کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

جروفنج در مسیر درست با استفاده از موتورهای رانده عقب

بعد از استفاده از یک اسیلوسکوپ برای تایید است که موتور پله رانده عقب ç، دانشگاه ارشد مریلند جاش شلدون تصمیم گرفت به نوبه شکل موج منجر به صداهای قابل شنیدن تولید شده است. او یک سری از پله متصل به قاب، آنها را با یک مخروط در حال چرخش بزرگ بود backdriven و پس از آن موتور در یک زمان کاهش استفاده از یک صفحه کلید پیانو به تولید یک یا دو لحن. نتیجه جادویی استپر ارگان، و خروجی فقط یک وهم آور کمی است.
شلدون کشف کرد که شکل موج او موفق به تولید از یک موتور پله ای backdriven بود، بیشتر یا کمتر، سینوسی، به این معنی که داشتن در حال اجرا در سرعت های مختلف به طور بالقوه صدای شبیه به مصنوعی موج سینوسی. او به انتظارنشسته بودند تا 49 پله ای، هر ورزشی یک چرخ لاستیکی، و آنها را به بالای یک قاب چوبی در شکل گیری مبهوت نصب شده است.
مخروط چوبی بزرگ نشسته زیر، تا از دیسک های مختلف با اندازه ام دی اف رشته بر روی یک میله ساخته شده است. هر دیسک CNC-ماشین مربوط به موقعیت یک پله، بزرگترین دیسک 25 اینچ (640 میلی متر) در قطر است، در حالی که کوچکترین 1.57 در (40 میلی متر) است. نمودار فرکانس توجه داشته باشید به مطمئن شوید که هر پله و دیسک تعامل یک یادداشت آواز بیش از چهار اکتاو تولید استفاده شد.
مخروط مونتاژ مقیاس نوک در حدود 90 پوند (40 کیلوگرم)، و شلدون می گوید که اگر او برای راه اندازی کلید 88 plumped بودم، بزرگترین دیسک اند 16 فوت (4.8 متر) در قطر بوده است.
هر کلید بلوط / گردو بر روی صفحه کلید پیانو به جلو را کاهش می دهد یک پله متصل به یک اهرم بر روی مخروط در حال چرخش. هر چه مخروطی ضخیم تر، سریع تر پله backdriven است و بالاتر از "توجه" تولید شده است. موتور رانده سریعتر همچنین با صدای بلند، به طوری که هر نت دارای دستگیره حجم خود را به مطمئن شوید که خروجی است و حتی.
بر خلاف فوق العاده ماشین آلات سنگ مرمر موسیقی مارتین Molin است، که به عنوان الهام بخش برای پروژه اشاره کرد، پله ارگان دست cranked است. مخروط بزرگ در مرکز است که توسط یک موتور الکتریکی جداگانه و سیگنال خروجی صوتی از طریق جک به سمت چپ، ارسال به یک سخنران و برای تلفن های موبایل مصنوعی مانند تولید هدایت می شود. سرعت مخروط، کنترل با استفاده از یک شماره گیری به سمت چپ از صفحه کلید، کلید یادداشت های بازی تعیین می کند.

شما می توانید ببینید و بشنوید این ساز عجیب و غریب در ویدیو زیر. اگر می خواهید ببینید که چگونه استپر ارگان ساخته شده بود، شلدون تعدادی از فیلم ها ساخت به کانال یوتیوب خود ارسال کرده است.




رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.