کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

نزدیک تکنولوژی پیوند پوست بدون درد می شود را به آزمایش گذاشته

انواع خاصی از زخم وجود دارد - زخم دیابتی: مانند زخمهای فشاری و یا - در برخی موارد که نه تنها زخم التیام یابد. در حالی که درمان های دیگر را می توان اولین بار سعی کردم که وجود دارد، گاهی اوقات پزشکان در نهایت مجبور به انجام پیوند پوست. با توجه به اینکه وجود اشکالاتی به تکنیک های پیوند سنتی، با این حال، دانشگاه میسوری پزشکی به تازگی به مطالعه بر روی یک سیستم موجود است که طراحی شده برای رسیدگی به برخی از این کاستی انجام شده است.

در یک پیوند معمولی، دو لایه سطحی پوست از یک محل دهنده در بدن بیمار گرفته شده است، و پیوند به زخم های مزمن. این روش وقت گیر باید در اتاق عمل انجام شده، و پس از آن وب سایت کمک کننده می تواند کاملا دردناک - زخم رخ می دهد، و گاهی اوقات سایت حتی می توانید یک زخم مزمن است.

به همین دلیل مفاهیم جنبشی توسعه CelluTome اپیدرمال برداشت سیستم، که پیش به چند سال راه اندازی شد.

در یک روش است که طول می کشد 30 تا 45 دقیقه به صورت سرپایی، گرما استفاده از سیستم، فشار و یک تیغه برش خلاء جزئی به برداشت فقط لایه سطحی پوست از یک محل دهنده - معمولا در ران. بدون بیهوشی لازم است، به علاوه حداقل درد در محل دهنده، که به طور کامل به طور معمول بهبود می یابد در عرض یک دو تا سه هفته ادعا وجود دارد.

رهبری استادیار جراحی جفری Litt، مطالعه میسوری با استفاده از سیستم همکاری CelluTome در 13 بیمار با انواع مختلفی از زخم های مزمن. محققان اشاره کردند که در واقع وجود دارد محل دهنده آسیب قابل توجهی کمتر و کمی به هیچ درد، با هشت نفر از بیماران دچار "شفا بسیار سریعتر از زخم های مزمن آنها" از می شده اند در غیر این صورت مورد. پس از زخم بود بدون عود گذشته وجود دارد، که از عوارض که گاهی اوقات می تواند رخ دهد هنگامی که درمان بیماران در خطر است.

"چهار نفر از این بیماران به طور کامل در کمتر از یک ماه شفا می گوید:" Litt. "علاوه بر این، بسته شدن در مقایسه سریع زخم های باز و همچنین هزینه های مراقبت های بهداشتی به طور متوسط ​​1.153 $ به ازای هر بیمار و 650 $ به برنامه سوختگی و زخم کاهش می یابد."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.