کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

شیب خورشید منسوب به نفوذ نهان سیاره نه

سیاره نه، بدن مبهم ظاهرا ولگردی در جایی در دورترین نقاط منظومه شمسی ما، تا به حال یک مجموعه از مشاهدات در آنچه که دانشمندان مؤسسه فناوری کالیفرنیا اثبات قطعی از وجود خود را در تاریخ همیشه به آن توجه نسبت داد. در این آخرین کار، محققان ادعا می کنند که شیب قبلا غیر قابل توضیح از خورشید به خودی خود یک نتیجه مستقیم از تاثیر گرانشی از این دنیا و در عین حال به شود، مشاهده و تایید بیشتر از حضور آن است.
گمانه زنی های زیادی شده است در مورد سیاره نه ساخته شده از آنجا که دانشمندان مؤسسه فناوری کالیفرنیا برای اولین بار امکان از وجود آن حمایت، از جایی که ممکن است از به نظریه ساخت و ساز در آن آمده است. در حال حاضر آشفتگی بزرگ در اجرام کمربند / کویپر نپتونی ترانس در اوایل سال جاری اعلام کرده است این آخرین تحقیقات توضیح شیب عجیب و غریب از خورشید نسبت به صفحه مداری سیارات منجر شده است.
به گفته محققان دانشگاه صنعتی کالیفرنیا، اندازه حرکت زاویه ای سیاره نه است از اعمال نفوذ در منظومه شمسی به دلیل موقعیت آن در حدود زاویه 30 درجه به صفحه مداری و توده عظیم خود را حدود 10 بار است که از زمین است. ریسندگی در مورد منظومه شمسی در فاصله 700 واحد نجومی از خورشید، سیاره نه اعمال یک کوچک، اما با نفوذ، نوسان در چرخش کلی از منظومه شمسی است.به گفته محققان دانشگاه صنعتی کالیفرنیا، اندازه حرکت زاویه ای سیاره نه است از اعمال نفوذ در ...
توسط عمل کشیدن در سیارات دیگر، آن است که استدلال که سیاره نه می کشد تمام دیسک در حال چرخش از بدن کمی خارج از صفحه مسطح خود، به برخی از شش درجه به دور از افقی در رابطه با خورشید
"از آنجا که سیاره نه خیلی عظیم است و دارای یک مدار کج نسبت به دیگر سیارات، منظومه شمسی، چاره ای جز به آرامی خارج از محور پیچ و تاب، گوید:" الیزابت بیلی، دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی کالیفرنیا و نویسنده ارشد این مطالعه است.
تاثیر مشاهده شده در مدار بخش زیادی از اشیاء در کمربند کوییپر است چگونه دانشمندان مؤسسه فناوری کالیفرنیا برای اولین بار آمد که شک به یک سیاره در جایی در لبه های بیرونی منظومه شمسی وجود داشته، اما شیب از خورشید که ستاره شناسان بهت زده برای چندین دهه بود آن متمسک واقعی است. از آنجا که، در یک استاندارد و نخ ریسی سیستم های خورشیدی، تکانه زاویه ای از سیارات معمولا انتظار می رود به شکل یک صفحه مسطح بیشتر یا کمتر افقی در رابطه با ستاره که در اطراف آنها در حال چرخش، چنین شیب های بزرگ به سیستم ما تقریبا به طور قطع با توجه به اثر یک نهاد عظیم خارجی.

"در ادامه این به ما خیره؛ هر زمان که ما به دقت نگاه کنید ما همچنان برای پیدا کردن که سیاره نه چیزی در مورد منظومه شمسی است که مدت طولانی است که رمز و راز بوده است توضیح می دهد، می گوید:" کنستانتین Batygin، استادیار علوم سیاره ای در Caltech.


مهندس رضا بیگدلی از سایت کافه ای ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.