کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

4 اشتباهترین اشتباهات پول مردم را و چگونه برای جلوگیری از ساخت آنها، با توجه به مخزن کوسه را آقای فوق العاده "

"هر چه آن را به شما هزینه برای زنده ماندن است؟" اگر شما جواب را نمی دانند، شما می تواند برای یک trainwreck مالی به عهده دارد. اگر حالا نه، احتمالا به زودی، می گوید کوین اولری.
که آن را به پول خود را می آید، زیرک، ستاره مخزن کوسه بدزبان مدت طولانی است که از آن موفق به دقت، حتی زمانی که او بچه خجالتی در حال رشد در مونترال، کانادا بود. جوان "آقای شگفت انگیز، "در حال حاضر با موهای نقرهای، 61، به دقت scrimped و ذخیره یک درصد از هر دلار او تعلق، چه به دست آورده و یا با استعداد است. و نجیب زاده چند میلیونر صندوق های متقابل هنوز هم می کند.
به تازگی، در مجموعه ای از مخزن کوسه، ما صدای تیز و تند مالی صرفه آنچه که او فکر بدترین اشتباهات پول مردم را و چگونه به بهترین آنها اجتناب کرد. اینجا چیزی است که او گفت:اشتباه: هزینه بر روی "تلخه 'لباس شما نمی خواهد می پوشند.
"اکثر مردم از خرید تلخه بیشتر از آنها استفاده کنید. این شامل مردان و زنان به طور یکسان، به ویژه هنگامی که آن را به لباس می آید. آنها عاشق خرید لباس، اما حقیقت این است، اگر شما در واقع در گنجه خود را نگاه کنید، شما احتمالا می پوشند همان 20 درصد، 80 درصد از زمان، و بقیه از چیزهای را که خریداری هدر می رود. "
مرتبط: کوین اولری مخزن کوسه است: نارساخوانی داشتن یک ابرقدرت در کسب و کارراه حل: سرمایه گذاری در لباس با کیفیت بالا و لباس آنها را.
"اگر شما در حال رفتن به خرید لباس یا مد لوازم جانبی، و آن چیزی است که واقعا خوب است که برای رفتن به بی انتها، که شما در حال رفتن به صرف مقدار زیادی از پول و صرف مقدار زیادی از زمان فکر کردن در مورد، و است که شما در واقع رفتن به استفاده کنید. صرفه جویی در پول خود را و آن را به سمت آیتم های با کیفیت و بسیار گزینشی. آن را در دراز مدت پرداخت. من پوشیدن همان کت و شلوار هر روز. من 20 از آنها، بنابراین من لازم نیست که در مورد سبک من نگران باشید دیگر. من با چهار در یک زمان سفر و من آنها را سوزاند اما من آنها را بیرون انداختن و یا آنها را به موسسه خیریه بدهید. "اشتباه: نمی دانستند مهره ماهانه خود را.
"آنچه که مرا بسیار قابل توجه، و این شامل افراد بسیار ثروتمند که من می دانم، این است که هیچ کس نمی داند آنچه که آنها مهره ماهانه است. این که آیا شما مجرد، متاهل، پدر و مادر تنها و یا در غیر این صورت، بسیاری از مردم نمی دانند که آنچه در آن هزینه آنها را به زندگی هر 30 روز، و این زندگی در لبه. "
مرتبط: کوین اولری مخزن کوسه می گوید کارآفرینان متاهل باید این را یا طلاق خطر انجامراه حل: محاسبه هزینه های زندگی و بودجه درآمده است.
"بنویسید همه چیز. همه از عادات خود را از هزینه. همه از درآمد خود را. همه از راه های اضافی شما را به پول. آن را ضبط را به پنی، در طی یک دوره 90 روزه. آن را با قلم و کاغذ. شما حتی نیاز به یک کامپیوتر برای این نیست. پس از آن انجام آنچه باید انجام - بودجه بر این اساس و به آن پایبند باشید ".اشتباه: صرف بیش از شما می سازد.
"نه دانستن اینکه چه چیزی در آینده و چه بیرون رفتن شما قرار می دهد در معرض خطر، در حالت گرفتن هرگز پیش رو است. در اکثر موارد، شما را پیدا کنید که شما صرف بیش از آنچه که شما در آوردن. "راه حل: سفت کمربند و سریع خود را.
"این ساده است و نیاز به نظم و انضباط: کمتر خرج کنند و سود بیشتر. تنظیم شیوه زندگی خود را به خاطر ولخرجی خود را معمولا در بدهی کارت اعتباری است که آنقدر گران است که آن را به شما دفن نشان می دهد. "
مرتبط: 10 سوال بپرس هنگام کار با یک حسابداراشتباه: racking تا بدهی کارت اعتباری.
"کارت اعتباری یک چیز وحشتناک است. تحت هیچ شرایطی نباید شما یک، چه رسد به بیش از یک، مگر اینکه شما به طور کامل می توانید آنها را هر ماه پرداخت. حتی پس از آن من می خواهم آنها اجتناب کنند. "راه حل: خندق کسانی که کارت بد برای خوب است.

