کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

این یخچال دار نمی خواهد در هر چرمی قدیمی مرده گرفتار می شود

اگر تا به حال فکر کرده اید که چه مد مردانه مانند 5300 سال پیش بود، یک تیم از دانشمندان توسط نیال اسولیوان از دانشگاه کالج دوبلین (UCD) منجر بخشی از پاسخ است. با استفاده از تجزیه و تحلیل DNA، لباس و لوازم جانبی با جسد یخ زده یک مرد عصر مس در کوه های آلپ را نشان می دهد که آنها تا حداقل پنج گونه مختلف از حیوانات اهلی و وحشی ساخته شد.
در سال 1991، یک جفت از گردشگران آلمانی طریق کوه های آلپ Ötztal راه رفتن بودند در مرز اتریش و ایتالیا در زمانی که آنها بر روی بدن خشکی از یک مرد منجمد در یخ بود. در ابتدا، آن تصور می شد به جای مانده از یک کوهنورد، اما تحقیقات بعدی نشان داد که اوتسی مرد یخی، به عنوان تیرولی یخی لقب، یک مرد 45 ساله و ملبس به پوست که به شدت قبل از راه رفتن مورد ضرب و شتم بود و شات با پیکان و یا به داخل کوه تعقیب به مرگ 5300 سال پیش است.
هر چند شرایط دقیق مرگ خود باقی می ماند یک موضوع بحث، بدن اوتسی مرد یخی بوده است این موضوع از 25 سال از تجزیه و تحلیل، با خود آناتومی، زخم، محتویات معده، اموال، و لباس همه زحمت به امید یادگیری بیشتر در مورد اصل و نسب خود را مورد بررسی، رژیم غذایی، و فرهنگ است. از آنجا که از مرحله پیشرفته خود از تجزیه، لباس است به خصوص سخت برای یادگیری در مورد بوده است.
با استفاده از نه قطعه از لباس نام The Iceman است، O'Sullivan و دانشمندان از مدرسه UCD باستان شناسی و موسسه زمین UCD، و موسسه مومیایی و یخی، تحقیق EURAC، ایتالیا یک رویکرد جدید است. آنها از ژنوم میتوکندری از پوشاک چرم و تیردان پیدا شده است با اوتسی مرد یخی توالی. با هدف قرار دادن و بزرگنمایی رشته DNA خاص، UCD می گوید که ممکن بود به شناسایی گونه که از آن چرم برای اولین بار آمد.
چه توالی مشخص شد که چرم استفاده می شود برای لباس نام The Iceman از حیوانات مختلف وحشی و خانگی برای مقاصد مختلف آمد، با از گوسفند و بز. بند کفش خود را از چرم گاو در حالی که پارچه کمر خود را از پوست گوسفند بود و شلوار استرچ چرم بز بود. در همین حال، کت خود را از چهار پوست های مختلف از دو گونه بود. اسولیوان می گوید که این عدم تطابق گوسفند و بز نشان می دهد که کت ممکن است یک "اتفاقی" کوک با هم.
با این حال، کلاه اوتسی مرد یخی از خرس قهوه ای ساخته شده بود در حالی که ترکش خود را از گوزن های کوچک بود. با توجه به اسولیوان، این نشان می دهد که او ممکن است به یک کشت و گله داری است، یک کشاورز و دامدار دام همانطور که قبلا تصور، بلکه یک شکارچی،

"با توجه به نظر می رسد که به الگوی به یخی لباس مجموعه وجود داشته باشد، او را به عنوان فردی مدبر با استفاده از تمام که در دسترس او بود، می گوید:" اسولیوان. "کت در درجه اول گوسفند. بز در شلوار استرچ دو نفر باستان از اروپا آلپ پیدا شد. این ممکن است برای انعطاف پذیری [جنبش] بوده است."




رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.