کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

روشن کردن بلوتوث به فای قرار می دهد دستگاه های کاشته آنلاین

دانشگاه واشنگتن (UW) مهندسان یک راه جدید برای اتصال به اینترنت را به دستگاه های کم قدرت الکترونیکی مانند ایمپلنت مغز و لنز هوشمند را توسعه داده اند. سیستم های ارتباطی interscatter، که ایجاد انتقال Wi-Fi از سیگنال های بلوتوث منعکس با استفاده از بخشی از قدرت به طور معمول مورد نیاز، پتانسیل را دارد که تحت تاثیر همه چیز را از نظارت بر قند خون را به تقسیم صورتحساب کارت اعتباری.
Interscatter دستگاه های کم قدرت قادر به برقراری ارتباط با استفاده از تکنولوژی در حال حاضر موجود در دستگاه های رایج تلفن همراه، مانند بلوتوث، Wi-Fi و یا رادیو های ZigBee، به عنوان فرستنده و گیرنده برای سیگنال های منعکس شده عمل می کنند. و، به گفته محققان، آن را قادر به ایجاد این سیگنال Wi-Fi را در حالی که مصرف 10،000 بار انرژی کمتری برای آن نسبت به روش استاندارد است.
"به جای تولید سیگنال های Wi-Fi را در خود، تکنولوژی ما ایجاد Wi-Fi را با استفاده از انتقال بلوتوث از دستگاه های نزدیک تلفن همراه مانند ساعت های هوشمند، گفت:" Vamsi تالا، دانشیار پژوهشی در وزارت UW علوم کامپیوتر و مهندسی.
این نظام بر یک تکنیک ارتباطی شناخته شده به عنوان از backscatter امواج رادیویی (بازتاب منتشر امواج رادیویی در جهت که از آن منشأ)، برای فعال کردن دستگاه های به تبادل داده با دستکاری و منعکس کننده سیگنال موجود است.
کوچک و مکان اغلب دشوار الکترونیک کاشته شده در بدن انسان اغلب بدان معنی است که منابع قدرت محدود است، قرار می دهد که ارتباطات بی سیم معمولی از بازی است. به عنوان یک نتیجه، دستگاه های پزشکی مانند تماس با لنز هوشمند قادر به ارسال داده با استفاده از Wi-Fi به گوشی های هوشمند و بدون بزرگ، منابع قدرت خارجی دست و پا چلفتی است. این محدودیت ها نیز دیگر فن آوری های نوظهور مانند ایمپلنت مغز که reanimate اندام و یا نظارت بر اندام های داخلی محدود.

"حفظ عمر باتری در دستگاه های پزشکی کاشته بسیار مهم است، زیرا با جایگزین کردن باتری در تنظیم ضربان قلب یا مغز تحریک کننده نیاز به عمل جراحی و بیماران را در معرض خطر بالقوه از عوارض، گفت:" جاشوا اسمیت، استاد مهندسی برق و علوم کامپیوتر و مهندسی . "Interscatter می توانید از Wi-Fi برای این دستگاه ها کاشته فعال در حالی که مصرف تنها چند ده میکرووات از قدرت است."


رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی



بر اساس کار قبلی در این زمینه، محققان در شبکه های UW و سیستم های موبایل آزمایشگاهی و سیستم سنسور آزمایشگاه دستگاه های طراحی و ایجاد نمونه اولیه که به طور خاص هدف قرار دادن برنامه های کاربردی قبلا غیر عملی، ساخت interscatter سیستم های ارتباطی برای یک لنز تماسی هوشمند و ابزار کاشت ضبط عصبی که می تواند به طور مستقیم با گوشی های هوشمند و ساعت هوشمند ارتباط برقرار کند.
"اتصال بی سیم برای دستگاه های کاشته می توانید تبدیل نحوه مدیریت بیماری های مزمن، گفت:" ویکرام آیر، یک مهندسی برق دانشجوی دکتری UW. "برای مثال، یک لنز تماسی می تواند سطح قند خون بیماران دیابتی در اشک نظارت و ارسال اطلاعیه به تلفن زمانی که سطح قند خون پایین می رود."
به نشان دادن چنین اتصال، این تیم از یک ساعت هوشمند به ارسال سیگنال بلوتوث به یک لنز تماسی هوشمند مجهز به یک آنتن. این انتقال پس از آن تبدیل به یک "واحد تن" سیگنال با از بین بردن تصادفی برای نگه داشتن ارتباطات بلوتوث امن تبدیل شد، و سپس تفرق یافته برگشتی که سیگنال به طوری که داده از لنز تماسی می تواند به یک بسته استاندارد Wi-Fi به راحتی توسط هر قابل خواندن کد گذاری Wi-Fi دستگاه را فعال کنید.
"دستگاه های بلوتوث تصادفی انتقال داده با استفاده از یک فرآیند به نام تقلا، گفت:" شیام Gollakota، استادیار علوم کامپیوتر و مهندسی. "ما پیدا کرد به مهندسی معکوس این روند تلاش برای ارسال یک سیگنال تن واحد از دستگاه های بلوتوث را فعال کنید مانند تلفن های هوشمند و ساعت با استفاده از یک برنامه نرم افزار."
توسعه سیستم بود تمام قایقرانی آسان نیست، با این حال. یکی از مشکلات عمده مواجه می شوند که ایجاد یک سیگنال از backscatter است این است که یک تصویر آینه از سیگنال تولید شده در همان زمان، که می جود تا پهنای باند و نقش ویران کردن با شبکه هایی که از طریق کانال Wi-Fi را منعکس ارتباط وجود دارد. برای حل این مشکل، محققان UW یک تکنیک رادیویی شناخته شده به عنوان یک طرفه، که در آن نیمی از سیگنال مدوله (در این مورد تصویر آینه) است از فیلتر استفاده می شود.
"این بدان معناست که ما می توانیم پهنای باند فقط به عنوان به عنوان یک شبکه Wi-Fi استفاده کنید و شما می توانید همچنان دیگر شبکه های Wi-Fi بدون دخالت عمل می کنند، گفت:" UW برق دانشجوی دکتری برایس کلاگ.
تیم UW نیز نشان داد که تکنیک را می توان به فن آوری های بیشتر دنیوی، مانند کارت های اعتباری استفاده می شود. محققان نمونه های اولیه کارت اعتباری هوشمند است که قادر به تبادل داده ها به طور مستقیم با یکدیگر توسط تندرست تماس سیگنال های بلوتوث منتقل شده توسط گوشی های هوشمند ایجاد شده است. این تیم معتقد است که این فن آوری خواهد شد فرصت برای برنامه های کاربردی داخلی برای انجام وظایف تبادل اطلاعات ساده (مانند صورتحساب کاربران تقسیم تنها با ضربه زدن کارت های اعتباری خود را با هم) که به طور معمول نمی ممکن است فراهم می کند.
"ارائه توانایی برای این اشیاء روزمره مانند کارت های اعتباری - علاوه بر دستگاه های کاشته - برای برقراری ارتباط با دستگاه های تلفن همراه می تواند قدرت اتصال در همه جا از بند باز کردن، گفت:" Gollakota.
این تکنیک های جدید خواهد شد در یک مقاله در 22 اوت در انجمن گروه محاسبه ی ماشین ویژه بهره در ارتباطات داده ها (SIGCOMM 2016) کنفرانس در برزیل ارائه شده است.


رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.