرمیوم برنامه OfficeSuite 8 که به صورت رایگان برای دانلود قرار داده ایم در برخی مارکت های ایرانی با قیمت حدود 14000 تومان (بله چهارده هزار تومان!) به فروش می رود! سازنده که کمپانی Mobi Systems می باشد زحمت طراحی و ساخت برنامه را کشیده است و همکاران گرامی با یک کلیک به روش های غیر قانونی ان را دریافت و در سرور های خودشان اپلود کرده اند و هیچ دستی در ساخت و یا ویرایش برنامه نداشته اند و بازی را با این قیمت نجومی به کاربران ایرانی می فروشند! چرا باید اینقدر پول پرست باشیم و به دنبال کشیدن پول مفت از مردم باشیم ؟!

تغییرات نسخه ی v9.1.9732 :

* ده ها ویژگی جدید + رفع مشکلات و بهبود عملکرد



جعبه دانلود

دانلود فایل نصبی خریداری شده برنامه با لینک مستقیم - 57 مگابایت

دانلود فایل نصبی OfficeSuite Font Pack با لینک مستقیم - 7 مگابایت


رضا بیگدلی

مهندس رضا بیگدلی

Compass Point: West v2.2.0.11 + Mod – بازی استراتژی محبوب غرب وحشی مخصوص اندروید

Compass Point: West v2.2.0.11 + Mod – بازی استراتژی محبوب غرب وحشی مخصوص اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (ویژگی ها به صورت دقیق ذکر شده است)
تست شده با اجرای بدون مشکل

Compass Point: West به فارسی “جهت قطب نما: غرب وحشی” بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای استراتژیک از Next Games Oy برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده است و ما به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم ان را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک با محتوای غرب وحشی هستید همین الان بازی Compass Point: West را برروی دستگاه تان نصب کنید، سوار اسب تان شوید! وقت خودنمایی است!شهر خود را در قلب غرب وحشی بنا کنید، گروه هفت تیرکشان خود را داشته باشید، کارت های مختلف را جمع آوری کنید و از شهر خود در برابر دشمنان مختلف حفاظت کنید! وقت آن است که گاوهای دزدیده شده را به خانه بازگردانید! بازی Compass Point: West دارای رویدادهای هفتگی است که در آنها می توانید گاوهای دزدیده شده تان را پس بگیرید ؛ البته قبل از آن باید به یکی از گروه های هفت تیر کش ملحق شده باشید! بنا کردن شهری آن هم در قلب غرب وحشی کار ساده ای نیست. به علاوه شما باید به گشت و گذار در منطقه بپردازید و شهرهای دیگر را از دست قانون گریزان فاسد که در خدمت امپراطوری نفتی برادران اورویل دریلر هستند نجات دهید! شما به عنوان کلانتر می توانید در اطراف شهرتان پست های دیده بانی داشته باشید و هفت تیر کش های قابل اعتماد را برای دفاع از شهرتان به خدمت بگیرید! نگذارید دست براداران شیطان صفت اورویل دریلر به طلای سیاهی (نفت) که زیر زمین های شهرتان جاری است برسد و مراقب باشید یاغیان اسب ها و گاوهایتان را ندزدند! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژی مثل کلش آو کلنز هستید به هیچ وجه Compass Point: West را از دست ندهید و مطمئن باشید نظرتان را جلب میکند!

Compass Point: West

 

بازی Compass Point: West هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.4 از 5.0 است که ما در فارسروید اخرین و جدیدترین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید! در آخر، از ویژگی های بازی Compass Point: West می توان به مواردی چون امکان نبرد با خلافکاران غرب و حشی و همچنین دیگر بازیکنان آنلاین سراسر جهان ؛ امکان تشکیل گروهی از هفت تیرکشان حرفه ای و سرسخت و پیدا کردن کارت های مختلف ؛ امکان پیوستن به گروه های هفت تیرکش و شرکت در رویدادهای هفتگی برای دستگیری گاو دزدها ؛ امکان بنا کردن شهری در قلب غرب وحشی و حفاظت از آن در برابر خلافکاران ؛ امکان انجام بازی چه گوشی تان در حالت تخت باشد چه قائم و به طور کلی ساخت فوق العاده اش اشاره کرد!




