کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

لبخند واقعی همیشه زیبا بهتر می رسد

مهندس رضا بیگدلی :
جای تعجب نیست که یک لبخند می تواند یک راه طولانی در فروش زمین بروید.
اما ظاهرا، اندازه که لبخند تا حد زیادی به انجام این کار با موفقیت بسته شدن معامله. حداقل که این یافته رسیده است که توسط محققان از دانشگاه کانزاس (KU) است.


در مطالعه خود، محققان یک میزبان از کمپین های کیک استارتر بررسی قرار گرفت. آنها دریافتند که زمانی که بنیانگذار گسترده لبخند زدن در خود و یا تصویر پروفایل را به بود، کل مبلغ پول نقد بیش از 50 درصد سقوط ورزید. اگر بنیانگذار لبخند به لب کمی کمتر شوق و ذوق، مقدار تعهد تنها توسط 30 درصد افزایش یافت.

تفکر این است که در حالی که لبخند بزرگ ممکن است احساس گرما به مصرف کنندگان منتقل، آن را نیز می شود در سراسر احساس فرد انجام خندان کمتر صالح است. و در حالی که این قطعا به بازی در مبارزات کیکاستارتر می آید، محقق دریافت که آن را تحت تاثیر تبلیغات و همچنین.

پس از نشان دادن شرکت کنندگان در مطالعه یک سری از تصاویر بازاریابی های مردم خندان هم به طور گسترده و یا کمی، مشخص شد که در مواردی که خدمات در حال ارائه یک شرکت جدی تر با خطر بیشتری بالقوه که (مثلا یک مشاور سرمایه گذاری و یا وکیل)، لبخند گسترده بود می تواند در واقع نتیجه معکوس. برای کسانی که سرمایه گذاری، یک لبخند جزئی به نظر می رسید با پاسخی بهتر از مشتریان بالقوه است.

"اگر من یک آگهی را ببینید با یک جراح قلب که واقعا لبخند به طور گسترده در من، من ممکن است فکر می کنم او واقعا گرم است اما انتخاب او را به دکتر من به خاطر او به نظر می رسد کمتر صالح از یک جراح با یک لبخند جزئی، گفت:" جسیکا لی، دستیار استاد KU که سرپرستی این پژوهش. "اگر خطر واقعا کم است، مانند رفتن به فروشگاه برای گرفتن یک پیراهن جدید است، پس صلاحیت فروشنده به عنوان مهم نیست و من پاسخ مثبت بیشتری را به تبسم به"

یک مکان که در آن یک لبخند درخشان بزرگ فقط ممکن است مناسب است؟ فیس بوک. با توجه به تحقیقات لی، عکس های نمایش که تا به حال لبخند بزرگ دو برابر بسیاری از سهام بر روی پلت فرم رسانه های اجتماعی نسبت به افراد نشان دادن تنها یک لبخند کوچک است.

رضا بیگدلی برترین مخترع طرح های کاربردی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.