کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

کافه ای ها

تفریح و سرگرمی

گزارش DMV نشان می دهد ماشین خود رانندگی در حال یادگیری - سریع

مهندس رضا بیگدلی مخترع بزرگ ایرانی :
در میان تمام سوالات در مورد ماشین خود رانندگی، یکی از جدی ترین مربوط به ایمنی. هیچ کس می خواهد برای قرار دادن زندگی خود را به دست یک ماشین بدون راننده با چیزی کمتر از قابلیت اطمینان ضد گلوله، و یک با مشخصات بالا تصادف مستقل می تواند نژاد تماس مجموعه ای با سال، مجبور به امثال گوگل به موضوع اتومبیل خود را به میلیون ها مایل از تست. کسانی که هزاران نفر شروع به ایجاد یک تفاوت، بیش از حد، با چهره های جدید نشان دادن تعداد disengagements خود رانندگی حذف 2015-2016.

Disengagements، یا راننده مصرف بیش از از نرم افزار خود رانندگی، یکی از معیارهای مهم است که آن را به آزمایش خودروهای بدون راننده می آید. گوگل (و Waymo پروژه خود رانندگی آن) توصیف آنها به عنوان یک "بخش طبیعی از روند آزمون،" چرا که آنها کمک به شناسایی شرایطی که در آن نرم افزار خود رانندگی نمی دانم چه کاری انجام دهید، مجبور به راننده را به کنترل.

بر اساس آخرین گزارش متارکه ارائه شده به کالیفرنیا DMV، تعداد سیستم های مستقل مشکوک حذف در یک سرعت سریع است. در سال گذشته، اتومبیل Waymo تحت پوشش 635.868 مایل (1023330 کیلومتر) و فقط 124 آزاد گزارش، در مقایسه با 341 آزاد فقط در 424.331 مایل (682.895 کیلومتر) در حین آزمایش در سال 2015.

که بهبود قابل توجهی است، بهبود است که با وجود گوگل آمده می گوید اتومبیل در موقعیت های مشکل شهری تست شده، از به اشتراک گذاری در جاده ها با دوچرخه سواران به دست زدن به تقاطع چند خط. زمانی که خودرو را دست کردن به راننده، تیم می گوید: می توان آن را تعمیم داده که به تناسب صدها نفر از حالات مختلف در شبیه سازی، اضافه کردن میلیاردها مایل به ارزش دانش با ارزش به برنامه است.

گوگل تنها شرکت گامهای بلندی در برنامه تست STI نیست. فورد تنها در سه disengagements رنج 590 مایل (950 کیلومتر)، دو که با اتومبیل سبقت در تغییر خط با سرعت بالا در طول یک ایجاد شده است. BMW تنها یک متارکه در جاده های کالیفرنیا در سال 2016 رنج می برد، با وجود پوشش نمی ناچیز 638 مایل (1027 کیلومتر) است.

چه چیزی را ثابت؟ خوب، ماشین خود رانندگی هنوز آماده برای بار بزرگ است. اگر هیچ فرمان در خودرو وجود دارد، و این چیزی است که گوگل در حال برنامه ریزی، نیاز به هیچ شانسی برای سردرگمی و یا عدم مشارکت وجود دارد. با این حال، پیشرفت در حال ساخته قابل توجه است، و نشان می دهد که در آینده از خودروهای بدون راننده ممکن است که به جایی دور.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.