کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

USS شرکت پس از نیم قرن خدمت از خدمت خارج

پس از تقریبا 55 سال خدمت فعال، USS شرکت نوع است، شده است از خدمت خارج. نه، ما در حال صحبت کردن درباره یک کشتی فضایی خاص، اما اولین ناو هواپیمابر اتمی جهان، که در نیروی دریایی ایالات متحده در سال 1961 راه اندازی شد و در حال حاضر خرس تمایز بودن اولین حامل هسته ای به خدمت خارج شود. این کشتی هشتم نیروی دریایی ایالات متحده به تحمل نام، شرکت نوع از لیست نیروی دریایی امروز برداشته شد به عنوان کاپیتان تاد بلتز فرمان او در مراسمی در خلیج آشیانه کشتی را واگذار کرد.

دلسرد شدن از USS شرکت در سال 1958 در نیوپورت نیوز شرکت کشتی سازی گذاشته شد و کشتی در تاریخ 24 سپتامبر سال 1960 توسط خانم برتا ایرنه فرانکه، همسر وزیر سابق نیروی دریایی ویلیام ب فرانکه، تعمید شد، قبل از اینکه به سفارش در 25 نوامبر، 1961. شرکت اولین و تنها یکی از کلاس خود بود و توسط راکتورهای هسته ای A2W وستینگهاوس هشت طراحی منحصر به فرد برای آن زمان بود - شش تر از طرح حامل بعد. این به شرکت طیف نامحدود و آن فقط نیازمند سوخت گیری هر 20 تا 25 سال است.

جابجایی 93.284 تن (84.626 تن)، شرکت نوع مکمل انجام از 5828، رفتار از جمله خدمه هوا از 1300 به حفظ و پرواز هواپیما 60 تا 90 سرنشین. در طول زندگی حرفه ای خود، نیروی دریایی ایالات متحده می گوید شرکت نوع بخار پز برای بیش از یک میلیون مایل دریایی و انهدام سوم قدیمی ترین کشتی در نیروی دریایی بود.

"بزرگ E،" آن را به عنوان نام مستعار بود، تقریبا در هر تعامل عمده نیروی دریایی ایالات متحده از بحران موشکی کوبا به استثنای جنگ سال 1991 خلیج فارس، زمانی که آن را برای تعمیرات اساسی عمده گذاشته شد درگیر شد. در آوریل 1983، آن را بازی میزبان را به حال حاضر بازیگر جورج Takei، سولو سکاندار WHO در داستان های علمی تخیلی نسخه فضا رفتن از شرکت نوع تصویر کشیده است. متاسفانه، در مناسبت است که، حامل واقعی گل نشسته در یک سد شنی کردن سان فرانسیسکو بود.

شرکت از سرویس فعال در سال 2012 در پایگاه دریایی نورفولک، ویرجینیا برداشته شد و تحت یک فاز 48 ماه هنگامی که آن را غیر فعال برای خدمت سربازی نامناسب ساخته شده بود و راکتور آن از خط خارج شد. حامل در حال حاضر در سراسر جنوب امریکا به کشتی سازی Puget صدا نیروی دریایی برای حذف سوخت هسته ای خود و لغو نهایی یدک کشیده می شود. USS شرکت نهم (CVN 80)، یکی از کلاس جرالد فورد R از supercarriers هسته ای، برنامه ریزی شده است برای ورود به خدمت در سال 2027.

"همانطور که کشتی پروازها بازنشسته،" می گویند بلتز، "ما می دانیم که حافظه را به فراتر از خود زندگی می کنند و ما - ملوانان، کشتی سازی طرفداران شرکت - ما که لینک به شرکت آینده"

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.