کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

3 استراتژی را به محصول خود را به بهترین قبل از آن از سایه می آید

سایت کافه ای ها نویسنده :  رضا بیگدلیبنیانگذاران بدنام مردمی مرموز، اغلب باور آنها باید ایده های خود را مخفی نگه دارید تا مبادا برخی کارآفرین دیگر دستگیر غاز طلایی خود را. اما داشتن ایده های خود را اختصاص است چیز بدی نیست؛ به این معنی شما به چیزی که مردم می خواهند است.اغلب، راه اندازی بنابراین مطمئن شوید که از ایده های خود را، و به همین محافظ از آنها، که آنها تا آخرین لحظه صبر کنید به فاش کردن کالا. متاسفانه، 42 درصد از کسانی که مورد مطالعه در یک گزارش خیلی دیر است که بازار را محصولات خود را نیاز ندارد به دست.
پیام: هنگامی که شما در اولویت قرار پنهان کاری بیش از تست مخاطبان، شما در خطر ابتلا به ایجاد چیزی است که نتواند به راه اندازی را اجرا کنید.
در ابتدا، شما باید در مورد پوسته پوسته شدن فراموش کرده ام. مهم این است که ابتدا بررسی کنید مناسب بازار با مطالعه خواسته مشتریان هدف خود را. هنگامی که شما می دانید آنچه آنها واقعا به دنبال، شما می توانید در افتراق محصول یا خدمات خود را از کسانی که از رقبای خود تمرکز کنید.
گاو از رنگ های مختلف
به عنوان ست اخبار بایگانی positeds در کتاب گاو بنفش خود: - به عبارت دیگر، که خارج از غرفه مانند یک گاو بنفش در یک میدان سبز تبدیل کسب و کار های خود را با قابل توجه، کلید موفقیت یک محصول فوق العاده است.
بنابراین، به جای اخم در مورد رقبای سرقت ایده های خود را، تمرکز بر روی تمایز. در اینجا سه ​​راه موثر برای انجام درست آن عبارتند از:
1. همیشه یک چشم و در رقبای نگه دارید.
مقایسه ویژگی های محصول خود را در برابر رقبای خود را فراهم می کند بسیار کم عمق تجزیه و تحلیل به دلیل آن طول می کشد نمایش شرکت محور. در عوض، به طور مداوم از طریق چشم از مشتریان خود را بررسی همسالان خود. مارک های دیگر چه تجارب را فراهم؟ درخواست تجدید نظر خود شما چیست؟ که در آن مناطق آنها انجام بهتر از نام تجاری خود را؟
نظارت بر نحوه استراتژی های خود را تکامل است. تجزیه و تحلیل عملکرد آمازون این سه ماهه، به عنوان مثال، یک تصویر لحظهای در زمان است. آن را نمی تواند به شما بگوید که چگونه کسب و کار ممکن است شرکت خود را در آینده تحت تاثیر قرار. به طور منظم انجام تجزیه و تحلیل رقابتی است که اجازه می دهد کسب و کار شما به گودال گزینه حساب نخست آن به طور مستقیم در برابر Netflix بکشد، آمازون پیدا شده است که افزایش پیشنهاد خود را با کتاب روشن شدن رایگان و رایگان دو روزه حمل و نقل آن را جذاب تر.
از 467 بازاریابان مورد بررسی در یک مطالعه، 74 درصد گفت: باور بودند که آنها تجزیه و تحلیل رقابتی مهم است، اما 57 درصد گفتند که خوب است در انجام آن نیست. بنابراین، آیا بخشی از آن 57 درصد نیست - مطمئن شوید که تجزیه و تحلیل رقابتی خود را شیرجه رفتن به عمق مناطق راست.
2. حضور به تجربه احساسی.
بنابراین، می گویند که شما خود را از نقطه تمایز رقابتی پیدا کرده اند و توسعه پیام بازاریابی خود را. اما آن را دارای تاثیر؟ لازم نیست. مشتریان خود را در مورد تنها یک چیز مهم: چه در آن برای آنها است؟ آنها اهمیتی نمی دهند چه باعث می شود شما مختلف، تا زمانی که شما را کمک کند آنها را در رسیدن به اهداف خود.
هنوز در مورد ویژگی های تمرکز به تنهایی نیست، پس از آن. در عوض، بر مزایای ویژگی های آن. نفع خود را در چگونه محصول یا خدمات خود را به روابط نیازهای عاطفی از مخاطبان خود را دارد. مردم تصمیم گیری بر اساس هر دو استدلال منطقی یا انگیزه های عاطفی.
خبر خوب این است که 90 درصد از تصمیمات خرید انتخاب عاطفی ناخودآگاه است. رقبای ممکن است قادر به شکست منطق با قیمت های پایین تر، اما شما غالب اگر شما برنده قلب مصرف کنندگان.
شاید شما در حال تلاش برای فروش یک ماشین سوخت کارآمد است. چگونه آن را در بازار؟ اگر شما در حال هدف قرار دادن پدر و مادر، شما ممکن است صرفه جویی در پول زاویه تاکید: سفرهای کمتر به ایستگاه های گاز به معنای پول بیشتر در حساب های بانکی خود را، بنابراین در حال حاضر آنها می توانید زمان بیشتری را با خانواده های خود استطاعت و محیطی امن تر برای فرزندان خود را ترک کنند.
برجسته مزایای چنین خواهد شد و در احساسات خود یدک. هنگامی که توجه خود را به شما، شما می توانید آنها را وق با مشخصات ویژگی.
3. در اسرع وقت پخش تفاوت خود را.
درک آنچه تفاوت کسب و کار خود را از رقبا نیمی از نبرد است. چالش بعدی است ترجمه ارزش خود را در راه است که به مشتریان معنی دار است. آنها باید قادر به تجربه منحصر به فرد از نام تجاری خود را در هر touchpoint باشد.
حسابرسی شماره عملکرد خود را به طور منظم، به بررسی نقاط داده از تیم داخلی، مشاوران و مشتریان خارجی خود را. شما لازم نیست به صرف مقدار زیادی از پول را در این تحقیق - بررسی تلفن همراه و تست A / B فراهم ورودی با کیفیت است که شما می توانید به مبارزات آینده در اختیار دارد.
مشکل آن را به عنوان ممکن است، بازخورد منفی به قلب را نمی کند مگر اینکه یک روند است. شما واقعا می خواهید را به یک دیدگاه جامع از چگونه به خوبی پیام های خود را با مخاطبان خود را طنین انداز به طوری که شما می توانید استراتژی های خود را بر این اساس شکل می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.