کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

ثبت اختراع نشان می دهد جنگ های lightsaber آمدن به دیزنی لند

وجود دارد هرگز هیچ فن جنگ ستارگان زنده است که در برخی از نقطه نمی چرخش یک شمشیر نوری موقت در اطراف در حالی که ساخت خود را "vwing" سر و صدا است. در حالی که محاکمه جنگ ستارگان در بازی Tatooine VR ارائه می دهد یک تکه خوب کمی از تحقق فانتزی، حق ثبت اختراع جدید تعلق می گیرد به دیزنی نشان می دهد که بازدیدکنندگان از دیزنی لند ممکن است یک تجربه عملی تر، با استفاده از یک شمشیر نوری فیزیکی برای منحرف لیزر شلیک آنها را با بچه ها بد animatronic.
به جای اینکه فقط تماشای یک عملکرد، حق ثبت اختراع را توصیف یک "سیستم طرح ریزی تعامل با مخاطبان" پیچیده خواهد بود که به یک محل نصب برای دریافت مخاطبان و در مورد، نحو اجرا animatronic در صحنه با لیزر، به لطف اشیاء در راه خود را تحویل داده به تئاتر.
در عمل، کسانی که اشیاء در واقع نه هر نور منتشر می کنند، بلکه توهم شلیک یک پرتو لیزر می آید از یک سری از پروژکتور های مخفی و سنسور در اطراف اتاق. آنها به عنوان پرتو نور به سمت یک بازدید کننده، مواد جهت کنترل ترافیک جاسازی شده در هدف به آن پاسخ می، در حالی که ذرات در هوا، مانند بخار آب، نیتروژن مایع، یا مه تئاتر، باعث می شود آن نگاه مانند نور از خود شیء ناشی. چند نفر را می توان در اطراف اتاق توسط این سنسورهای همان دنبال کرده بود.
در میان نمونه های داده شده عملکرد animatronic، که در آن بازدید کنندگان می توانند نگه دارید تا حرز و یا هر آنچه مورد آنها داده می شود، و ربات در مرحله می توانید به پرتوهای نور که خط نسبت به آن واکنش نشان می دهند. این نوع از نمایش بالقوه می تواند هر پوست دیزنی می خواهد از فهرست بزرگ خود را از شخصیت های اعمال داده شود، اما هیجان انگیز ترین چیز در کل سند اشاره ای به "های lightsaber مصنوعی" است.
در این سناریو، بازدید کننده را با یک نسخه سرپا نگه داشتن که سلاح فیلم یاد مجهز، و باید به جنگ با هواپیماهای بدون سرنشین که در بالای سر (یا حداقل شبیه آنها را انجام دهید) پرواز را انجام دهد. پخش کرده است به موج های lightsaber اطراف برای منحرف لیزر شلیک آنها را پشت در مهاجم، و سنسورهای در هواپیماهای بدون سرنشین اجازه آن را می دانم هنگامی که آن را شکست داد. از سوی دیگر، سنسورهای با کت و شلوار پوشیده شده توسط بازیکن تشخیص زمانی که یک شات به آنها می تابد، و جلوه های صوتی و بازخورد لمسی اجازه بازیکنان بدانند که وقتی آنها آموزش جدی خود شکست خورده ام.
این اولین بار است که ما دیده ایم هواپیماهای بدون سرنشین ویژگی در یک دیزنی ثبت اختراع پارک نیست: ما هنوز هم در انتظار و امیدوار است که آن عروسکی غول هواپیماهای بدون سرنشین رانده نور روز را مشاهده کنید.

همانطور که با هر ثبت اختراع، هیچ تضمینی وجود ندارد از این ایده ها را به چیزهای واقعی در امدن وجود دارد، اما با زمین در اوایل شکستن این سال در جنگ ستارگان زمین در والت دیزنی جهانی و دیزنی لند، این فقط ممکن یک نگاه اجمالی اولیه در برخی از جاذبه های در ارائه شود.



رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.