کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

عمیق مغزی تحریک کمک می کند تا ضربه هروئین معتاد موش

مهندس رضا بیگدلی مخترع بزرگ ایرانی :
اگر شما تا به حال تجربه منحصر به فرد را به تلاش برای به دست آوردن یک موش آزمایشگاهی را از هروئین، سپس شما می دانید که می توان آن بسیار دشوار است - مواد مخدر بدنام اعتیاد آور است. دانشمندان در موسسه تحقیقاتی اسکریپس، با این حال، به تازگی تقریبا موفقیت در استفاده از تحریک عمیق مغزی (DBS) به منظور کاهش اجبار موش معتاد به مصرف دارو گزارش شده است.

در این مطالعه، موش با فشار دادن یک اهرم، به مدت 12 ساعت در روز و به مدت دو هفته قادر به هروئین خود اداره شد. آن دو هفته همانطور که توسط رفت، آنها به طور داوطلبانه مصرف خود را از مواد مخدر افزایش یافته است. دسترسی خود را به آن پس از آن یک برش برای دو هفته دیگر بود. یازده که دوره ترک تمام شد، رفتار افزایش را انتخاب کنید تا به طور معمول جایی که شما را ترک کرده بودند.

مورد آخر به تمام موش صدق نمی کند، با این حال.

از طریق الکترودهای کاشته برخی از آنها تحریک الکتریکی ضعیف به منطقه هسته subthalamic از مغز دریافت کرده است. پس از استراحت دو هفته از هروئین، این موش تنها از سر گرفته مصرف دوز پایین از مواد مخدر است. آنها همچنین نشان دادند انگیزه کمتری به آن را - همتایان هنگامی که تنظیم تغییر داده شده بود به طوری که اهرم که تا به حال چندین بار فشرده قبل از هر گونه هروئین توزیع شد، موش DBS-درمان داد تا زودتر از غیر درمان آنها.

زمانی که درمان به مدت دو روز به حالت تعلیق درآمد، موش DBS شروع افزایش آنها مصرف هروئین، درست مثل گروه کنترل است. آنها هروئین مصرف آمد دوباره، هر چند، یازده بود درمان از سر گرفت.

هسته Subthalamic DBS از برای درمان پارکینسون در حال حاضر بیماری و لرزش است، با تعدیل فعالیت عضلانی غیر طبیعی استفاده می شود. به نظر می رسد به کنترل رفتار اجباری، به عنوان DBS-درمان بیماران مبتلا به پارکینسون را تجربه کرده اند کاهش قمار علاوه بر اجباری و خرید.

این احتمالا به خاطر این واقعیت است که DBS هنگامی که شما سطح فعالیت هسته subthalamic کاهش می دهد، بخش دیگری از مغز نهفته است که "پایین دست" از آن حل و فصل کردن در حال حاضر. آن منطقه، شناخته شده به عنوان پوسته هسته اکومبنس، که در عدم تمایل از تجارب لذت بخش است، و تصور می شود مسئول حفظ اعتیاد.

"نتایج اینجا بسیار موثر بوده است، می گوید:" اولیویه جورج استاد، محقق اصلی این مطالعه. "این نوع شواهد بالینی که یکی از نیاز، به منظور شروع به تست استراتژی پروازها در انسان است."

مقاله در تحقیقاتی که اخیرا در مجله Neuropsychopharmacology منتشر شد.


 سایت خبری ربلک
تحقیق و مقاله برای دانش آموزان
سایت ویژه دانشجویان
فروشگاه اینترنتی نروبیا
درباره برنامه های اندرویدی
درباره نرم افزارها
پشتیبانی از نرم افزارها
رویای عمیق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.