کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

اسپیس ایکس فرود زمین دیدنی و جذاب پس از پرتاب اژدها

اسپیس ایکس یک موفقیت دو با ارسال یک اژدها را به مدار و استخوانی فرود زمین دیگر به ثمر رساند امروز.
در 12:45 صبح به وقت واشنگتن، به CRS-9 ماموریت از فضا برداشته راه اندازی مجتمع 40 (SLC-40) در کیپ کاناورال ایستگاه نیروی هوایی در فلوریدا، تنظیم اژدها کشتی باری بدون سرنشین در دوره برای قرار ملاقات گذاشتن با ایستگاه فضایی بین المللی ( ISS).
اسپیس ایکس می گوید که راه اندازی، جداسازی مرحله دوم، و استقرار فضاپیمای اژدها بدون حادثه انجام شد. مدت کوتاهی پس از آن، مرحله اول فالکون 9 تقویت کننده پرواز را به کیپ کاناورال، که در آن در منطقه فرود 1. فرود آمد این دومین بار است که فالکون 9 فرود بسوی زمین و برای اولین بار از این ماموریت Orbcomm دسامبر 2 گذشته موفق شده است.
نهم تا 20 ماموریت توسط SpaceX به ایستگاه فضایی بین المللی، CRS-9 حمل 5000 پوند (2270 کیلوگرم) لوازم، تجهیزات، و آزمایش های علمی و همچنین به عنوان جایگزینی برای حلقه اتصال از دست داده در تخریب CRS-7. از docking جدید آداپتور-2 اجازه می دهد تا هر سفینه های سرنشین دار یا کشتی باری بدون سرنشین به اسکله با یکدیگر در هر زاویه ای چرخش است.اژدها در دو روز آینده صرف ساخت یک سری از دوره اصلاحات برای مطابقت با مدار آن با ISS، که بعد از آن خواهد شد توسط یک بازوی روباتیک دستگیر و به یک اسکله اتصال در ایستگاه هدایت می شود. پس از آن، بازو حلقه اتصال از بخش حمل و نقل unpressurized اژدها حذف و راهنمای آن را به واحد هارمونی، که در آن فضانوردان را به اتصال نهایی است.

اژدها برنامه ریزی شده است به صرف بیش از یک ماه در ایستگاه فضایی بین المللی قبل از بازگشت به زمین برای فرود در اقیانوس آرام کردن باخا کالیفرنیا، که در آن بهبود خواهد شد.

رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
cafeiha.ir
cafeiha.com
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.