کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

با آگهی جدید خود، به Chipotle می خواهد به شما را فراموش کرده ام مشکلات و سقوط آن در باز هم عشق

Chipotle به تازگی در حال حرکت خشن از آن است.
سریع زنجیره مکزیکی گاه به گاه قطعا طرفداران وفادار خود، اما آن را به حال به تعمیرات اساسی شیوه های سلامت و ایمنی خود را پس از آن هوای کولی شیوع E. که 60 نفر در بیش از 10 ایالت در اوایل سال جاری تحت تاثیر قرار. و در همین هفته، اجرایی که منجر به چرخش، بازاریابی و توسعه افسر ارشد علامت گذاری به عنوان Crumpacker، دستگیر و به اتهام در اختیار داشتن کوکائین است.
مرتبط: Chipotle به چهره پرونده های حقوقی مسمومیت غذایی در کالیفرنیا و مینه سوتا
مسلما، آن را حس که این شرکت خواهید به بازگشت به زمان ساده تر، و یا حداقل زمانی که CDC و NYPD را جلوه بیش از فعالیت های خود را روز به روز و بدترین مشکل آن بزرگ کمبود گوشت خوک بود.
به این منظور، روز گذشته، این شرکت را از یک فیلم کوتاه انیمیشن به نام "یک داستان عاشقانه."

تبلیغات زیر دو رقیب مادام العمر (او اجرا می شود یک موضع لیموناد، او به فروش می رساند آب پرتقال) به عنوان آنها رشد امپراتوری خود را، تا یک روز شیوه overzealously خودکار کسب و کار خود را تا پایان کاملا به معنای واقعی کلمه تبدیل بر روی آنها، الهام بخش آنها را کنار گذاشته اختلافات مرکبات خود، پیوستن نیروها و بازگشت به اصول.


سایت خبری ربلک

رضا بیگدلی

شما می توانید از 3 اشتباهات عمومی اخیر مایکروسافت بدانید

ما همه برای نوآوری و شکستن قالب اینجا در کارآفرین هستید، اما یک بار در در حالی که، چیزی است که برای سادگی ماندن در خط خود را گفت وجود دارد.نگاهی مایکروسافت. این یک شرکت بزرگ با تعداد زیادی از قطعات متحرک است، به عنوان مدیر عامل شرکت اخبار بازسازی مشهود ساتیا نادلا این هفته پس از خروج COO کوین ترنر اعلام کرد. و در حالی که غول تکنولوژی در اوایل تابستان امسال توسط ضرب و شتم از Salesforce به دست آوردن LinkedIn برای 26200000000 $ یک چلپ چلوپ، سال است به سختی نیمی بیش از، و شرکت در حال حاضر به حال برای مقابله با تعداد انگشت شماری از لحظات PR شرم آور با ماندن نیست درست به خودی خود .در ماه مارس، ایکس باکس یک حزب در 2016 کنفرانس توسعه دهندگان بازی در سانفرانسیسکو برگزار می شود. محل برگزاری که در آن رویداد برگزار شد ساخته شده است که پاسخ رک و پوست کنده کلیشه به استخدام زنان در لباس دختران مدرسه به رقص در حزب.های مرتبط: آیا مایکروسافت ایستاده به دست آوردن از آن $ 26.2 میلیارد کسب لینکداین؟شرکت کنندگان نگران بودند و سر ایکس باکس فیل اسپنسر صادر عذرخواهی قاطعانه دقت کنید، اشاره کرد که "ما ایکس باکس و مایکروسافت ارائه شده در راه است که کاملا سازگار نیست و یا تراز وسط قرار دارد به ارزش های ما بود." ظاهر این حادثه تحت الشعاع هر اراده خوب ناشی از این واقعیت است که مایکروسافت نیز زنان 16 خود را در ناهار بازی در همان کنفرانس برگزار شده بود.در همان ماه، شرکت نورد از یک chatbot به نام تی که به صحبت می کنند به عنوان یک هزاره بود بود. مورد، توییتر زیستی ربات به شرح زیر است: "حساب رسمی تی، مایکروسافت خانواده A.I. از اینترنت که کردم لرز صفر در ادامه شما را صحبت دقیق تی می شود."مرتبط: چگونه برای ساخت یک نام تجاری است که مخفف آزمون زماناما به سرعت، ورزش در یادگیری ماشین را به یک پلت فرم الگوریتمی برای همه شیوه ای از نژادپرستانه متخاصم، پیام های جنسی همجنس تبدیل شده است. مایکروسافت حذف توییت توهین آمیز ترین، و حساب در حال حاضر محافظت می شود. کاربران کمتر از تحت تاثیر قرار گرفتن.و این هفته، در تلاش برای یک بار دیگر رسیدن به جوانان، مایکروسافت تصادفا. یک کاربر توییتر به نام پاتریک Burtchaell یک تصویر از یک ایمیل هم اتاقی خود را دریافت کرد دعوت او را به رویداد Internpalooza شرکت در سیاتل به اشتراک گذاشته.خط موضوع بود "هی کارآموز BAE <3" و آن فقط بیشتر انقباض غیر ارادی ماهیچه آور از وجود دارد، توصیف پس از حزب به عنوان ارائه "نامزدی هلا، مقدار زیادی از dranks" و "بهترین ضربه،" و امضاء با "جهنم بله به گرفتن در یک شب دوشنبه روشن می شود. "مرتبط: 8 ارزش هر شرکت باید زنده توسطمایکروسافت تایید کرد که ایمیل به انگلستان سایت فن آوری ثبت نام واقعی بود، و در بیانیه ای توضیح داد که آن را "ضعیف بیان و نه در راستای ارزش های ما را به عنوان یک شرکت است." که کلمه وجود دارد دوباره - ارزش.نگاه کنید، ما درک می کنیم که مایل به رسیدن به یک جوان، مخاطبان گسترده تر و تکان دادن شهرت موقر و گردن کلفت. شما نمی خواهید به مانند یک مادر به طور منظم، شما می خواهید به یک مادر سرد است. اما لحاف کشی است یک نگاه بزرگ برای هر کسی، به خصوص اگر آن ها جانبداری بی اثر است.

