کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

گوگل از سال آینده صد در صد انرژی خود را از انرژی های تجدید پذیر تامین خواهد کرد


Google plans for renewables go beyond wind and solar
گوگل به طور کامل در انرژی های تجدید پذیر را اجرا خواهد کرد سال آینده، آن را می گوید. این غول فناوری قصد دارد به خرید به اندازه کافی باد و انرژی خورشیدی به قدرت تمام از عملیات جهانی آن، از جمله مراکز داده ها و دفاتر، و همچنین سرمایه گذاری در ایجاد منابع جدید انرژی تجدید پذیر است.

گوگل 5.7 تراوات ساعت برق در کل سال گذشته، که در آن ادعا برابر است با تقریبا نیمی از آنچه سان فرانسیسکو بیش از مدت مشابه مصرف استفاده می شود. در حال حاضر، گوگل در حال حاضر هر دو انرژی های تجدید پذیر در خرید و تولید خود را دارد. بخشی از انرژی آن را خرید از طریق مقیاس بزرگ می آید، قراردادهای بلند مدت با تامین کنندگان، چیزی از آن شروع به انجام در سال 2010 با یک مزرعه باد 114 مگاواتی در آیووا است.

و در حال حاضر آن را در نظر دارد به افزایش تلاش های خود و قرعه کشی در انرژی های تجدیدپذیر برای هر واحد آخرین برق مورد نیاز برای عملیات جهانی آن است. در یک پست وبلاگ امروز منتشر شد، معاون رئیس جمهور ارشد گوگل برای زیرساخت های فنی اورس هولزله اشاره به هزینه های کاهش انرژی باد و خورشید است که آن را از یک مسیر جذاب در یک مفهوم کسب و کار، در بالا از مزایای زیست محیطی آشکار است.

این شرکت در مجموع از 20 توافقنامه در محل برای انرژی های تجدید پذیر خرید، که می گوید امکان دسترسی به 2.6 گیگاوات برق بادی و خورشیدی، و نتایج در ایالات متحده 3.5 میلیارد $ ارزش سرمایه گذاری در زیرساخت انرژی های تجدید پذیر در سراسر جهان. و به دنبال به جلو، آن را در نظر به گسترش منابع انرژی تجدید پذیر خود را به فن آوری شامل است که می تواند قدرت در سراسر ساعت تکیه بر فقط باد و انرژی خورشیدی فراهم می کند، و نه.

مهندس رضا بیگدلی از سایت کافه ای ها
مهندسی الکترونیک
مهندسی رباتیک
مهندسی کامپیوتر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.