"پرداخت کردن کارت های اعتباری خود را، پس آنها را قطع کردن. شما آن را پشیمانی نیست. این بهترین کاری که می توانید انجام دهید به خودتان را در موقعیت مالی بهتر در حال حاضر است. "


رضا بیگدلی مدیر سایت

کافه ای ها

اخبار فناوری

سایت خبری ربلک


چگونه تفکر مانند یک وکیل مرا بازاریاب مطالب بهتر

برای رایگان، وبینار زندگی می کنند به ما بپیوندید و یاد بگیرند که چگونه به درایو درآمد با بازاریابی محتوا. لحن در 8/4 در 10:30 PT. اکنون ثبت نام کنید »
آیا می خواهید یک استراتژی بازاریابی محتوای بهتر است؟ فکر می کنم مثل یک وکیل است. در مسیر خود من به تبدیل شدن به یک بازاریاب محتوا، من توقف گودال در دانشکده حقوق. بله، من شلوارک مورد نوشت و تا آنجا ماند تا 04:00 مطالعه به تصویب دو امتحان نوار (فلوریدا و میسوری).
مرتبط: چرا دانشکده حقوق هر باید کارآفرینی آموزش
و تجربه یک مزیت رقابتی ناعادلانه برای من برای بالا رفتن در برابر بازاریابان محتوا همکار من بوده است. از آنجا که از آموزش های حقوقی من، من استراتژی با رویکرد متفاوت است. این قانون من آموخت که چگونه به انجام تحقیقات گسترده، مدیریت وظایف دلهره آور و توسعه استدلال های متعدد - همه ابزارهای مفید برای بازاریابی محتوا.
می خواهید برای ارتقاء استراتژی خود را؟ در اینجا پنج روش چگونه یک وکیل آن را انجام دهید:1. ایجاد داستان فوتی و فوری.
حرفه قانونی است در ارتباطات استوار است. ما مصرف مسائل پیچیده، سپس ارائه داستان فوتی و فوری به قضات و داوران. آنچه برخی از افراد قادر به درک این است که داستان سرایی بزرگ با داستان شروع می شود. این در مورد پرسیدن سوالات درست است. این مورد درک مخاطبان خود را است.
داستان های بزرگ در چرا موضوع را به دیگران مهم تمرکز خواهد کرد. قصه گوهای / وکلا کشف حواس پنج گانه انسان، در حالی که با توجه دولت یک شخص از ذهن است. این نیز مسئله دشوار از یک استراتژی بازاریابی محتوا: چرا باید مراقبت از مشتری خود را؟ و چگونه تلاش های بازاریابی خود توجه خود را حفظ؟
بنابراین، ساخت کمپین بعدی خود را با پاسخ دادن به سوالات مشتریان. به هر داستان یک پس زمینه رنگارنگ با یک تنظیم، اوج و وضوح.
آیا این به معنای متقاعد چشم انداز به یک نسخه ی نمایشی امتحان کنید یا پیوستن به یک وبینار - یا هر چیز دیگری - وظیفه پایین می آید به به مردم توانایی اعتماد نام تجاری خود را. و به همین دلیل داستان فوتی و فوری به خوبی کار.2. حل مسائل واقعی است.
حرفه قانونی است در مورد حفظ قانون است، اما در واقع استفاده از آن را ندارد. وکیل مدافع به مسئله نقطه آموزش داده است. این بدان معناست که ما نگاهی به پیدا کردن موضوع واقعی در میان یک پشته از اطلاعات پیچیده و دشوار.
بنابراین، به جای تمرکز بر علائم مشتریان خود، شیرجه رفتن عمیق تر برای پیدا کردن علت ریشه ای مشکلات خود را. آنچه آنها را تیک؟ خواسته های بی امان آنها چیست؟
در حالی که وکیل مدافع در حقایق تکیه می کنند، بازاریابان محتوا تا حدودی متفاوت است که در آنها نیاز به بررسی داده های کمی و کیفی. از محصول به تکرار جلسه، یادگیری مشکلات مشتریان خود را. سپس، با استفاده از این دانش برای تولید محتوای ارزشمند است. ایجاد کتاب های الکترونیکی، infographics و پست های وبلاگ که راه حل واقعی را ارائه خواهد کرد.
توسعه یک چشم مشتاق برای جزئیات بیشتر و جلوگیری از شاه ماهی قرمز است. سپس، با استفاده از مهارت های که برای تبدیل چگونه تیم خود را تولید محتوا.3. پایبند به برنامه.