توصیه ما، مایکروسافت؟ کشف کردن آنچه شما می خواهید ارزش خود را به سراسر هیئت مدیره و شاید سعی نکنید خیلی سخت به سرد. فقط خودت باش.


سایت خبری ربلک

رضا بیگدلی

می توانید تصور ورزش شما بیشتر مناسب؟

عقل متعارف به ما می گوید که ورزش کمک می کند تا از بین بردن استرس. اما برای کسانی که کمتر ورزشی تمایل، این ایده از رفتن به سالن ورزش، بیشتر احتمال دارد به آنها را شکستن در عرق سرد است.
پس چه اگر راه برای دریافت نتایج بدون نیاز به ورود زمان بر روی تردمیل وجود دارد؟ این پرسشی است که بی بی سی دو سری به من اعتماد، من یک دکتر به دنبال پاسخ در قسمت اخیر است.
قسمت یک آزمایش بررسی یک تکنیک به نام تصاویر موتور توسط پروفسور تونی کی از دانشگاه نورث هامپتون انجام برجسته شده است. کی قدرت ماهیچه های ساق پا شرکت کنندگان با آزمایش چقدر سخت آنها می توانند در مقابل یک سطح مجهز به سنسور فشار اندازه گیری شد. سپس، او با استفاده از سونوگرافی برای ثبت حجم عضلانی است.
مرتبط: این ناز، ربات کوچک می خواهد شما دوستان بهداشت شخصی
داوطلبان خواسته شد تا خود را کنار بگذارند 15 دقیقه در روز در مورد ورزش است که آنها تحت نظارت کی فکر. هنگامی که آنها دوباره امتحان یک ماه بعد انجام شد، عضلات شرکت کنندگان به طور متوسط ​​8 درصد قوی تر بودند. چطور اتفاق افتاد؟
کی میزبان مایکل موسلی گفت که به این دلیل که داوطلبان مشتاقانه فکر در مورد جنبش های عضلانی، هنگامی که زمان به سعی کنید تمرینات دوباره آن آمد، "بهتر است که استخدام عضلات در مد منظم کردم به طوری که آنها می تواند درصد بیشتری از عضله فعال شدن که تولید نیروی بیشتر و به طوری که آنها قوی تر شد. " کی همچنین این استراتژی تجسم برای مردمی که در حال مجروح و کار به سمت گرفتن قدرت خود تماس توصیه می شود.
مرتبط: آیا می خواهید برای الهام بخشیدن به کارکنان خود را؟ گرفتن برخی از خواب.
و این است که تنها گواه نقش مغز در حال توسعه قدرت است. مطالعه 2014 در مجله فیزیولوژی اعصاب منتشر شده نشان می دهد که آموزش تصویرسازی ذهنی کمک کرد کسانی که با عضلات مچ ضعیف دست آوردن دوباره بیشتر از قدرت خود را در مقایسه با کسانی که از روش استفاده کنید.
به نظر می رسد که شما باید ارتباط ذهن و بدن را دست کم نگیرید.

