کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

موتور Guzzi آغاز بکار MGX-21 رزمناو در استورگیس

اول ظاهر می شود به عنوان یک مفهوم در نشان می دهد EICMA در میلان در سال 2014، نرم و صاف کردن MGX-21 رزمناو موتور Guzzi در اولین رسمی خود را به عنوان قلعه پرواز در استورگیس موتور سیکلت رالی در داکوتای جنوبی در این آخر هفته ساخته شده است.

بر اساس مدل رزمناو کالیفرنیا شرکت، نام آلفا عددی اصلی دوچرخه برای آزمایش موتور Guzzi ایستاده بود، با 21 دلالت هر دو سال (1921) موتور Guzzi تولید اولین موتور سیکلت خود و اندازه چرخ جلو پرواز قلعه آغاز کرد.

در حالی که چرخ جلو است که همان تعداد جامد قابل توجه ما بر روی نمونه اولیه MGX-21 دیدم نه کاملا، نسخه تولید هنوز هم خرس بسیاری از sleekness و نگرش طراحی اولیه، و برخی از ویژگی های است که آن را کاملا متفاوت از baggers و مربیان ساخته شده توسط امثال هارلی دیویدسون، هند و پیروزی.

بیایید با استفاده سخاوتمندانه از فیبر کربن، یک ماده را که به طور سنتی بیشتر در دوچرخه ورزشی دیده می شود شروع می شود. می قطعات فیبر کربن یازده در پرواز قلعه، از جمله گلگیرهای، چرخ جلو وجود دارد، و خورجین (کیسه سمت) را پوشش می دهد. موتور Guzzi ادعا می کند 16 صرفه جویی در وزن کیلوگرم عنوان یک نتیجه.

نگاهی به جلو از دوچرخه و صیقل کاری بال خفاش به نظر می رسد بر خلاف هر گونه سهام صیقل کاری در رزمناو پیدا شده است امروز، با شیشه جلو اتومبیل تنوری منحصر به فرد و طراحی زاویه دار عقب مانده تر. این رزمناو نمی نگاه از محل در خیابان های شهر Gotham.

از طرف، روشن سر سیلندر قرمز و کالیپر Brembo ترمز این را از تقلید از دیگر دوچرخه محذوف که در حال حاضر تبدیل شدن به موضوع نسبتا استاندارد. اضافه کردن فیبر کربن و طراحی منحصر به فرد از چرخ و هیچ راهی این اسب نر ایتالیایی می تواند برای یک رزمناو آمریکایی دچار اشتباه شود.

فراتر از طراحی خالص، موتور Guzzi همچنین اضافه کرده است ویژگی های الکترونیکی است که احتمال بیشتری خواهد در بسیاری از ورزش امروز و دوچرخه ورزشی دو یافت می شود.

پرواز قلعه می آید با یک سیستم مدیریت الکترونیکی سوار با سیم است که شامل سه نقشه سوار: ولوچه برای دسترسی به اکثر قدرت و گشتاور، توریسمو برای تحویل قدرت نرم و صاف در سفرهای طولانی، و Pioggia برای باران و شرایط جاده صاف.

مدفون در داخل صیقل کاری است خوشه ابزار دوگانه ارائه تمام اطلاعات کلیدی از جمله شاخص دنده، متوسط ​​و لحظهای مصرف سوخت و دمای هوا.

سیستم سرگرمی می آید با یک رادیو AM / FM گره خورده است به 25 وات در هر کانال تقویت کننده متصل به یک جفت بلندگو، یک ماژول بلوتوث که می تواند به پنج دستگاه های میزبان، و یک سوکت USB برای دستگاه های خارجی مانند گوشی های هوشمند است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک پخش کننده موسیقی یا به مدیریت تماس های دریافتی.

یک بخش از پرواز قلعه است که همان به عنوان کالیفرنیا 1400 سی سی، 90 درجه عرضی موتور V- دوقلو است. آن را به همان انتقال و شفت شش سرعته و لگد کردن 97 اسب بخار ادعا (71 کیلو وات) و 89 فوت پوند (121 نیوتن متر) گشتاور.

دو کانال ABS به صورت استاندارد با چهار پیستون Brembos جلو و دو پیستون Brembos بیرون را به پرواز قلعه به توقف.

محدود کردن وزن است که در 752 پوند (341 کیلوگرم) است، که در مورد متوسط ​​برای یک بگر مشابه و صیقل کاری راه اندازی شده است.

موتور Guzzi نشان دهنده ظرفیت مخزن سوخت به عنوان 5.4 گالن (20.5 لیتر)، اما هیچ آمار و ارقام مصرف سوخت در دسترس قرار گرفت، پس از آن سخت است برای گفتن که تا چه حد شما قادر خواهید بود به پرواز قلعه بین توقف گاز.

یک نیت ما ممکن است این است که موتور Guzzi ادعا ارتفاع صندلی کم در 29 اینچ (740 میلی متر). با توجه به بسیاری از موبایل و baggers ساخته شده امروز در آمده در حدود 25 اینچ (690 میلی متر)، ما فکر می کنیم کم می تواند کشش تعریف کمی.

پرواز قلعه در نمایشگاه فروشنده انتظار می رود بعد از این سال، اما هیچ قیمت هنوز اعلام نشده است. با توجه به لیست کالیفرنیا در آمریکا 18490 $، ما تصور کنید که این دوچرخه جدید از موتور Guzzi خواهد شد در شمال آن آمده است، و این که قبل با استفاده از لوازم جانبی موجود است.



رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.