وکلا موفق دارای مهارت های سازمانی بی عیب و نقص. ما در رسیدگی به بسیاری از موارد به مطمئن شوید که چه در اطراف ما اتفاق می افتد.
گمشده مهلت در حرفه های حقوقی کسب و کار جدی است. اگر مختصر یک مشتری است با دادگاه در زمان ثبت نیست، که تاخیر ممکن است به طرح دعوی در دادگاه قصور منجر شود.
به عنوان یک بازاریاب محتوا، عواقب ممکن است به عنوان قبر باشد. اما شما هنوز هم باید تیم خود را به یک استاندارد بالا نگه دارید. مدیریت برنامه مطالب خود را روزانه. ایجاد یک هیئت مدیره Trello با وظایف واگذار شده. استفاده از CoSchedule برای کمک به شما مطالب مطابق منتشر می شود. و ایجاد مهلت نرم و سخت برای پروژه های بزرگ.
مرتبط: بن بست حقوقی اپل با اف بی آی را حریم تعصب یک ابزار بازاریابی
اگر مدیریت پروژه است قدرت خود را نه، ثبت نام در دوره های آنلاین و یا استخدام یک مربی به شما آموزش دهد. آموزش اصول اولیه به شما کمک خواهد فرآیندهای بازاریابی محتوای خود را ساده. و به یاد داشته باشید: مهلت مهم است. بنابراین، چوب به برنامه خود را.4. ارائه راه حل های متعدد.
محصول کار یک وکیل بسیار مهم است. این می تواند یک فرد حقوق مالکیت خود را به عقب و یا حتی یک زندگی را نجات دهد. به همین دلیل وکلا نه تنها توسعه یک راه حل برای یک مشکل.
وکلای نزدیک مسائل از زوایای مختلف. ما می دانیم چه وکیل مخالف می گویند قبل از او آن را می گوید. این همه در مورد پیش بینی پاسخ کسی و آماده سازی یک رد از قبل است.
بازاریابان محتوا تا حد زیادی می تواند از این مهارت بهره مند شوند، بیش از حد. به همین دلیل شما باید مطالب خود را در راه های خلاق حمایت می کنند. سعی کنید تجربه با بازاریابی تاثیر گذار و یا ایجاد اسنپ چت داستان. برای محتوای ایجاد شده توسط کاربر در اطراف یک رویداد زنده بپرسید.
حل مشکل باید توسط قوانین سختگیرانه محدود نیست. میزبانی جلسات طوفان مغزی با تیم خود را. سازماندهی یک مسابقه دوستانه میان همکاران خود را. هدف این است که به مردم فکر متفاوت است.
نکته این است، می مسیرهای چندگانه به موفقیت وجود دارد. همیشه راه حل دیگری برای مشکل شما وجود دارد.5. دنبال یک کد اخلاق.
وکیل مدافع باید به یک کد از استانداردهای حرفه ای توجه. اخلاق بسیار مهم است، در واقع، که وکلا نیاز به تصویب یک معاینه مسئولیت حرفه ای است.
هنگامی که مسائل اخلاقی بوجود می آیند، وکلا می توانید جهل اعتراف است. در عوض، آنها / ما باید با استانداردهای منطبق هستند. اگر نه، ما خطر از دست دادن مجوز است.
بازاریابان محتوا نیز باید اخلاق را دنبال کنید. با این حال، تمام شیوه های اخلاقی به آسانی آشکار نیست. بنابراین، با تیم خود را در مورد حال توسعه از دستورالعمل های داخلی صحبت کنید. کسانی که ممکن است نگرانی های مانند چگونه برای جلوگیری از سرقت ادبی و یا برای ایجاد محتوای مارک شفاف مربوط.
یک کد اخلاق تیم خود را یک خط پایه به دنبال است. این اطمینان خواهد داد که همه برگزار می شود مسئول اعمال خود. رفتار اخلاقی صدا تقویت حرفه ای در بازاریابی محتوا. این می افزاید: یک لایه دیگر از اعتماد بین مشتری و نام تجاری است.فکر می کنم مثل یک وکیل است.
مهارت های حقوقی من به من یک بازاریاب محتوای بهتر است. این ویژگی همان من را از دیگران جدا در صنعت بازاریابی.
مرتبط: 7 مراحل قانونی شما باید قبل از برون سپاری ایجاد محتوا را
بنابراین، آیا به عنوان من: رویکرد کمپین های بازاریابی آینده از نقطه یک وکیل از نظر. ایجاد داستان ارزشمند است. پایبندی به یک برنامه مجموعه ای. و به دنبال یک کد اخلاق. بهبود استراتژی بازاریابی مطالب خود را. فکر می کنم مثل یک وکیل است.