5 راه برای پیوستن به صفوف از شرکت های نوآورانه ترین در جهان

هر چند TweetDeck به قبل ایجاد شده است تا به حال به مدیریت جریان توییتر، گاسکوئین متوجه کاربران مورد نیاز اتوماسیون بیشتر و دسترسی به دیگر سیستم عامل. بدون تمرکز زوم خارجی خود را در چه پلت فرم اجتماعی نداشت، او ممکن است هرگز که راه حل ایجاد کرده اند.
اغلب، بهترین نوآوری از تازه های صنعت و یا کارمندان در سطح پایین تر زنجیره کسب و کار آمده است. این پیشرفت ها ارائه ساده، راه حل های بصری، حتی به چالش های پیچیده. بنیانگذاران حال بارگذاری - که هرگز در صنعت تاکسی کار کرده بود - در کرایه گران کابین، انتظار طولانی و استانداردهای پرداخت کثیف نگاه کرد و گفت، "ما می توانیم بهتر انجام دهید."
در نتیجه، سیستم مبتنی بر برنامه آسان برای رزرو خودروهای شخصی بود. و مصرف کنندگان آن را دوست داشتم. اما چگونه، دقیقا، آیا شما یک تغییر مشابه در صنعت خود را تکرار؟پرورش ذهنیت خارجی.
شرکت اغلب در تلاش برای نوآوری. بسته به اندازه شرکت، سلسله مراتب آن ممکن است خلاقیت را خفه، ترک تفکر خود را در زنجیره ارزش های موجود و پیش بینی درآمد تا جاسازی شده است که آن را رد ایده هایی که الگوی خود را متناسب نیست.
نتیجه؟ تفکر راکد خواهد یک شرکت را بکشند. بنابراین، کارآفرینان باید از خارج در به طور مداوم ایجاد کنید. برای کمک به شرکت خود را توسعه یک ذهنیت خارجی، سعی کنید این پنج راهنمایی:1. فکر می کنم مثل یک طراح با در نظر گرفتن کاربران است.
برای ایجاد چیزی لبه برش، به چالش کشیدن وضع موجود است. نمایش محصول خود را از طریق چشم یک خارجی، به دنبال معایب طراحی که کاربران احتمالا نقطه خواهد شد. طراحان در کسب و کار ایجاد راه حل های زیبا، همین دلیل است که بسیاری از نوآوری های بزرگ در سال های اخیر از ذهنیت طراحی برای اولین بار آمد هستند.
Airbnb را یک مثال است. این اولین شرکت به منظور بهبود در مدل زمان-سهم نیست، اما طراحان آن شرکت خود را با ساخت سایت شرکت بسیار کاربر محور افتراق داد. تفکر طراحی و یکم کمک کرده است مورد پسند عامه شرکت ها از GE بهداشت و درمان به بانک از غرب، و در حال حاضر آی بی ام، توسط آنها را مجبور به در نظر گرفتن کاربران و قابلیت برای اولین بار، به جای ویژگی های آنها فکر می کنم کار خواهد کرد.
مرتبط: تفکر طراحی - آیا برای من و شما؟2. افراد استخدام که عملکرد متقابل هستند.
کل تیم خود را، نه فقط رهبری، نیاز به در هیئت مدیره باشد با این مفهوم تفکر مانند یک خارجی. با این حال رو به جلو فکر شما در نظر خودتان، تیم فروش خود را ممکن است تمایلی به انطباق با استراتژی های جدید. برای کمک به حل این مشکل، به شرکت خود را عبور کاربردی طوری که هر کس یک خارجی در برخی از نقطه است.
فناوری خواستار آن است که تیم های نوآورانه نشان دهنده ترکیبی از مهارت ها، بدون در نظر گرفتن صنعت. کارکنان شرکت جدید خود را با "افراد پای شکل،" و یا کارگران با "برش" از تجربه و تخصص در زمینه های مختلف، که می تواند در سراسر بخش کار برای ایجاد یک تیم واقعا متقابل کارکردی.
