کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

دیدار بمب افکن استراتژیک دوربرد جدید نیروی هوایی ایالات متحده - ریدر B-21

رضا بیگدلی:در انجمن نیروی هوایی هوا، فضا، و کنفرانس سایبر در بندر ملی، مریلند، وزیر نیروی هوایی دبورا لی جیمز تعمید است نسل بعدی دوربرد اعتصاب بمب افکن نیروی هوایی ایالات متحده (LRSB) از "B-21 ریدر." ب 21 در اوایل سال جاری به طور رسمی تعیین شده به منعکس کننده وضعیت هواپیما را به عنوان بمب افکن اول قرن 21، علاوه بر این از "مهاجم" اشاره به اظهارات معروف دولیتل از جنگ جهانی دوم و از 2100 ارسالی منحصر به فرد انتخاب شد.

در حضور و غیاب در اعلام سرهنگ ریچارد کول، آخرین خدمه کشتی بازمانده از حمله دولیتل (با نام مستعار حمله توکیو) در برابر ژاپن در تاریخ 18 آوریل 1942. بازنشسته شد در این عمل، شانزده B-25 بمب افکن میچل از برداشته ناو هواپیمابر یو اس اس هورنت و پرواز بدون جنگنده اسکورت برای رها کردن بمب در جزایر خانه ژاپنی قبل از انجام به در چین و اتحاد جماهیر شوروی زمین.

هر چند بمب تاثیر بسیار کمی داشتند، حمله یک تقویت کننده روحیه قوی برای نیروهای متفقین بود و ژاپن مجبور به تقویت دفاع خانه - "شانگری لا" به ویژه هنگامی که پرزیدنت روزولت ضمنی است که مهاجمان دولیتل را از یک پایگاه مخفی در زمان
مهاجم B-21

برنامه ریزی برای ورود به خدمت در اواسط 2020s، ریدر قادر به از ایالات متحده قاره و حمله به اهداف در هر نقطه بر روی زمین خواهد بود. این در نظر گرفته به جای ناوگان پیری نیروی هوایی از B-1، B-2 و B-52 بمب افکن های استراتژیک، که، با توجه به جیمز، باید میانگین سنی 27 سال است.

ساخته شده توسط نورث روپ گرومن تحت 21.4 میلیارد US $ قرارداد توسعه اولیه، مهاجم حمل محموله های معمولی هسته ای و سنگین و می توانید نسل بعدی سیستم های ضد هوایی مقابله. تحت برنامه های فعلی، 80 تا 100 مهاجمان خواهد شد هر چند 2040s در پنج تراشه ها جای دادند از 21 هواپیما در هزینه از آمریکا 511 میلیون $ در هر ساخته شده است. کاهش هزینه ها، آن را تکنولوژی موجود در آن ممکن است استفاده کنید.

اگرچه مشخصات آن هنوز بسیار طبقه بندی شده، مهاجم انتظار می رود که قادر به تحمل بمباران استراتژیک، بمب گذاری تاکتیکی، و اعتصاب جهانی، نظارت، شناسایی، هوش، و حمله الکترونیکی. با این حال، در مصاحبه با Defensetech، عمومی رابین رند، فرمانده AFGSC، شایعاتی که B-21 خواهد بود انسان اختیاری را تکذیب کرد، با استناد به قابلیت های هواپیما دو معمولی / هسته ای و تمایل شخصی خود را به نگه داشتن یک "مرد در حلقه. " با این حال، بمب افکن می تواند با سیستم های بدون سرنشین به کار گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.