3 راه آسان برای دریافت بیشتر از نام تجاری خود را محتوایی B2B

برای رایگان، وبینار زندگی می کنند به ما بپیوندید و یاد بگیرند که چگونه به درایو درآمد با بازاریابی محتوا. لحن در 8/4 در 10:30 PT. اکنون ثبت نام کنید »
ارائه جذاب، مطالب مرتبط نام بازی در حال حاضر در بازاریابی است. اندازه کافی جالب توجه، به عنوان بازاریابان مرکز تلاش و سرمایه گذاری خود را در فعالیت محتوای رانده می شود، بسیاری از مبارزه با ایجاد محتوا. با توجه به مطالعه 2015 توسط موسسه بازاریابی محتوا، 54 درصد از بازاریابان B2B و 50 درصد از بازاریابان B2C "تولید محتوای جذاب" به عنوان یک چالش بالای اشاره کرد. این یک روند ثابت را برای پنج سال گذشته بوده است.
مرتبط: 7 گام برای یک بازاریاب محتوا تولیدی
مانند بسیاری از جنبه های بازاریابی، محتوای چیزی است که شما با از حق دور برنده است معمولا. تست و اندازه گیری رویکرد کمک خواهد کرد شما را در درک موضوعات و انواع محتوای ترین با مخاطبان خود را طنین انداز است. است اطلاعات بسیار بزرگ خارج وجود دارد در ساخت و ساز برای سفر خریدار، نوشتن برای افراد خریدار و در حال توسعه محتوا برای کانال های خاص وجود دارد. آیا برای مشق شب خود را دریافت و هوشمند در مورد ایجاد محتوا. هنگامی که شما شروع به دیدن نتایج از تلاش های شما، این سه مرحله آسان به گسترش موفقیت خود را با ساخت و ساز در چه کار می کند دنبال کنید.1. به اهرم است.
شما می خواهید به اهرم بهترین مطالب انجام خود را. برای قطعات فرم بلند مانند مقالات سفید و یا روزنامه ها، مجلات، در نظر بیرون کشیدن صدا به عنوان پایه و اساس گرافیک رسانه های اجتماعی استفاده کنید. شما می توانید این پست را به درایو به سند خود و گسترش تعامل خود استفاده کنید. اگر شما در حال توسعه دارایی های ویدئویی و Webinar ها، یک راه عالی برای اهرم آن است را به کلیپ های کوتاه از دارایی های خود را و استفاده از آنها به عنوان بخشی از یک استراتژی های اجتماعی. فیس بوک، نمایش مشخصات عمومی، توییتر و Snapchap همه فعال کردن پست ویدیو و میلیاردها نفر از مردم در حال تماشای هر روز.
بر اساس یک نظرسنجی 2016 توسط شورای ویدئو بازاریابی وب سایت، 61 درصد از کسب و کار با استفاده از ویدیو به عنوان یک ابزار بازاریابی است. سال گذشته، 66 درصد از آن کسب و کار شد با استفاده از ویدئو در همه. شکی نیست که شرکت به سرعت در آغوش ویدئو به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی خود وجود دارد، و با همین دلیل خوب - 72 درصد از کسب و کار با استفاده از ویدئو می گویند آن را افزایش داده است نرخ تبدیل وب سایت و 75 درصد از کل ترافیک اینترنت انتظار می رود که از فیلم آمده است.
مرتبط: اهرم قدرت غیر قابل انکار از بازاریابی فیلم در تمام سیستم عامل
