کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

پاکسازی وزارت ممکن است یک تاسیسات برای آماده نبرد آکادمی علوم روسیه

Moscow از ادامه یک تابستان تحولات علم روسی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور وزیر علوم خود اخراج کرده است و او را با یک مورخ است که برای تحسین او را برای دیکتاتور شوروی جوزف استالین شناخته شده جایگزین شده است.
این حرکت تعجب، اعلام کرد در 19 اوت، بسیاری از دانشمندان را ترک کرده است لال. اما برخی آن را به عنوان یک اشعه از امید برای آکادمی علوم روسیه (RAS) است، که تحت یک کوچک دردناک است که در هفته های آینده انتظار می رود تا ده ها تن از موسسات آکادمی با هم ادغام شدند و هزاران نفر از دانشمندان دست دادن شغل خود. وزیر علوم برکنار، دیمیتری لیوانوف، معمار اصلاحات که به مدت طولانی برای تقویت علم در دانشگاه با هزینه آکادمی فشرده بود.
وزیر جدید، اولگا Vasilyeva، کارشناس تاریخ کلیسای ارتدوکس روسیه که بخش مطالعات دینی از آکادمی ریاست جمهوری روسیه از اقتصاد ملی و مدیریت دولتی به رهبری و در دفتر اجرایی پوتین کار کرده است. در سخنرانی های عمومی، او حمایت کرده است "تابع منافع شخصی به کسانی که از دولت" و استالین برای "متحد کردن ملت» در آستانه جنگ جهانی دوم مورد ستایش قرار داد شده است. در دوره حکومت استالین، دهها میلیون نفر از مردم به عنوان یک نتیجه از تصفیه و قحطی سرزنش در سیاستهای کشاورزی شوروی نافرجام درگذشت. Vasilyeva استدلال کرده است که "مقیاس سرکوب استالین اغراق شده است." او کومرسانت، یک روزنامه گفته است که اولین سفارش خود را از کسب و کار است که به بررسی اصلاحات در حال انجام.

که موسیقی به گوش ولادیمیر Fortov رئیس جمهور RAS است. صحبت با مطبوعات در 20 اوت، او ملاقات Vasilyeva استقبال کردند. "تجربه او از کار در دفتر اجرایی ریاست جمهوری و دانش خود را از مشکلاتی که مواجه شده اند کمک خواهد کرد برای ساخت یک گفتگوی سازنده بین جامعه علمی و بوروکرات."برخی دشمنان لیوانوف می گویند او از دست رفته خواهد شد. "ما در حال رفتن به او را به یاد مهربانی می گوید:" بوریس Shtern، متخصص فیزیک نجومی در موسسه RAS تحقیقات هسته ای در اینجا. لیوانوف "یک مرد علم، یک شخص معقول و به طور کلی مترقی است. در حال حاضر، او توسط یک محافظه کار سرسخت جایگزین، "Shtern می گوید. "به نظر من، بهتر است به یک حریف مانند لیوانوف از یک متحد مانند Vasilyeva."



رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.