ایجاد محصول و تجربه کاربر شدیدا این روزها در هم تنیده، به ویژه هنگامی که آن را به تحویل دیجیتال می آید. چرخه سنتی از طریق خدمات تحقیق و توسعه و مشتری است تبدیل به سریع تر و کوتاه تر، نیاز به افزایش همکاری. مردم از بخش های مختلف باید با هم کار کنند به مبادله ایده دستیابی به موفقیت، فشار از طریق نمونه سازی سریع، انجام آزمایش و ساخت محصول واقعی.3. محصول خود را توضیح به یک 5 ساله.
شما نمی توانید بیشتر از یک ذهنیت خارجی از شما می توانید با یک کودک است. قبل از رفتن به بازار، بپرسید که آیا شما می توانید محصول خود را به یک kindergartener توضیح دهد، با شماره گیری تماس زبان خود را از عبارات اصطلاحات مخصوص یک صنف صنعت و فوق العاده علمی به کلمات است که هر کسی می تواند درک.
ساده تر توضیح شما، مردم هستند بیشتر احتمال دارد به درک استفاده از محصول و یا خدمات و از آنها بهرهمند شوند. هر چیزی می تواند به سادگی به شرح - از صفحات تکتونیکی به کنترل کابین خلبان - بنابراین بهترین کار خود را به تمرکز بر شنونده، به جای سلسله مراتب و تعداد فروش.4. محموله ای در ایده های گذشته است.
ایجاد چیزی جدید و مفید همیشه باید هدف خواهد بود، حتی اگر شما را با اتکا به ایده های شخص دیگری آغاز خواهد شد. اما هنوز هم که صنعت با مجموعه ای جدید از چشم reentered - خدمات وب آمازون (AWS) یک مثال عالی از یک شرکت که یک صنعت بدون ایجاد یک راه حل جدید است مختل شود.
آمازون تکنولوژی ابر اختراع نکردم؛ آن بود که حتی در کسب و کار ارائه خدمات فن آوری است. اما فرآیندهای داخلی خود را برای اجرای یک شرکت بزرگ مقیاس خیلی خوب بودند، رهبری آن تصمیم به ایجاد یک گزینه است. امروز، به دلیل اولیه "خارج از مجموعه« آمازون، AWS تولید بیش از 1.5 میلیارد $ در درآمد و یک نقش کلیدی در موفقیت بزرگتر این شرکت ایفا می کند.5. راه اندازی تنها زمانی که بازار آماده است.
به یاد داشته باشید که زمان کلید موفقیت محصول خود را است. حتی ایده های درخشان شکست اگر راه اندازی آنها را قبل از بازار آماده است. آمار از بازار خیلی زود است، و هیچ یک از نیاز به محصول خود را ببینید. آمار خیلی دیر شده، و مشکل آدرس خدمات خود را در حال حاضر حل شده است. چرا جهان نیاز به محصول خاص خود را در این لحظه؟ اگر شما می توانید به این سوال پاسخ دهد، مفهوم خود را نیاز به تصفیه شود.
مرتبط: چگونه به زمین ایده درخشان خود را بدون اینکه مردم شما نیاز احساس احمق
مانند آنچه گاسکوئین توسط فکر کردن بافر انجام داد - - حتی اگر شما برای اولین بار به ابداع یک راه حل نیست، شما می توانید یک را تمدید ارائه با اعمال نفوذ صلاحیتهای اصلی خود را. ایجاد محصولات جدید و یا بهبود در ایده های شخص دیگری کافی نیست: شما نیاز به یک چشم انداز تازه برای رقابت و بازار یک محصول پیش از این هرگز دیده می شود.