یکی دیگر از راه های هوشمند به اهرم مطالب خود را در مورد توسعه مطالب خود را با یک روش مدولار از شروع فکر می کنم. برای مثال، در ییگر ما در حال حاضر همه از infographics مشتری ما ساخت در سبک های مدولار که اجازه می دهد تا بخش هایی از قطعه به راحتی برای به اشتراک گذاری اجتماعی تغییر کاربری شود.2. دریافت خلاق در مورد بازآفرینی.
بازآفرینی محتوای همه چیز در مورد تغییر تا فرمت. این یک فرصت برای دریافت خلاق و برخی از پاپ با دارایی های موجود خود را است. به عنوان مثال، اگر شما یک پست وبلاگ جامد است که خوانندگان را مشغول کرده بود، در نظر چگونه جنبه های وبلاگ می تواند به عنوان یک پادکست reimagined بود. شاید شما می توانید یک یا چند کارشناسان در مورد موضوع مصاحبه و عمیق تر در مورد مسائل، جذب جدید، مخاطبان گسترده تر با حداقل تلاش. همین رویکرد کار خواهد کرد اگر شما یک پادکست و یا پخش در حال حاضر ثبت. نظر به نوشتن یک وبلاگ از پادکست و یا پخش محتوایی که ممکن است با توسل به مشترکین خود را.
شما همچنین می توانید مطالب خود را با در نظر گرفتن شکل نوشتاری محتوا و تبدیل آنها به بیشتر گرافیکی، از بالا به از-قیف دارایی سبک نو خلق کردن. تقطیر پیام های کلیدی به ایده های اصلی و در نظر گرفتن ایجاد یک فرمت دادهنمایی یا کتاب.
من قبلا در مورد ساخت اینفوگرافیک های مدولار ذکر شده است. این عناصر تنها برای رسانه های اجتماعی بزرگ نیست، اما آنها می توانند یک پایه محکم برای یک کتاب است که می تواند با تلاش کمتر از شروع از ابتدا ساخته شده ایجاد کنید. ما همچنین در حال مشتریان با استفاده از این گرافیک برای علامت های رویداد، به عنوان بخشی از سخنرانیها و در دیگر راه های خلاق.3. یک سازنده.
ساخت و ساز در دارایی محتوای موجود خود یک راه عالی برای گسترش ارزش یک موضوع است. شروع با انجام بهترین پست های وبلاگ خود را، و فکر می کنم در مورد چگونه شما می توانید بر روی این موضوع را گسترش دهد. رفتن عمیق تر به یک یا چند جنبه از موضوع، ارائه اطلاعات به روز شده و آمار و یا نشان دادن یک مورد استفاده، روش همه بزرگ به انجام این. شما ممکن است یک پست توسط شخص دیگری است که دیدگاه های مختلف در موضوعات خود را پیدا کنید - نوشتن در مورد آن و دفاع از موقعیت خود را. همچنین در نظر رد پست اصلی خود را. شاید افکار خود را تغییر کرده است - و آن این است کاملا خوب است. بحث در مورد پست اصلی خود را، چرا شما هم اکنون متفاوت فکر می کنم و ارائه دلایل دیدگاه جدید خود را. این نوع از پست می تواند طلا محتوا!
مرتبط: ساخت یک فرآیند محتوای مشارکتی
با اعمال نفوذ محتوای مخاطبان خود را دوست دارد، خلاق در مورد بازآفرینی محتوا و ساختمان خود را در مورد موضوعات قوی، هر شرکت می تواند بیشتر از سرمایه گذاری محتوای خود را دریافت و رشد رسیدن به خود را. این که آیا شما بازاریاب زرنگ و دانا فقط به دنبال به دست آوردن بیشتر از مواد موجود خود و یا یک شرکت است که شروع از ابتدا، زیر این سه اصل به شما کمک خواهد محتوای بزرگ است که همواره تعامل مخاطبان ایجاد کنید.

