کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

Microlino electrifies Isetta "ماشین حباب"

شرکت سوئیسی میکرو تحرک سیستم AG بازگشت به آینده رفته است الهام بخش برای وسیله نقلیه الکتریکی Microlino آن است. در شکل نمونه در ژنو موتور نمایش نشان داد، Microlino electrifies "ماشین حباب" ایتالیایی طراحی Isetta توسط BMW، که وسیله نقلیه تحت مجوز 1955-1963 ساخته شده است معروف ساخته شده است.
در پرتو وسایل نقلیه شهری کوچک مانند هوشمند fortwo و رنو توئیزی از Isetta تواند دیده می شود و همچنین جلوتر از زمان خود. بر خلاف Twizy، با این حال، شکل ماشین حباب اجازه می دهد تا دو مسافر به نشستن پهلو به پهلو در آرامش نسبی.
و با وجود Urkel رانندگی Isetta در مسائل خانواده، طراحی ظاهرا یک عامل سرد یکپارچهسازی با سیستمعامل با میکرو تحرک سیستم به سرعت پر کردن رزرو برای اولین 500 Microlinos که پس از نمایش ژنو است. بدون شک مقدار زیادی از مزایای طراحی کوچک Microlino هستند وجود دارد. سه نشسته جانبی توسط سمت تنها را به یک فضای پارکینگ سنتی، و آنها ارزان به خرید و اجرا کنید.
از EV خواهد برد حدود 100 کیلومتر (62 مایل) و سرعت بالا از 100 کیلومتر / ساعت (62 مایل) به لطف یک 15 کیلو وات (20 اسب بخار) موتور الکتریکی دارند، در حالی که شارژ است که توسط یک پریز به طور منظم به کار گرفته و درام کابل داخلی.
این اعداد و ارقام شبیه به رنو توئیزی، یک مقایسه که حس می کند بیشتر زمانی که شما در نظر چگونه هر دو وسیله نقلیه در حال طبقه و مشمول مالیات می باشد. مشخصات فنی هر دو به عنوان یک quadricycle موتوری L7E، که به معنی شما مالیات کمتر پرداخت و لازم نیست برای دیدار با همان استانداردهای ایمنی سختگیرانه به عنوان اتومبیل به طور منظم است.

میکرو تحرک سیستم است که با هدف راه اندازی Microlino در اوایل 2018 با برچسب قیمت بین 8000 € و € 10،000 (8950 $ آمریکا و 11،200 $).




رضا بیگدلی
کافه ای ها
استارت آپ کافه ای ها
سایت تفریحی
سایت تفریح و سرگرمی
سایت سرگرمی
دانلود کتاب
دانلود آهنگ
دانلود نرم افزار اندروید
سایت خبری ربلک
اخبار تجارت
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین
کسب و کار نوین
استارت آپ
نابغه الکترونیک رضا بیگدلی
طراح ارشد رباتیک ایران
بهترین طراح ربات ایران
مرد اول رباتیک ایران
مرد اول الکترونیک ایران
دانلود برنامه اندروید
اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
بازی برای اندروید
برنامه برای اندروید
اندرویدی ها
کافه اندروید
کافه جدید برای اندروید
مهندس رضا بیگدلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.