کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

مواد خفا جدید می تواند شدن سیستم های رادار را شکست

هواپیمای رادار گریز مانند جنگنده F35 به طور کلی در تکنولوژی بالا مواد جذب و هندسه غیر معمول تکیه به پراکنده، منحرف، و اسفنج تا سیگنال های رادار های دریافتی. این تکنیک فوق العاده در پوشش شکل و اندازه یک وسیله نقلیه، به خصوص هنگامی که با رادار جانبی اسکن جاروب خوب است. با این حال، با فرکانس پایین، به کارگردانی ضد خفا سیستم های رادار هدف قرار دادن در حال توسعه، این سطوح ثابت بسیار کمتر قادر به پنهان کردن یک شی. برای کمک به این، یک تیم از دانشمندان چینی را توسعه داده است مواد الکترونیکی نازک است که پوستین یک شی و به طور موثر جذب سیگنال های رادار بیش از یک طیف گسترده ای از فرکانس.
فوق العاده فرکانس بالا (مایکروفر) است که توسط بسیاری رادار کنترل آتش نظامی برای هدایت موشک به اهداف و برای تشخیص و شناسایی اشیاء با استفاده از دیافراگم مصنوعی رادار جانبی اسکن استفاده می شود. مواد خفا کنونی و هندسه در پنهان از تجهیزات عامل در این فرکانس نسبتا موثر است. با این حال دیگر طول موج رادار های فعال در فرکانس مافوق بالا (UHF) محدوده بسیار سخت تر برای پنهان کردن از این دلیل که مواد مورد استفاده برای جذب آنها را برای استفاده عملی بسیار ضخیم، و هندسه پراکندگی به عنوان در این طول موج موثر نیست.
در یک سیستم جدید، لقب "فعال انتخاب فرکانس سطح" (AFSS)، مواد توسط دانشمندان در دانشگاه Huazhong علم و فناوری توسعه یافته یک جذب کننده بسیار نازک تر به عنوان آن را با استفاده کاربران فعال قطعات الکترونیکی برای کمک به تنظیم اثر خود را در فرکانس های مرتبط است، در نتیجه در مورد مدار تنظیم به جای فله تکیه برای رسیدن به هدف است.
ساخته شده از چهار لایه مجزا، برای یک ضخامت کلی فقط 7.8 میلی متر (0.3 در)، مواد جدید شامل یک لایه 0.8 میلی متر اپوکسی ورقه ورقه مواد پشتیبانی، یک لایه 0.04 میلی متر از ورق مس، دی الکتریک لانه زنبوری 7 میلی متر است که الکتریکی از مواد از هنر و صنعت، و یک لایه نهایی فلز که با متصل به وسیله نقلیه جدا می کند. این می دهد ضخامت کلی به مواد بسیار نازک تر از جذب رادار مقایسه عامل در همان فرکانس.
در اصل یک مدار رزونانس متغیر ساخته شده تا از بازیگری ورق مس به عنوان یک آنتن و (در کنسرت با سلف و مقاومت)، تیم قادر به کوک بود AFSS برای جذب فرکانس های رادیویی در محدوده 0.7 تا 1.9 گیگاهرتز تنظیم با استفاده از دیودهای varactor، با 10 تا 40 دسی بل کاهش مربوطه در بازتاب. به عبارت دیگر، AFSS به طور موثر سیگنال های رادار های دریافتی در پهنای باند استفاده شده توسط رادار هدف قرار دادن مدرن جذب می شود.

جالب توجه است، با وجود ثابت پیش گیری از تحولات ثابت در زمینه های تشخیص رادار و سیستم های رادار اجتناب، همراه با ارتش قدرت نمایی بین شرق و غرب، دانشمندان در دانشگاه Huazhong علم و فناوری انتخاب کرده اند تا آزادی آنها تحقیق عمومی.



رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.