چگونه کسب و کار متناسب با پازل از روانشناسی انسان


"آیا احساسات خود را به شما در جلوگیری از وارد شدن به فرصت؟"
وام بر اساس M.D.-کریس هدن و جیسون بالین، موسسان کلمبیا، و املاک و مستغلات شرکت پول سخت به بانکداران و REI 360، این سوال در میان دیگران در برخواهد داشت. هر دو وام و املاک و مستغلات بازارهای تقاضا سریع تصمیم گیری. اغلب، این تصمیم گیری سریع بیش از حد به شدت توسط احساسات را تحت تاثیر قرار، بنابراین روانشناسی انسان و کسب و کار موضوع ویدئو امروز است.
هدن و بالین بحث در مورد جوانب مثبت و منفی از احساسات در کسب و کار، و این که آیا کسب و کار باید بر شهود بر اساس عنوان سرد، حقایق سخت مخالف است. این نیز به اثرات منفی گرفتن بیش از یک مسئله کوچک تاکید و یا نادیده گرفتن مشکل که نیاز به توجه گسترش می یابد. در نهایت، موسسان توضیح دهید که چگونه همه این مربوط به بازار املاک و مستغلات و تاکید می کند که فرصت در هر دو بازار خوب و بد وجود دارد.
در نهایت، آنها نشان می دهد که شما "نگاهی به سخت در خود در شرایط خاصی و ببینید که اگر احساسات خود را در حال اجرا هستند را از شما دور و تصمیم گیری خود را برای شما."
بازی کلیک کنید برای بینش بیشتر در مورد مدیریت احساسات خود را در محل کار.
سازمان دیده بان فیلم بیشتر از مردمی در REI 360 در کانال یوتیوب خود را در اینجا.
مرتبط: بازاریابی آنلاین نیاز به گام های کودک قبل از کمربند سیاه
کارآفرین شبکه یک شبکه ویدئویی حق بیمه فراهم کردن سرگرمی، آموزش و پرورش و با الهام از کارآفرینان موفق و رهبران فکری است. ما با ارائه تخصص و فرصت هایی را برای سرعت بخشیدن به رشد نام تجاری و به طور موثر برای کسب درآمد محتوای ویدئویی و صوتی در تمام سیستم عامل های دیجیتال برای سبک کسب و کار توزیع شده است.
EN با صدها کانال برتر YouTube در کسب و کار عمودی همکاری و شرکای با توزیع در Entrepreneur.com و همچنین برنامه های ما در آمازون آتش، Roku و تلویزیون اپل فراهم می کند.

کافه ای ها

سایت خبری ربلک

رضا بیگدلی

9 ترفند کمتر شناخته شده درباره بهینه سازی نرخ تبدیل

حقیقت در مورد بهینه سازی نرخ تبدیل است که آن را تا به چیزی برای انجام با اینکه چقدر از شما در وب سایت خود و یا چقدر خوب سیگنال های اجتماعی خود را داشته باشد. بسیاری از کارآفرینان حضور بزرگ در رسانه های اجتماعی اما هنوز هم در تلاش برای گرفتن مشتریان بیشتر به خرید از آنها. در واقع با وجود در حال اجرا کمپین های بازاریابی و گران قیمت و به طور مداوم بهبود عوامل بهینه سازی موتور جستجو خود، بسیاری از صاحبان کسب و کار به طور کلی با نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه گذاری است.
اولین چیزی که هر بازاریاب و کارآفرین باید انجام دهید این است که مجموعه یک کریستال هدف هوشمند روشن و تعریف مجموعه ای از اهداف واقع بینانه است. اگر چه هیچ مشکلی با خواب در مورد outcompeting فیس بوک وجود دارد، آن یک هدف واقع بینانه به مجموعه ای برای راه اندازی شش ماهه خود را ندارد.
مرتبط: بهینه سازی نرخ تبدیل: از لوکس به یک ضرورت در سال 2016است هیچ یک سایز مناسب همه استراتژی وجود دارد.
تعریف نرخ تبدیل ممکن است جهانی، اما استراتژی شما باید پیاده سازی برای بهینه سازی نرخ تبدیل شما باید منحصر به فرد برای کسب و کار شما طراحی شده است. من نه ترفندهای کوچک شناخته شده است که ممکن است به شما کمک کند استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بهبود و افزایش نرخ تبدیل خود را مشخص کرده اند.
1. یکی از اهداف بیش از اندازه کافی است.
اگر شما انتظار برای تبدیل بازدید کننده به سرنخ، تشویق برای خرید محصولات محبوب خود را و جمع آوری آدرس ایمیل مشترک برای خبرنامه ماهانه خود را همه در همان صفحه، شما آن را انجام اشتباه است. شما باید یک هدف واحد برای کسب و کار خود را تعریف کنیم. سپس آن را به چند هدف دست یافتنی شکستن، و تنها با یک هدف در ذهن طراحی هر صفحه فرود.2. تراز قیف فروش و بهینه سازی فرایند تبدیل.
تمام آن می رود به استراتژی کسب و کار خود و روند فروش. این ضروری است به خط تا فرآیند بهینه سازی صفحه فرود خود را با قیف فروش خود را. به طور کلی، مشتریان که در حال رفتن را از طریق فرایند تبدیل را به پنج دسته گروه بندی می شوند.