استراتژی جمله برای نوشتن طرح کسب و کار فوتی و فوری

طرح کسب و کار می تواند خسته کننده.
مردم الک را از طریق مبارزات و رزین متعددی معمولا 100 دیده درست مثل مال شما قبل از قهوه صبح خود را. پس چگونه می تواند توجه خود را به شما گرفتن؟ کار خود را به ایستادگی کردن در یک بازار شلوغ دردناکی؟
به عنوان یک تولید کتاب به صفحه نمایش، آموخته ام که آیا برای فیلم، بازاریابی و یا املاک و مستغلات، پاسخ شگفت انگیزی ساده است: با دقت سادگی یک logline قدرتمند به عنوان جملهی آغازین خود را.
توجه کنید من ساده نوشت - آسان نیست.
اکثر مردم از بوش یکی، و یا حتی زمین آسانسور شنیده ام، اما سه مشکل معمولا بوجود می آیند که در تلاش برای ایجاد این مورد را ارزیابی مهم است.
یک مسئله این است که اکثریت مردمی هیچ ایده از کجا شروع. دوم این است که یک بار آنها را در واقع انجام آهنگسازی چیزی، آنها نمی دانند که چگونه به آن پوست کندن به یک جمله. سوم، و بدتر از همه، آنها یک جمله است که به طور کلی آن در واقع نه کمک به آنها فروش هر چیزی را طراحی کنند.
اجازه دهید به مقابله این موضوع برای اولین بار از کجا شروع کنم.
قبل از قرار دادن قلم به کاغذ، تمرکز صرفا بر روی چه منحصر به فرد در مورد ایده خود، آیتم و یا گزاره کسب و کار است. آنچه در آن است که آن را از دیگران در حال حاضر در جهان مختلف باعث می شود؟
اگر شما جواب نمی دانم، شما قادر نخواهد بود به فروش آن به هر حال پس از آن کاملا کلیدی را برای شما به شناسایی این جلو. اگر شما در مورد آن فکر می کنم، هر کس می خواهد چیزی براق، جدید و مختلف به طوری که به عنوان پایه از ابزار فروش خود را.
حال با استفاده از یک مثال از سنگ فرشهای شرکت خود را در نرم افزار جدید سفر. اول، آنچه آن را می سازد از نرم افزار سفر؟ چه منحصر به فرد در مورد این برنامه خاص آن که از دیگران در همین زمینه است.
بعد، کشف کردن نیروی محرکه. چه انگیزه ضرورت برای مورد، ایده و یا گزاره کسب و کار؟ چرا نیاز به این آنقدر بزرگ است؟ آیا کارکنان سفر از همیشه قبل از.
در نهایت، چه اتفاقی می افتد اگر شرکت تصمیم می گیرد برای رفتن نیست با پیشنهاد خود را و این نرم افزار استفاده نمی شود؟ آیا شرکت در درخواست سفر های قدیمی که به صورت دستی پردازش می شود فرو رفته؟
عواقب تصرف در به دست آوردن که بسیار مهم آنچه ارائه می تواند یک محرک قوی "بله."
پس از تعیین پاسخ به سوالات فوق، پیش نویس خشن logline می تواند چیزی شبیه به این، "بسیاری از کارمندان بالا ما در سفر هر سال، به طوری که یک برنامه است که توانایی به خاطر سپردن سفر شخصی تنظیمات تجربه خود را می توانید به طور بالقوه نجات هزاران نفر از شرکت ما بر هزاران دلار در ساعت ورودی. "
در حال حاضر روند همه چیز در مورد برش آن پایین است.
مرتبط: 13 نکته برای نحوه ارائه یک سرمایه گذاران پیچ به سادگی نمی تواند پایین روشن
چرا؟ از آنجا که این روز، هیچ کس هم به طوری که اگر شما در حال رفتن برای گرفتن توجه، شما باید آن را به سرعت است.
سال پیش، من به تظاهر من مصرف 5 $ از کیف پول من برای هر کلمه در صفحه گفته شد. با تورم، من که به 10 $ اقتباس کرده ام، و آن را یک سیستم است که من به خوبی در خدمت است.