جعبه دانلود

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 54 مگابایت

دانلود فایل نصبی مــــود بازی با لینک مستقیم - 54 مگابایت


رضا بیگدلی

تلسکوپ رادیویی جدید کانادایی


تلسکوپ رادیویی جدید کانادایی که دارای قطعات متحرک نیست، هنوز قادر به اسکن کردن نیمی از آسمان در یک روز کامل نیست. آزمایش کوهنوردی هیدروژن کانادا (CHIME) در Kaleden، بریتیش کلمبیا از چهار فوره های فلزی با طول 100 متر (330 فوت) طول می کشد که یک منطقه را اندازه پنج ناو هواپیما NHL می کند و می تواند با سوپر کامپیوتر ها برای ساختن 3D نقشه های رادیویی از فضای عمیق
ساخته شده توسط دانشگاه های کانادا در همکاری با موسسه کانادایی برای تحقیقات پیشرفته (CIFAR) برای اسکن فرکانس های رادیویی بین 37 و 75 سانتی متر، CAD16 میلیون (13 میلیون دلار) CHIME طراحی شده است به دقت نمایش انتشار گازهای هیدروژن گاز در جهان در سه ابعاد در بزرگترین حجم فضا تاکنون مورد بررسی قرار گرفته است. امید این است که نه تنها دانشمندان را درک درستی از تاریخ جهان، بلکه ستارگان دور و امواج گرانشی فراهم خواهد کرد.
در کنار نقشه کلی، تیم CHIME می گوید که می تواند بینش های جدیدی را در مورد Fast Fast Radio Runs و Pulsar Radio قرار دهد. سابق در طی هفته های اخیر توجه به مجموعه ای از FRB هایی که اخیرا مشاهده شده اند، می تواند به عنوان یک معیار جدید برای درک ساختار کیهان باشد. پرتاب های سریع رادیویی تنها چند هزارم ثانیه طول می کشد و بسیار روشن تر از انفجار های کوتاه منتشر شده توسط pulsars


رضا بیگدلی

مهندس رضا بیگدلی

سایت خبری ربلک

باتری "های ولتاژ" آب نمکی


Study co-senior author Dr. Kang Xu with the saltwater battery
در سال 2015، گروهی از دانشمندان، با استفاده از آب شور به عنوان یک الکترولیت، یک نتیجه باتری را ارائه دادند تا جایگزین بالقوه ایمن تر و سبزتر برای باتری های لیتیوم یونی تجاری، اما ولتاژ آن چیزی را که مورد نظر بود، ترک کرد.
همان تیم در حال حاضر طراحی خود را تا نقطه ای که می تواند در لوازم خانگی، بدون خطر آتش سوزی و انفجار که می تواند با گزینه های معمولی همراه باشد، طراحی می کند.

می گوید: "در گذشته، اگر شما انرژی زیاد را می خواستید، شما یک باتری لیتیوم یونی غیر آبی را انتخاب می کنید، اما شما باید مصالحه ای با ایمنی داشته باشید." دکتر کنگ سوز، یکی از همکاران ارشد در ایالات متحده آزمایشگاه تحقیق ارتش "اگر ایمنی را ترجیح دادید، می توانید از یک باتری آبی مانند هیدرید نیکل / فلزی استفاده کنید، اما شما مجبور خواهید بود انرژی کمتری بپردازید. اکنون ما نشان می دهیم که شما هم اکنون می توانید به انرژی و انرژی بالا دسترسی داشته باشید."

کلید طراحی تیم، و بسیاری از باتری های امروز برای آن ماده، یک لایه محافظ به نام interphase solid-electrolyte است. این شکل در اطراف آند ان باتری زمانی که الکترولیت های انرژی در طول اولین شارژ شکسته می شوند، محافظت از واکنش های شیمیایی که می تواند باعث آتش سوزی، سیگار کشیدن و انفجار شود و اجازه می دهد تا در ولتاژ بالاتر کار کند.

تصور می شد که این بین فاز قادر به تشکیل باتری های آبی با الکترولیت های مبتنی بر آب نیست، اما در سال 2015 دانشمندان دانشگاه مریلند و آزمایشگاه تحقیقات ارتش ایالات متحده فقط با ترکیب مناسب آب نمک و نمک برخورد کردند. غلظت بالا نمک در مقایسه با آب، شش به یک به دقت، اجازه می دهد interphase به شکل و افزایش حداکثر ولتاژ باتری از 1.23 V به 3 V.
مهندس رضا بیگدلی
رضا بیگدلی
سایت خبری ربلک