کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

3 تحویل در محل از رحلت Theranos موسس الیزابت هولمز

از آن روز آشکار شد که Theranos به طول های بزرگ برای مخفی کردن مسائل جدی با تکنولوژی آزمایش خون خود رفته بود، از آن سخت بود به پیش بینی است که همه چیز بد برای 9 میلیارد $ راه اندازی بسیار نگران و بنیانگذار یاد آن، الیزابت هولمز پایان . اما من شک دارم اگر کسی پیش بینی آن رفتن این بد این سرعت.
اواخر هفته گذشته، تنظیم کننده های فدرال یک ضربه خرد تحویل به شرکت، صدور گواهینامه از خروج آزمایشگاه سیلیکون ولی و آن زمان که قطراتش هولمز با ممنوعیت دو سال از کسب و کار آزمایشگاه تست. آن را سخت به ببینید که چگونه کارآفرین مشهور با یک راه غیر طبیعی از گرفتن آنچه که او می خواهد می شود از این آشفته.
تا همین اواخر، ترک تحصیل استنفورد که Theranos در 19 آغاز شده به نظر می رسد سرمایه گذاران، رسانه ها و شریک فروشی والگرینز غذا خوردن از دست او. اما پس از آن، ادعای این شرکت مرموز آن می تواند طیف گسترده ای از آزمون از چند قطره خون به حال هنوز به توسط هر کسی مورد بررسی اجرا شود. که به اثبات می شود در حال لغو آن است.
هنگامی که فیلم های پرفروش جان Carreyrou در معرض در صفحه اول از وال استریت ژورنال در ماه اکتبر گذشته ظاهر شد، همه چیز به سرعت شروع به باز کردن برای بومی پالو آلتو و 13 سال شرکت قدیمی خود را. پس از تحت پوشش این داستان جذاب از یک روز، در اینجا سه ​​درس بزرگ شما باید به دور از هولمز و Theranos، مرگ را می باشد.1. مدیران اجرائی راه اندازی باید دست در باشد.
در ماه آوریل، پس از ماه ها همه چیز را انکار هیچ چیز به جز رضایت مندانه در شرکت بود، هولمز انجام یک کامل در مورد صورت، گفتن ماریا شرایور ان بی سی "من احساس ویران که ما متوجه نشدم و رفع این مسائل سریع تر است." او قول داد که آن را هرگز دوباره اتفاق می افتد.
اما همیشه در حال زیرک شرایور شد خرید آن نیست. او گفت: "شما در حال اجرا راه اندازی بهداشت و درمان، شما با خرید و زندگی مردم، شما با خرید و نتایج آزمون که پزشکان تجویز دارو بر اساس". "شما گمان کرده اند که شما می خواهم از دریافت که در محل."
"مسلما،" هلمز گفت. "و احتمالا بخشی مخرب ترین آن این است که من فکر کردم ما انجام داد."
حتی فرض هولمز بود گفتن حقیقت (من تردید دارم)، بیانیه ای او را کاملا غیر قابل توجیه است برای هر مدیر عامل شرکت به، چه رسد به کسی که فکر می کند او را به رفتن به ناراحت وضع موجود و تغییر جهان است.
این که آیا شما در کسب و کار بهداشت و درمان یا نه، شما باید بدانید که آیا محصولات و خدمات خود را در واقع کار ... قبل از اینکه شما ادعاهای جسورانه به رسانه ها، پس از.
شما باید دست در باشد. که محتاط است. که انجام کار خود را.
مرتبط: چرا Theranos مدیر عامل الیزابت هولمز باید ممنوع2. عدم تحویل در اعتیاد به مواد مخدره دستور غذا برای فاجعه است
پس از یک دهه در حالت خفا، در سال 2013، Theranos ساخته شده چلپ چلوپ روابط عمومی بسیار زیاد، تحسین بنیانگذار یاد آن و چشم انداز نوع دوستانه خود را از اخلال در صنعت آزمایشگاه 76 میلیارد $ با ارائه تشخیص کم هزینه برای توده ها در زمان واقعی از ساده چوب انگشت.
این ادعاها را تبدیل به راه، راه بیش از بالا. فن آوری بدیهی است برای زمان مناسب آماده بود. اما این هولمز از گرفتن سرفصل در همه جا از فوربس و فورچون به نیویورکر و غرور نمایشگاه متوقف نمی شود. او یک نماد کارآفرینی از طریق مسنجر که برخی به عنوان دوم آمدن استیو جابز اعلام شد.
نگاه کنید، مهم نیست که چقدر پول شما را بزرگ کرده، چگونه بسیاری از مردم شما را استخدام کرد، و یا چه مقدار فشار شما را تحت برای ارائه است. پیشرفت های فن آوری در زمان خود رخ می دهد. ایجاد یک پیش وزوز از عرضه محصول بزرگ یک چیز است. ایجاد اعتیاد به مواد مخدره عظیم که شما می توانید کالا را تحویل نمی باشد به وضوح دستور غذا برای فاجعه.
مرتبط: از خون: Theranos هماهنگی کودتای PR پررنگ در برابر اتهامات محکم3. حتی یک بحران مبتنی بر ادراک واقعی است.
هنگامی که داستان وال استریت ژورنال را شکست، هولمز در CNBC رفت و گفت: "این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که شما کار به تغییر چیز. در ابتدا آنها فکر می کنم شما دیوونه ای. سپس آنها شما مبارزه کنند. و سپس به طور ناگهانی شما جهان را تغییر دهید. باید بگویم من شخصا به دیدن که مجله چیزی شبیه به این را منتشر شوکه شده بود ... "
به مدت شش ماه، موقعیت Theranos این بود که گزارش مجله بود "نادرست، گمراه کننده و توهین آمیز" و این که اتهامات به "ریشه در ادعاهای بی اساس توسط کارمندان سابق ناراضی و متصدیان صنعت."
مرتبط: آیا ادعا می کند که "وال استریت ژورنال 'علیه Theranos دقیق؟
که یک اشتباه بزرگ بود. بنابراین فکر آنها دور می تواند با سنگ ولنج در کسب و کار شاید بهترین سازمان رسانه ای تحقیقی بود. حتی اگر آنچه هولمز معتقد درست باشد درست بود، این یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد، "تصور واقعیت است." شما هنوز هم باید برای مقابله با آن است. درمان هر بحران را به عنوان واقعی، حتی اگر شما فکر می کنم آن را در درک است.
به عنوان آنجا که می رود، سه قانون مدیریت بحران ساده هستند: اول، خود را تا حقیقت و آن را انجام سریع. دوم، حرکت آسمان و زمین به کارهای درست. و سوم، بی سر و صدا اجازه دهید همه حرکت می کند.
که همه به آن وجود دارد.

من نمی توانم باور من به هر کسی این کار را در سن چرخه 24/7 اخبار معروف سیری ناپذیر ما، ظروف سرباز یا مسافر با رسانه ها نیست. از آن خواهد شد در حال لغو خود را.

رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
cafeiha.ir
cafeiha.com
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.