کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

هیوندای فراهم می کند زیرچشمی نگاه کردن در گل سرسبد پیدایش


پس از اعلام نام خط لوکس جدید خود را هفته گذشته - آن پیدایش، در صورتی که شما آن را از دست رفته - هیوندای اوج دزدکی حرکت کردن در طراحی خودرو است که در محدوده بالا داده شده است. G90 یا EQ900 در کره جنوبی، یک سدان بزرگ که سهام بیش از چند عناصر طراحی با کوپه چشم انداز G مفهوم است که در ماه اوت عرضه است.
شباهت G90 به چشم انداز G کوپه مفهوم تعجب آور نیست با توجه به اینکه هیوندای آن را به عنوان الهام بخش برای پیدایش خط در نظر گرفته شده. تفاسیر توسط تازه تشکیل پرستیژ بخش طراحی "ظرافت ورزشی" زبان طراحی است که محدوده پیدایش تعریف و شامل یک خط شخصیت بدن طول، پنجره مشبک رادیاتور غالب در صدر توسط نشان پیدایش و تیز، چراغ جلو متمایز نمایش می گذارد.
چیزی است که نشان داد نه واحد که G90 یا کشور، است که آنچه که واقعا جنبه لوکس از خودروهای لوکس را تعریف می کند قدرت اراده است. اما اگر الهام بخش است دوباره آن را از چشم انداز G مفهوم گرفته ما می توانیم انتظار برای دیدن تصفیه شده، خطوط ساده در داخل و نه چیزی آشکارا زرق و برق دار.
چشم انداز G مفهوم شامل یک 5.0 لیتری تاو V8 موتور مولد 420 اسب بخار (313 کیلو وات) در 6000 دور در دقیقه و 383 پوند فوت (519 نیوتن متر) گشتاور در 5000 دور در دقیقه، اما از آن باقی مانده است دیده می شود که آیا این اتومبیل که ظاهر خواهد شد است تحت کلاه سر گذاشتن G90 است.
هیوندای کند وعده G90 خواهد شد با آخرین ویژگی های ایمنی و آخرین نوآوری های تکنولوژیک بسته بندی شده، آن را به ایستادگی کردن در بازار لوکس هنگامی که آن را در اوایل ماه دسامبر در کره راه اندازی شد. از آن خواهد شد یکی از شش مدل های جدید پیدایش که قرار است به قبل از سال 2020 راه اندازی.


رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
cafeiha.ir
cafeiha.com
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.