کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

تشخیص آنفولانزا با آزمایش جمع و جور

مهندس رضا بیگدلی مخترع بزرگ ایرانی :هر چه زودتر که شما می دانید شما به آنفولانزا کردم، هر چه زودتر شما می تواند به توقف گسترش آن و شروع به درمان آن است. که تفکر پشت یک دستگاه جدید طراحی شده توسط پروفسور Perena Gouma، از دانشگاه تگزاس در آرلینگتون است. دستی او مانیتور نفس می تواند تشخیص در صورتی که کاربر به آنفولانزا، بر اساس یک بازدم است.

آزمایشکنندگان با بهره گیری از سه سنسور نیمه هادی ارزان شبیه به آن استفاده در یک آشکارساز مونوکسید کربن، اگر چه در این مورد آنها انتخاب شده است که برای تشخیص غلظت خاص از نشانگرهای زیستی نفس عهده همراه با آنفلوآنزا - کسانی که نشانگرهای زیستی شامل ایزوپرن، اکسید نیتریک و آمونیاک.

در تست های آزمایشگاهی، آن را ثابت کرده است که به عنوان به عنوان تجهیزات مبتنی بر آزمایشگاه پر هزینه است، که باید توسط پرسنل آموزش دیده اجرا می شود موثر است. در مقابل، Gouma امیدوار است که دستگاه او در نهایت می تواند در دسترس مردم به طور منظم در فروشگاه های مواد مخدر می شود، در یک قیمت منطقی کم.

"من فکر می کنم که تکنولوژی مانند این است که رفتن به انقلابی تشخیص شخصی،" او می گوید. "این اجازه می دهد مردم را به فعال و اوایل گرفتن بیماری، و فن آوری به راحتی می توان برای تشخیص بیماری های دیگر، از قبیل بیماری ویروس ابولا، به سادگی با تغییر سنسور."
فروش اختراع  ،  ثبت اختراع به اسم شما ، فروش سند اختراع ،سند اختراع ، فروش ثبت اختراع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.