کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

5 چیزهایی که کسب و کارهای کوچک باید برون سپاری

برای راه اندازی و یا کسب و کار کوچک، هر گونه کاهش در بالای سر شما اجازه می دهد تغییر درآمد بیشتری برای رشد عملیاتی، در حالی که به طور همزمان آزاد کردن وقت خود را. برون سپاری می تواند تداوم، کنترل هزینه های عملیاتی و مدیریت ریسک فراهم می کند. همچنین می تواند کار / تعادل زندگی خود را بهبود بخشد.
در اینجا پنج وظایف شما به راحتی می توانید برون سپاری برای کمک به رشد کسب و کار خود را، در حالی که آزاد کردن زمان شما می باشد.1. بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا استفاده از آسان به هضم محتوای طراحی شده است که برای آموزش مخاطبان هدف خود را بدون اینکه بیش از حد است "salesy." هدف این است که منجر به تولید، اما محتوا نیز پرورش روابط شما با کسانی که منجر به بهبود شانس خود را از بسته شدن یک فروش.
"بهترین راه برای فروش چیزی - هیچ چیز را به فروش نیست،" توضیح می دهد رند Fishkin، بنیانگذار Moz.com. "کسب آگاهی، اعتماد و احترام کسانی که ممکن است خرید."
بیش از 40 درصد از شرکت ها دارای یک مدیر اجرایی در سازمان های خود را که به طور مستقیم مسئول بازاریابی محتوا است. متاسفانه، کسب و کارهای کوچک مثل مال شما ممکن است بودجه برای آن ندارد.
به جای صرف وقت خود را تولید و توزیع محتوا، و یا استخدام یک تیم بازاریابی به حل آن، توصیه میکنم آن را برون سپاری. با توجه به گزارش های مربوط به بر اساس یک نظرسنجی از متخصصان بازاریابی، 75 درصد از بازاریابان می محتوای برون سپاری در برخی از راه.
شما می توانید با استخدام یک نویسنده مستقل کوچک شروع، و یا شما می توانید یک آژانس استخدام. هر دو گزینه به شما پول را نجات دهد، و به شما کمک روابط بهتر با مشتریان خود را ساخت.2. کار
تحقیقات از انجمن روانشناسی آمریکا نشان می دهد که هنگامی که شما چند کاره هستند، و یا مدیریت پروژه های متعدد در یک بار، شما می توانید یک افت 40 درصدی در بهره وری را تجربه کنند. پروژه های خود را دیگر به کامل، و شما سطح استرس خود را به طور کلی افزایش می دهد.
"دستکاری یک توهم است،" می نویسد گری کلر، رئیس شرکت Keller Williams Realty. "در واقع، توپ به طور مستقل گرفتار و پرتاب در جانشینی سریع. این است که در واقع تغییر وظیفه. "
به طور متوسط، چند وظیفه ای هزینه اقتصاد جهانی بیش از 400 میلیارد $ در سال.
شما واقعا نمی خواهید به اشتباه در هنگام رسیدگی به امور مالی برای کسب و کار خود را. من حسابداری در فقط در مورد همه سرمایه گذاری های من برون سپاری است. شما اغلب تجربه از یک تیم زمانی که شما برون سپاری. من خدمات مانند Indinero.com برای بسیاری از من وظایف عقب دفتر استفاده می شود.3. حقوق و دستمزد
من به شدت توصیه برون سپاری حقوق و دستمزد خود را، با توجه به نیاز های متعدد، مقررات و قوانین مالیاتی. "حقوق و دستمزد" به خوبی می رود فراتر از به سادگی محاسبه ساعت و پرداخت حقوق و دستمزد برای کارکنان. یک اشتباه با حقوق و دستمزد می توانید حسابرسی مالیاتی را آغاز کند و هزینه هزاران کسب و کار شما دلار است.
در سال 2014 به تنهایی، IRS بیش از 2 میلیارد $ جریمه در برابر کسب و کارهای کوچک به عنوان یک نتیجه از اشتباهات، حذفیات و براده نامناسب وضع.
به جای دست زدن حقوق و دستمزد خود را، و یا حفظ سربار از یک حسابدار تمام وقت، برون سپاری حقوق و دستمزد خود را به یک سرویس قابل اعتماد. شرکت هایی مانند Wagepoint یا اگاه می توانید به شما کمک کند از اشتباهات پرهزینه جلوگیری از، و آزاد کردن وقت خود را به طوری که شما می توانید در حال اجرا کسب و کار خود تمرکز کنید.
مرتبط: باید راه اندازی خود را برون سپاری فناوری؟ 4 سوال به شما کمک می کند.بهینه سازی 4. تبدیل
بیشتر کسب و کار تولید منجر از طریق بازاریابی اینترنتی، و محتوایی را که تولید کار می کند به آنها را تبدیل به منجر می شود. با توجه به موتور جستجو زمین، نرخ تبدیل متوسط، در اغلب صنایع بیش از 2 درصد است، با 25 درصد از سایت های دیدن تبدیل در 5 درصد و یا بالاتر.
کارهای زیادی را می توانید انجام دهید برای بهبود نرخ تبدیل شما وجود دارد، اما این یک فرایند زمان بر است. بسته به مدل کسب و کار و حاشیه خود را، حتی یک آسانسور کوچک در تبدیل می تواند ده ها تا صدها هزار نفر یا بیشتر درآمد سالانه اضافه کنید.
"کشف آنچه مهم مهم است،" می نویسد شهر فرنگ Laja، بنیانگذار ConversionXL. "اگر شما آن را کشف کردن، شما می دانید چه برای بهینه سازی، و که در آن. . .شما می توانید یاد بگیرید آنچه مهم از طریق آزمایش و تحقیقات است. "
به جای تلاش برای مدیریت، آزمون و پیگیری چرخه پیوسته از تغییرات، شما باید با یک آژانس که متخصص در بهینه سازی تبدیل کار می کنند.5. برنامه ریزی و اداری وظایف
این آسان است به پایین در ده ها تن از کارهای کوچک است که هر روز غذا خوردن تا زمان خود را گرفتار. به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، شما نیاز به تمرکز بر فرایندهای اصلی خود را به رشد کسب و کار خود را. هنگامی که شما یک دستیار مجازی استخدام، شما پرداخت تنها برای ساعت که در آن وظایف در حال انجام است، و شما می توانید زمان زیادی را تلف صرف شده در ایمیل، قرار ملاقات تنظیم و دیگر کارهای تکراری از بین بردن. هنگامی که شما به طور خودکار وظایف کارمند برنامه ریزی با استفاده از نرم افزار، شما می توانید در کار مشغول است و بیشتر بر روی تصویر بزرگ تمرکز کمتر.
مرتبط: هر کارآفرین باید این 3 وظایف کلیدی برون سپاریبرون سپاری ضعف خود را.

هستند بسیاری از مناطق به برون سپاری وجود دارد. در تیم خود، فرآیندهای خود را و کار شما باید به را به صورت منظم انجام است. در نظر بگیرید برون سپاری آن مناطق که در آن شما و مبارزه تیم خود را. همچنین، در تفاوت در هزینه بین اجارهای تمام وقت و برون سپاری است. این تفاوت به تنهایی می تواند به شما کمک کند تصمیم می گیرید.


رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
cafeiha.ir
cafeiha.com
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.