کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

سامسونگ می پردازد مسئله مودار با ضد درهم و برهم جارو برقی

مهندس رضا بیگدلی از کافه ای ها گزارش می دهد :مو هر دو برکت و لعنت، به عنوان کسی که با حیوانات خانگی و یا فقط یک کامل (یا تنک شدن) سر از چیزهای را می داند. در حالی که آن را به خوبی اجرا دست های خود را از طریق، آن خیلی خوب نیست به جلو و توده درهم از آن را از پنجره مشبک و یا قلم مو از یک جارو برقی. سامسونگ یک سیستم جدید را توسعه داده است برای جاروبرقی خود را که با استفاده از یک توربین را به نگه داشتن رشته های ولگرد از مو به دور از پنجره مشبک، آن را آسان تر برای تمیز کردن و کمتر احتمال دارد به دست مکش.

در یک جارو برقی معمولی، یک فن در حال چرخش می کشد هوا و باقی مانده را به زباله دانی، در حالی که یک پنجره مشبک جلب گرد و غبار پرواز و مو قبل از آن را به فن خود می شود. سیستم ضد درهم و برهم کردن سامسونگ طراحی شده است برای جلوگیری از پنجره مشبک گرفتن با معرفی یک توربین فن که ضربات هوا در جهت مخالف گرفته است. این نگه می دارد مو در زباله دانی که در آن می توان آن را به راحتی تخلیه و آن را نیز باید به معنی خلاء قدرت مکش آن در طول زمان از دست دادن نیست.

بنابراین آیا این توربین جدید به نوبه خود جارو برقی را به یک هیولا درشت؟ به گفته سامسونگ، این فن آوری جدید کمتر از یک اینچ ضخامت دارد، و اجرا می شود همان موتور که قدرت مکش به طور منظم خلاء است. در 35،000 دور در دقیقه، که موتور درایوهای توربین جدید را به چرخش در 10،000 دور در دقیقه است که وسط زمین سامسونگ حل و فصل در به تعادل بهره وری و کاهش سر و صدا.

سامسونگ نیز دوباره طراحی دیگر دستگاه های مو مبارزه خلاء است - قلم مو. اینها معمولا طراحی شده برای حفظ شود مو از وارد شدن به بن و از دست دادن محل، اما گفت مو اغلب پایان می رسد تا در توده درهم که نیاز به کشیده می شود را به نگه داشتن نورد قلم مو و کار خلاء. جدید (اختیاری) برس لاستیک در سیستم سامسونگ قصد دارد برای حل این مشکل در راه های مختلف، با یک ساختار جریان هوا جدید است که اجازه می دهد تا سر خوردن مو مستقیما بر روی به زباله دانی، که در آن توربین کار کثیف.

سیستم ضد درهم و برهم کردن توسط Dongjin چو، یک مهندس در آزمایشگاه آشپزخانه و تمیز کردن و جوی پیشرفته R & D سامسونگ، که ظاهرا توسط یک موتور توربین هواپیما الهام گرفته شده بود طراحی شده است.
ضد درهم و برهم کردن توربین و ابزار قلم مو برای اولین بار در سامسونگ VC5100 ظاهر می شود، و ممکن است در سایر مدل ها پایین مسیر پایان دادن به. این سیستم در فیلم تبلیغی زیر نشان داده شده.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.