    
غریبه - آنها مردم را به صورت تصادفی که در مورد شما شنیده اند. در این مرحله، تنها رسانه ای شما باید به تعامل با آنها وب سایت خود، صفحات فرود و تبلیغات.
    
کنجکاو - این گروه از بازدید کنندگان با پیشنهاد خود را شیفته و می خواهید به دانستن بیشتر در مورد کسب و کار خود را. بهترین استراتژی برای تبدیل آنها به مشتریان است که آنها را تغییر مسیر را به وبلاگ خود و آنها را فرصتی برای انتخاب کردن در است.
    
درگیر - در این مرحله، شما به نوعی از مقدار نشان داده شده اند، اما مشتریان بالقوه مطمئن نیستید که آیا آنچه شما پیشنهاد می نقاط درد خود را یا نه آدرس. ارائه آنها یک نسخه دانلود محاکمه و یا محصول نمونه راه های زیادی برای افزایش نرخ تبدیل می باشد.
    
کاربران - تبریک می گویم! در این مرحله، شما گزاره ارزش خود را ثابت کرده اند، موفق به فروش محصول خود را، و شما را ساخته اند پول کمی است.
    
طرفداران - داستان با خرید اول ختم نمی شود. اگر شما سعی می کنید برای سرگرم کاربران خود و افزودن ارزش به سرمایه گذاری خود را در راه حل خود، آنها را در مورد مراقبت از شما. این جایی است که مشتریان خود را به گسترش این کلمه، و دیگران را تشویق به استفاده از خدمات خود را.
مرتبط: این چیزی است که مکالمات نهایی فروش برای تلفن های موبایل مانند3. تنظیم پایه.
قبل از اینکه شما پیشرفت خود را پیگیری کنید، شما باید وضع موجود با جمع آوری داده های سنجش معتبر در مورد وضعیت فعلی کسب و کار خود را می دانم. نظارت بر خطوط خود را در میان مکانیسم دقیق ترین بدانید که آیا شما نرخ تبدیل خود را بهبود بخشیده اند یا نه.
اولین چیزی که شما باید به مجموعه پایه اصلی خود را است. هنگامی که شما سعی می کنید به مجموعه ای از اولین پایه خود، مطمئن شوید به تصرف اطلاعات زیر:

    
بودجه تبلیغات این سه ماهه
    
بازگشت سرمایه گذاری برای هر محصول
    
ترافیک آلی ماه گذشته
    
تعداد لیدهای گرفته شده در 30 روز گذشته.
    
