کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

Elion اتوبوس برقی به رول مدرسه بدون آلاینده

مهندس رضا بیگدلی مخترع بزرگ ایرانی :کالیفرنیا است یک بار دیگر گرفتن اتوبوس مدرسه الکتریکی، و این بار یک نوع اندازه کامل C. یکی از میوه ها را از همکاری بازار زغال سنگ بین کبک و کالیفرنیا، Elion تمام الکتریکی از Lion اتوبوس کبک است خیابان هدایت بی سر و صدا محلی بدون ترک یک ابر سنگین دود دیزل در پی آن است.

شیر اتوبوس از یک "CA" به یکی دیگر از چهارشنبه از، برگزاری پرده برداری Elion رسمی در پالو آلتو، کالیفرنیا در رابطه با مقامات دولتی از هر دو کالیفرنیا و کبک. این اتوبوس با کمک از برنامه های سقف و تجارت همکاری منحصر به فرد دو منطقه، ایجاد شد.

صورتحساب به عنوان تنها اتوبوس مدرسه C الکتریکی نوع ساخته شده در شمال امریکا، Elion به نظر می رسد بسیار بسیار شبیه به بزرگ، اتوبوس مدرسه زرد معمولی، البته با یک چهره مدرن تر. در زیر به مدت طولانی، پوسته زرد آن، هر چند، Elion از دست می دهد موتور دیزلی معمولی در نمایندگی از یک موتور الکتریکی TM4 سیمی به سه تا پنج بسته های باتری. سه باتری قدرت اتوبوس تا 50 مایل (80 کیلومتر)؛ چهار بسته به 75 مایل (121 کیلومتر). و پنج بسته آن را تا 100 (161 کیلومتر) است.
استاندارد 19.2 کیلووات پردازنده شارژر می شود سه بسته در اطراف 3.9 ساعت، 5.2 ساعت در چهار بسته و پنج بسته در 6.5 ساعت شارژ می شود. همچنین شیر در نظر دارد برای راه اندازی یک شارژر سریع سال گزینه پروازها بعد، آوردن بار به بین 1.5 و 2.5 ساعت است.

شیر می گوید که Elion قدرت قابل مقایسه با یک اتوبوس دیزل، همراه با توانایی به صعود 20 درصد نمرات. در همین حال، این شرکت می گوید اپراتورها می توانند تا آمریکا 13.000 $ در سال در هزینه های سوخت و 3000 $ در تعمیر و نگهداری را ذخیره کنید، از دیدن یک بازگشت سرمایه گذاری در شش سال است.

مزیت فوری برای جوامع به دنبال سرمایه گذاری در اتوبوس های مدرسه الکتریکی، هر چند، انتشار صفر، و نه فقط "تغییرات آب و هوایی توقف برای نجات جهان" نوع، بلکه "فرزندان ما پیشگیرانه را از نیاز به خفه کردن در دود دیزل در است حضور به مدرسه "نوع.

من تا به حال سوار شدن به اتوبوس مدرسه در بیش از 20 سال است، اما همه من را به انجام دوباره تجربه ضخامت، طعم گلابی اگزوز اتوبوس مدرسه چشم من نزدیک است و تصور راه رفتن در اطراف دبیرستان پارکینگ من . بلافاصله، طعم و مزه است دوباره وجود دارد.

مدرسه Huffing ابر اتوبوس اندازه از دیزل است یک تجربه لذت بخش برای هر کسی نیست، اما آن را سخت در کودکان به خصوص، که نرخ تنفس سریع تر و ریه ها هنوز هم در حال توسعه. کودکان بیشتر چه کسی قابل اعتماد هستند به سال های مدرسه خود را بدون تنفس اگزوز که هر روز، بهتر است.

رویداد پالو آلتو شیر یک برتر جهان نیست، به عنوان شرکت تجاری کردن این سخت Elion شروع شد و حدود یک سال پیش و از آن زمان بیش از 50 اتوبوس به مناطق آموزش و پرورش و پیمانکاران خصوصی تحویل داده، با توجه به مارک Bedard رئیس جمهور از شرکت. کشف حجاب دیروز با تمرکز از این رویداد در اعلام مرکز تولید برنامه ریزی شده شیر در کالیفرنیا تشریفاتی تر بود.

سایت برای کارخانه جدید شیر هنوز مشخص نشده است، اما ایالت کالیفرنیا در نظر دارد برای کمک به شرکت پیدا کردن محل مناسب. Bedard می گوید شیر در مرکز بیش از تولید چهار سال آینده و تقسیم گسترش آن ترکیب جدید بین گیاه و امکانات کبک آن سرمایه گذاری کند. علاوه بر این به Elion، که شامل یک ترکیب برق مینی بوس و کامیون برقی از طبقات مختلف.

رضا بیگدلی

نظرات 1 + ارسال نظر
miss_love جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 13:50 http://grave4.honor.es

برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
شما هم به من سر بزنید واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
965168

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.