کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

اقدام سلول های "دروازه بان" می تواند صفر برای آلزایمر

مهندس رضا بیگدلی مخترع بزرگ ایرانی :در شکار برای یک علت و درمان برای بیماری آلزایمر و دیگر بیماری های عصبی، توجه زیادی بر روی پروتئین های چسبنده به نام پلاک بتا آمیلوئید است که ساخت تا در مغز شده و باعث آسیب عصبی متمرکز شده است. یک هدف بالقوه جدید توسط محققان شناسایی شده است با این حال، در به اصطلاح "دروازه بان" سلول هایی که جریان اکسیژن در مغز را کنترل کند.

سلول ها به عنوان pericytes شناخته شده و آنها را در اطراف عروق خونی پیدا شده است. زمانی که آنها به درستی عملکرد، آنها کنترل جریان خون به نقاط مختلف مغز منبسط و منقبض. هنگامی که آنها در حال کار، و یا در عرضه به اندازه کافی فراوان نیست، آنها به معنای واقعی کلمه می تواند سلول های عصبی را خفه میکنند.

"انحطاط Pericyte ممکن است برای اختلالات عصبی مانند بیماری آلزایمر، ALS و احتمالا دیگران زمین صفر، گفت:" Berislav از Zlokovic، نویسنده ارشد این مطالعه pericyte و مدیر موسسه Neurogenetic Zilkha در مدرسه کک پزشکی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی. "قطعی با سلول دروازه بان اطراف مویرگ ممکن است خون و اکسیژن به مناطق فعال مغز، محدود به تدریج باعث از دست دادن نورون که ممکن است پیامدهای مهمی برای بیماری آلزایمر داشته باشد."

 سایت خبری ربلک
تحقیق و مقاله برای دانش آموزان
سایت ویژه دانشجویان
فروشگاه اینترنتی نروبیا
درباره برنامه های اندرویدی
درباره نرم افزارها
پشتیبانی از نرم افزارها
رویای عمیق
سایت خبری ربلک
فروشگاه اینترنتی نروبیا


برای پیدا کردن اگر pericytes در واقع باید به عنوان علت احتمالی بیماری آلزایمر مورد بررسی قرار گیرد، محققان دانشگاه USC مهندسی زیستی موش به 25 درصد کمتر از آنها. آنها سپس پاهای عقبی از نمونه های جوان با یک محرک الکتریکی نیز قرار گیرد. موش pericyte-فاقد نشان داد کاهش تقریبا 30 درصد جریان خون در مغز در مقابل موش نرمال، چون مویرگ ها خود را در زمان حدود 6.5 ثانیه دیگر به باز کردن در مواجهه با محرک.

به عنوان موشهای مسن، پاسخ جریان خون مغزی و حتی بدتر از آن، فرو بردن به 58 درصد پایین تر از برادران بی پیرایه خود را در شش تا هشت ماه سن داشتند.

"ما در حال حاضر درک عملکرد سلول های دروازه بان رگ خونی است که اطمینان حاصل اکسیژن و انرژی کافی عرضه به سلول های مغزی، گفت:" امی نلسون، نویسنده شرکت برای اولین بار و محقق فوق دکترا در موسسه Neurogenetic Zilkha. "قبل از مطالعه ما، دانشمندان بیماران مبتلا به بیماری آلزایمر، ALS و سایر اختلالات عصبی تغییرات تجربه به جریان خون و اکسیژن به مغز و pericytes میرند عرضه می دانستند مطالعه ما می افزاید یک قطعه جدید از اطلاعات: از دست دادن این سلول دروازه بان منجر به جریان خون دچار اختلال و تحویل اکسیژن کافی به مغز رمز و راز بزرگ در حال حاضر است: چه pericytes در بیماری آلزایمر می کشد ".

اگر پژوهشگران می توانید پیدا کردن و جلوگیری از این روند، یک درمان مسیر جدید - و اشعه جدید امید - می تواند کشف شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.