تعدادی از بررسی آنلاین مثبت و منفی در مورد کسب و کار شما
    
نسبت بازدید کنندگان همراه در مقابل کاربران دسکتاپ
با تشکر از ابزارهای تحلیلی مانند تجزیه و تحلیل گوگل، این همه می توانند در عرض چند دقیقه انجام می شود. هنگامی که شما انجام گرفتن پایه اصلی خود را، شما باید در حرکت و پیاده سازی استراتژی های بهینه سازی تبدیل خود را.
به خاطر داشته باشید که شما باید برای اجرای آزمایش بهینه سازی خود را برای مدتی، به طوری تنظیم مدت زمان واقعی برای محاکمه خود، و گرفتن خطوط جدید به صورت روزانه. در واقع، رعایت این خطوط به شما کمک کند تا به راحتی انجام مقایسه جانبی توسط سمت و برجسته پیشرفت شما را.4. کاوش شخصیت مشتری خود را.
شما هم می توانید با استفاده از روش مشارکتی مثل نقشه همدلی به کشف بیشتر در مورد شخصیت مشتری خود را، و یا تکیه بر ابزار دیجیتال مانند Typeform و Qualaroo به برخی از سوالات مشروط از بازدید کنندگان خود را بپرسید در حالی که آنها گشت و گذار وب سایت خود را.
مرتبط: چرا نتایج زندگی واقعی آیا انتظارات را برآورده خریدار شخصی5. به حداقل رساندن حواس او را پرت.
در حقیقت، دستیابی به نتایج مطلوب زمانی ممکن است که شما در محیط ها برای بازدید کنندگان خود را برای تبدیل به مشتریان آماده کند. لیزر، هدف قرار دادن بخش مشتریان خود و ارائه دقیقا همان چیزی بازدید کنندگان خود را می خواهید می توانید آنها را آغاز کند به انتخاب کردن در. در مقابل، نشان دادن آگهی ها منحرف و تبلیغات می تواند از سر باز کردن خریداران بالقوه خود و رها کردن نرخ تبدیل خود را به طور چشمگیری.6. اشکال استفاده از ساده شده است.
دانستن نام خانوادگی مشتری شما و تولد می بیش از حد از تفاوت را ندارد اگر او را از شما خرید نمی کنند. بنابراین، آنها را با پرسیدن سوالات زیادی در اشکال انتخاب کردن در شما دلسرد نشد. بهترین راه برای جمع آوری آدرس ایمیل است که برای طراحی فرم خود را به نشان می دهد یک زمینه را برای یک آدرس ایمیل و تماس به عمل دکمه برای انتخاب کردن اگر شما می خواهید به خلاق - این روش ممکن است برای همه بازدید کنندگان کار نمی کند - شما می توانید ارائه یک دکمه یکپارچه تا بازدیدکنندگان ثبت نام با استفاده از حساب رسانه های اجتماعی خود.7. در retargeting تاکید است.
هر مشتری مایل به اشتراک گذاشتن آدرس ایمیل خود را با شما و یا خرید محصول خود را در حال حاضر آنها در وب سایت خود زمین است. بهترین استراتژی به آنها را درگیر retargeting است. شما می توانید کوکی ها در وب سایت خود استفاده کنید و جمع آوری داده ها در مورد آنچه آنها دوست دارید بیشتر. سپس، سفارشی کردن استراتژی تعامل خود را، خیاط، پیشنهادات خود را نسبت به معیار ها، و زمانی که آنها بازدید از صفحه فرود خود را به آنها یک پیشنهاد دیگر نشان می دهد.8. آیا به فروش برسانند.
هر چند که همه پایین می آید به دلار و ارقام، ارائه یک تجربه مشتری بزرگ می توانید نرخ تبدیل و درآمد خود را تاثیر مثبت.
حتی کسب و کار با دشواری شهرت چهره جهانی تبدیل بازدید کننده های جدید به مشتریان زیرا کاربران و بازدید کنندگان از گزینه های مختلف دیگر را انتخاب کنید مارک. از این رو، آن را بسیار بعید است که کاربران را به خرید اولین بار آنها به وب سایت شما است.
به جای ساخت پیشنهادات به هر بازدید کننده جدید، تجربه گشت و گذار خود را لذت بخش کنید و سعی کنید برای افزودن ارزش به زندگی خود را. وبلاگ نویسی یک سرویس افزودنی ارزش زیادی برای وب سایت های تجاری است. نرخ تبدیل خود را افزایش خواهد شد که شما به سادگی برخی از پست های با کیفیت بالا و کمک به مردم حل مسائل چند بدون پرداخت یک سکه.9. ارائه یک تجربه خرید شفاف است.

هنگامی که یک کاربر را می سازد ذهن او تا قبل از خرید از وب سایت خود، او در حال حاضر تصمیم به اعتماد کسب و کار خود را. به یاد داشته باشید که این اعتماد می تواند آسیب دیده اگر شما شفاف با مشتریان خود را نمی. هنوز کاربران در صفحه پرداخت با اضافه کردن هزینه های پنهان، نرخ حمل و نقل اضافی، مالیات، و غیره به جای تعجب نیست، ارائه قیمت واقعی، همه را شامل به دست آوردن مشتریان شادتر.


کافه ای ها

سایت خبری ربلک

رضا بیگدلی