کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

تایید امضا مبتنی بر ساعت هوشمند

مهندس رضا بیگدلی :
با وجود پیشرفت در فن آوری های شناسایی بیومتریک، مانند اثر انگشت، چشم و تشخیص چهره، امضا و دست نوشته فروتن است که هنوز هم شکل معمول از بیومتریک استفاده می شود به منظور بررسی هویت کسی.
محققان نرم افزاری است که می آمیزد قدیمی و جدید با بهره گیری از قابلیت های تشخیص حرکت از یک ساعت هوشمند به منظور بررسی یک امضا به عنوان آن نوشته شده است را توسعه داده اند.


در حالی که سخت افزار اختصاصی، مانند پد دیجیتال یا قلم الکترونیکی خاص، امضا را به عصر دیجیتال کشیده است، این سیستم می تواند دست و پا گیر و گران است. نرم افزار جدید، توسعه یافته توسط محققان از دانشگاه تل آویو (TAU) و دانشگاه بن گوریون، با استفاده از داده های حرکت گرفته شده توسط یک ساعت هوشمند به عنوان پوشنده لباس خط خطی جان هنکاک خود را به تایید صحت گفت امضا.

داده حرکت اسیر در طول فرایند امضای حسن نیت ارائه میدهد از شتاب سنج ساعت هوشمند یا ژیروسکوپ، که به تولید آنچه محققان می گویند یک شناسه منحصر به فرد که اجازه می دهد تا امضا به عنوان واقعی یا جعلی طبقه بندی می شود.

"با استفاده از یک دستگاه مچ دست پوشیده مانند یک ساعت هوشمند یا یک ردیاب تناسب اندام خرس مزایای آشکار بیش از دیگر دستگاه های پوشیدنی، از آن اندازه گیری حرکات از کل مچ دست به جای یک انگشت یا یک دست، می گوید:" مطالعه همکاری نویسنده دکتر Erez در Shmueli گروه TAU از مهندسی صنعتی. "در حالی که چند مطالعه دیگری که اخیرا این گزینه با استفاده از اطلاعات حرکتی برای شناسایی کاربران را بررسی کرده اند، این اولین برنامه خود را به منظور بررسی امضا و دست نوشته است - هنوز یک الزام در بانک، اداره پست، بخش منابع انسانی خود را، و غیره"

برای تست دقت این سیستم، محققان از خدمات دانشجو در مقطع کارشناسی 66 TAU ثبت نام کرد. با همه آنها با پوشیدن ساعت های هوشمند، هر یک از آنها 15 نمونه امضا در یک قرص با استفاده از یک قلم دیجیتال ارائه شده است. پس از آن دانش آموزان ویدیو از مردم ثبت امضای خود را تماشا و با جعل پنج تن از کسانی امضا پس از زمان برای تمرین و برای پاداش وظیفه شد "جعلی استثنایی است."

با وجود محققین نرم افزار تأیید صحت یک "سطح بسیار بالایی" از دقت و صحت در تشخیص جعلی به دست آورد، آنها اعتراف است یک حرکت نزولی عمده به این روش وجود دارد - این واقعیت است که بسیاری از افراد (66 درصد با توجه به بررسی های اخیر ذکر شده توسط محققان) لباس یک ساعت مچی در دست غیر غالب خود. این به این معنی است که اکثریت مردم نیاز به تعویض ساعت هوشمند به دست غالب خود در زمان ثبت امضای خود، به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار دوستی کاربر از سیستم.

با این حال، تیم برای ثبت اختراع با برنامه های به سرانجام تجاری فن آوری استفاده می شود. اما قبل از آن، آنها به دنبال بهبود آن.

"بعد ما برنامه ریزی برای مقایسه رویکرد ما با روش های موجود دولت از هنر برای آنلاین و تایید امضا آنلاین،" دکتر Shmueli گفت. "ما همچنین به بررسی این گزینه از ترکیب اطلاعات استخراج شده از دستگاه پوشیدنی با داده های جمع آوری شده از یک دستگاه قرص برای رسیدن به دقت تایید و حتی بالاتر می خواهم."
مهندس رضا بیگدلی مخترع بزرگ ایرانی

نظرات 1 + ارسال نظر
miss_love چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 19:31 http://joorvajoor.coxslot.com

سلام رضا عزیز سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم...خوشحال میشم به منم سر بزنین نیومدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.