کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کاوشگرهای وان آلن ضبط چگونه کمربندهای تابشی زمین پاسخ به طوفان خورشیدی غول پیکر

با توجه به مقاله توسط دانشمندان ناسا در مجله پژوهش های ژئوفیزیکی منتشر شده، یک رویداد آب و هوای فضا نادر از نوعی که می تواند فن آوری وابسته به ماهواره های آینده مانند شبکه های قدرت و شبکه های ارتباطی آسیب در فقط در لحظه مناسب در مارس 17، 2015 رخ داده است . در این ویدئو ناسا تولید زیر را توضیح دهید کمک می کند تا آنچه را که آموخته زمانی که یکی از پروب تحقیقات دوقلوی وان آلن خود را از طریق یک شوک از یک فوران تاج (یک انفجار ماده خورشیدی از خورشید) منتقل می شود.
هنوز اطلاعات دانشمندان در مورد وان آلن کمربند، که اولین بار در سال 1950 کشف شد یاد بگیرند. کمربند عظیم، حلقه شیرینی به شکل ذرات باردار که دایره سیارات مغناطیسی مانند زمین هستند. آنها حاوی اشکال به خصوص خطرناک تابش، در محل توسط میدان مغناطیسی اطراف این سیاره برگزار شد، و متورم شده و کوچک در پاسخ به تغییر شرایط در فضا. این فعالیت ممکن است نقش مهمی در حفاظت فضای درونی زمین از تابش بازی، اما آن را نیز تهدیدی برای فضانوردان و سفینه های فضایی که در کمربند دور.
درک این که چگونه کار کمربند در حال تبدیل شدن مهم تر به عنوان جهان بیشتر وابسته به تکنولوژی ماهواره ای تبدیل می شود. به همین دلیل، در ماه اوت سال 2012، ناسا دو کاوشگر ون آلن به مدار زمین راه اندازی شد.
اثرات شوکهای بین سیارهای تمایل به بسیار موضعی. اگر فضانورد و یا یک فضاپیما است در دقیقا در جای مناسب که آن اتفاق می افتد نیست، ممکن است این رویداد در تمام ثبت نام نیست. خوشبختانه، در این مورد پروب وان آلن در دقیقا در جای مناسب بود. طوفان مارس 2015 رویداد دراماتیک ترین از نوع خود در دهه گذشته بود.
به عنوان شوک به کمربند تابشی بیرونی ناودان، کاوشگر ثبت یک پالس ناگهانی الکترون انرژی به سرعت های شدید - تقریبا به عنوان سریع به عنوان سرعت نور است. نبض الکترون بنابراین کوتاه مدت که انرژی خود را در عرض چند دقیقه از بین می رود بود. اما الکترون پشت یک محیط بسیار پویا در کمربند وان آلن سمت چپ، با امواج الکترومغناطیسی طولانی برای روز. پنج روز بعد - مدت ها پس از اثرات دیگر از طوفان پایین فوت کرده است - پروب افزایش تعداد الکترون های دارای انرژی به سطح و حتی بالاتر. داشتن چنین یک افزایش بزرگ بسیار بعد نشان می دهد که فرآیندهای برق منحصر به فرد زیر از طوفان است. الکترون در حال حرکت با این سرعت می توانید دست کشیدن از مدار و به شدت آسیب بافت زنده است.
"شوک تزریق - به معنی آن تحت فشار قرار دادند - الکترون ها را از بخش بیرونی مگنتوسفر عمیق در داخل کمربند، و در این فرآیند، الکترونها انرژی به دست آورد، گفت:" شری Kanekal، نویسنده برجسته کاغذ و معاون دانشمند ماموریت برای کاوشگرهای وان آلن در مرکز پرواز فضایی گودارد ناسا در گرین بلت مریلند.

به عنوان دانشمندان داده جمع آوری از چنین رویدادهایی، آنها می توانند مقایسه و تضاد آنها، در نهایت کمک به ایجاد مدل های قوی از فرآیندهای کمی قابل درک در کمربندهای تابشی ون آلن اتفاق می افتد. این به نوبه خود کمک خواهد کرد ما را بهتر نقشه از حوادث آب و هوا فضا و بهبود راه ما به آنها پاسخ، و چگونه ماهواره آینده، فضاپیما و لباس های فضایی طراحی کنیم.




رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی




نظرات 1 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 15:00 http://www.smics.org/links

سلام خیلی وبلاگ زیبایی دارید، خیلی لذت بردم از وبلاگتون، اگه دوست داشتید خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم
پرتال تبادل لینک رایگان ما دارای بیش از 12000 بازدید است، به آسانی لینک خودتون را ثبت کنید و بازدید سایت خودتون و ورودی گوگل سایت یا وبلاگ خودتون را افزایش بدید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.