علاوه بر حکومت $ 10 من، من هم نگاه کنید که در موارد در حکم من را کمک نمی کند من آن را به فروش برساند. به عنوان مثال، آن را با بیش از حد بسیاری از صفت گرفتار؟
در تفاوت بین "نام تجاری جدید، بالای خط، دستی شیک پوش، پاک کردن خود میفشرد" و نگاه "پاک کردن خود میفشرد جدید است."
در نقل قول اول، بخش ویژه - پاک کردن خود wrings - در میان بیش از حد بسیاری از صفت خاک سپرده شد.
برش فقط هفت کلمات یک تفاوت بزرگ در به دلیل آن به ارمغان می آورد تمرکز را بر روی آن عنصر مهم است. برش آگاهانه می توانید به عنوان مثال پیش از آن برای بهتر و همچنین تغییر دهید: "بسیاری از کارکنان ما سفر تا برنامه ای است که حفظ سفر خود تنظیمات تجربه ما هزاران دلار در ساعت ورودی را نجات دهد."
مرتبط: 5 تاکتیک بهترین پیچ من به عنوان یک سرمایهگذار فرشته شنید
آخرین و شایع ترین مشکل من را به اجرا است که اکثر فروشندگان فقط بیش از حد به طور کلی، با استفاده از جملات شروع که ایده خود را و یا صدای کالا مانند بسیاری دیگر خارج وجود دارد. در نتیجه، در حالی که آنها logline یا زمین آسانسور، آن است که در واقع آنها را برآورده نمیکند.
دیدن آنچه که یک تفاوت بزرگ بودن خاص به مثال قبل را می سازد: "هشت صد تن از سرور مجازی ما سفر، بنابراین برنامه ای است که حفظ هتل و هواپیمایی تنظیمات خود را به ما $ 10،000 در ساعت ورودی ذخیره"
یکی به عنوان مثال من می خواهم به استفاده از زمانی که توضیح می دهد چرا ویژگی همیشه جواب وجود دارد.
من یک کتاب در مورد یک زن، که جوانان خود را صرف درگیر در مواد مخدر، خرید و فروش کوکائین و خدمت به زندان آورده شد. متاسفانه، هیچ یک از این عناصر جدید و logline او منعکس شده است که: "داستان یک زن که عمر خود را صرف گرفتن و خرید و فروش مواد مخدر، در نهایت رفتن به زندان قبل از یادگیری چگونه است که واقعا زندگی می کنند"
مرتبط: 8 مشترک آسانسور پیچ اشتباهات، و چگونه به آنها ثابت
به نظر من، هیچ چیز تازه در مورد این داستان وجود دارد به دلیل آن را در کلیات به دام افتاده، مانند عبارت "یادگیری چگونه به واقعا زندگی می کنند."
این یک عبارت مبهم است که این کار در واقع شما هر چیزی را بگویم. هیچ چیز برجسته تفاوت بین این داستان و بسیاری دیگر مانند آن به دلیل جمله فروش آنقدر گسترده است. با تمرکز تنها بر روی جزئیات از داستان خود را، با این حال، من یک بزرگ، logline واقعا قابل عرضه در بازار گردد: "داستان یک زن، که در 19، فرار از بزرگترین کارتل مواد مخدر در تاریخ ایالات متحده"
من در حال حاضر و نه فقط یک زمین آسانسور و یا logline اما یک جمله درست است که به فروش می رساند ایجاد کرده اید. و آن هدف، درست است؟ ویژگی کلیدی برای فروش است، زیرا این ویژگی که مورد شما، ایده و یا گزاره کسب و کار خاص است.
به یاد داشته باشید، تمرکز بر روی آنچه ترین و منحصر به فرد در مورد آنچه که شما در حال فروش است. پس از ایجاد حکم خود را، برش عبارت $ 10 یک کلمه خود را به نسخه ساده ترین آن است. سپس جزئیات و یا جزئیات است که کار خود را به ایستادگی کردن از بسته تأکید شده است. این استراتژی جمله واقعا می تواند تفاوت بین راه رفتن دور دست خالی و فروش می شود.