کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

پالس های الکتریکی سلول کشتن کمک به التیام سوختگی

اگرچه شوک الکتریکی با ولتاژ بالا می تواند باعث سوختگی، دانشمندان در بیمارستان عمومی ماساچوست اخیرا نشان داده شده است که استفاده از میدانهای الکتریکی پالسی (PEF) در واقع در درمان آنها کمک می کند. در یک فرایند شناخته شده به عنوان الکتروپوریشن برگشت ناپذیر جزئی، این کار را با کشتن سلول های پوست.
پژوهش در موش های آزمایشگاهی، که سوختگی در حالی که تحت بیهوشی عمومی دریافت کردند انجام شد. این موش پس از آن بود هر مورد پنج جلسه درمان PEF فاصله 20 روز از هم جدا. PEF خود را غیر تهاجمی است، و هیچ حرارت تولید نمی کند.
کاربردی در سایت سوختگی، پالس الکتریکی باعث منافذ کوچک به شکل در غشای سلول. اگر چه این می کشد سلول ها خودشان آن را برگ ماتریکس خارج سلولی سالم، همراه با ساختارهای اطراف آن از جمله عروق خونی. سلول های مجاور سپس تکثیر، فاکتورهایی که باعث رشد و ترمیم بافت آزاد.
در مطالعات موش، زخم در اندازه 58 درصد در پایان دوره 20 روزه کاهش می یابد. علاوه بر این، بهبود قابل توجهی در ظاهر کلی زخم و ساختار، چگالی و جهت الیاف کلاژن وجود دارد.
"ما نشان داد که کشته شدن برخی، اما نه همه از سلول ها در زخم در واقع می تواند کمک به بازسازی پوست و بدون زخم، می گوید:" دکتر الکساندر Golberg، که سرپرستی این پژوهش. "تفاوت اصلی بین این رویکرد و روش های مانند اولتراسوند و لیزر این است که آنها در کل بافت عمل می کنند، در حالی که درمان میدان الکتریکی پالسی کار می کند فقط در سطح سلولی، که ما انتظار نتایج درمان دقیق تر در آینده به عنوان ما قادر ارائه به هدف قرار دادن سلول های خاص. "
امید است که آزمایشات کلینیکی انسانی ممکن است به زودی دنبال کنید. مطالعه قبلی انجام نشان می دهد اثر تحریک الکتریکی بر روی زخم غیر سوختگی در انسان است.



رضا بیگدلی

کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.